Het is zover, Spin met een T-5R!!!

Gestart door Spin!, 08-01-2007 15:53:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

R o b

Citaat van: Rudi op 10-02-2007 23:25:18
Citaat van: Ronbroek op 10-02-2007 14:01:50
Citaat van: Robbocop op 10-02-2007 10:25:53
Citaat van: Spin! op 08-02-2007 15:47:44
http://modulo10.rendered.hyves.org/46600001-46650000/46628401-46628500/46628432_6_EykW.jpeg

Ziet er goed uit Rutger! Wat is ie mooi......!  ;D

ook een leuk optrekje op de achtergrond!

Gr, Rob

Wonen alle Volvo rijders hier vrijstaand   ???  ;D

Dit is mijn huis

Blijft behelpen maar je moet toch wat....

hey je hebt een snelweg in je woonkamer!

Spin!

Vandaag niet zo'n leuke dag gehad...ik reed de snelweg op, korte invoegstrook, beetje gas erbij om goed mee te komen met langsrazend verkeer...plof deed de CY.

Afgevoerd door de ANWB, ding staat nu in Amsterdam-Zuid en ik ben weer thuis...geen flauw idee wat er kan zijn, het rijdt nog wel, maar brult vreselijk ( opzich mooi, maar nu niet )...geen turbodruk ( slang+stekker los ), geen remkracht ( niet handig onderaan een snelweg ) en loopt niet stationair en slaat af...

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

www.vm-parts.nl

HJ850

En wat dacht ANWB?

A'dam Z, dan staat ie bj mij in de buurt.

Zippo

klinkt als een vacuum probleem!
sterkte....

Laserblue

oei, da klinkt nie goe? :-\

succes man :eusa_pray:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Esveldt

Hmm erg vervelend. Hoop voor je dat het allemaal mee valt.

M a r c

Klinkt nog steeds als een opgeblazen slang....  waarom ligt de stekker aan de TCV dan los? Of heeft de ANWB dat gedaan? En zo ja; waarom dan? In het ergste geval is het je turbo die vastgelopen is. Die was al niet meer zo fris.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Spin!

Citaat van: M a r c op 15-03-2007 17:43:52
Klinkt nog steeds als een opgeblazen slang....  waarom ligt de stekker aan de TCV dan los? Of heeft de ANWB dat gedaan? En zo ja; waarom dan? In het ergste geval is het je turbo die vastgelopen is. Die was al niet meer zo fris.

Ik heb geen flauw idee waarom die stekker los lag, dat heeft hij niet gedaan...zou het door die 'plof' zijn gekomen? We hebben toch met 4 man sterk gezien laatst dat die stekker vast zat. Krijg van meer hoeken te horen dat het een slangetje-plof is...hoop dat maar...zien wel, morgen meer duidelijkheid

www.vm-parts.nl

Rayman

Oeh...Da's niet zo leuk man. Ik hoop voor je dat 't niets is dat al te ernstig is; zal wel goed komen!
Dark Side of the Force is German

matRRR

damn, klote voor je.
Zelf eerder een soortgelijk probleem gehad.
Zoals zippo al refereerde naar een vaccum probleem, hetzelfde denk ik ook.
Er zijn een aantal zwakke plekken waar je het eerst kunt kijken:
1: kniestuk bij de staionairregelklep, is soms erg moeilijk te zien, maar ook daarvan loopt de auto bagger, verlies je veel turbodruk en maakt hij meer lawaai.
(hierbij moet je dan wel echt een flinke scheur in die slang hebben, wil de auto niet meer stationair draaien.
2: korte slang van turbo naar laadluchtpijp, dit geeft echt de plof en het wegvallen van het vermogen
3: slang tussen intercooler een laadluchtpijp, idem als bij 2...

Je hoort verder geen tik in de motor of anderszins? starten gaat wel?
Verder kan er ook een probleem zijn met je luchtmassameter..

succes in ieder geval... >:(
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

The Saint

Succes R mee Rutger! Als het zo uitkomt: geen probleem om je van Zuid-Scharwoude naar A'dam te rijden hoor!
No shirt no shoes, no pinball

de geneRaal

Blackstone under construction

)()()sT

Balen man!

Weet je al iets Rutger?

Spin!

Ik weet nog vrij weinig...wat wel erg mooi matswerk is, is dat ik gister gebeld ben door Koen aller Koenen, oftewel...Scuba! Die zit naar zeggen al dagen aan zn ****** te jeuken en zit verlegen om hobbywerk. Hij opperde dat de R niet naar Beuningen gesleept moest worden, maar naar Helmond.

Zo gezegd, zo gedaan...een Collega van Denkweb-Daan heeft de R daar afgeleverd en ze zijn aan het kijken. De eerste diagnose is een rotte rotor en kapotte verdelerkap. Verder denk ik inderdaad wat MatRRR voorlegt een grote scheur ergens in een slang, die plof wat erg herkenbaar.

...maar morgenavond ga ik naar Helmond om samen met Koen te sleutelen. Dus ook een soort sleuteldag, maar een alternatieve locatie. Overdag gaan ze de R al bekijken en daar zal vast iets uit komen...het klonk in ieder geval duur die plof... :-\

Keep u posted!

www.vm-parts.nl

Emiel