Het is zover, Spin met een T-5R!!!

Gestart door Spin!, 08-01-2007 15:53:36

Vorige topic - Volgende topic

R o b

Mooie locatie met geschiedenis en een beeldschone auto!  :eusa_clap: :eusa_dance:

Gr, Rob

elianmars

Mooie foto's, Rutger!

Enne..... dat van die wasstraat is toch zeker wel een grapje?  :eusa_shifty:

Spin!

Citaat van: elianmars op 29-03-2007 19:58:23
Enne..... dat van die wasstraat is toch zeker wel een grapje?  :eusa_shifty:

Euh... :-\

We hebben hier de Anac...echt een mooie wasstraat, geeft geen krasjes...laat em daar alleen maar onder hoge druk spuiten en met de zachte borstel eroverheen, en de wielen uiteraard!

www.vm-parts.nl

Esveldt

Een wasstraat, ja hoor!

Mooie foto's! Prachtige Volvo.

Spin!

Citaat van: Robbocop op 29-03-2007 18:37:22
Mooie locatie met geschiedenis en een beeldschone auto!  :eusa_clap: :eusa_dance:

Gr, Rob

Grappig nu je het over geschiedenis hebt...ik liet die foto's aan m'n moeder zien. Op die locatie is binnen een straal van 100m mijn moeder geboren, mijn opa en oma getrouwd, daar gewoond...dat soort dingen

Wat is jouw geschiedenis dan? We zijn toch geen familie he?!  ;D

www.vm-parts.nl

Laserblue

Citaat van: Spin! op 29-03-2007 23:01:16

Gr, Rob

Grappig nu je het over geschiedenis hebt...ik liet die foto's aan m'n moeder zien. Op die locatie is binnen een straal van 100m mijn moeder geboren, mijn opa en oma getrouwd, daar gewoond...dat soort dingen

dan zouden wij het ook zijn ;)

:eusa_whistle:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

R o b

Citaat van: Laserblue op 30-03-2007 11:33:57
Citaat van: Spin! op 29-03-2007 23:01:16

Gr, Rob

dan zouden wij het ook zijn ;)

:eusa_whistle:

Uiteindelijk zijn we allemaal ergens familie als je 1000 jaar teruggaat.....wat ons nu bind: "de Volvo"  ;D

@Rutger:
Ik bedoelde met geschiedenis meer gebeurtenissen op de locatie......bij deze brug is waarschijnlijk ook hard gevochten in WOII!!! Toch?

Greetings..........