LED of blauwe dashboardverlichting?l

Gestart door rogier, 15-12-2002 15:24:31

Vorige topic - Volgende topic

Guido_Smit

Als je je flink gaat ergeren omdat je je dashboardverlichting niet zo makkelijk van kleur kunt veranderen zie je vanzelf BLAUW van ergernis. Probleem is dan vanzelf opgelost...... :D ;D

Johann

Ik zit deze thread al een tijdje te lezen maar hoe komen jullie er in godsnaam bij dat de verlichting van de R blauw is???
Is gewoon wit/groen naar mijn weten, zelfde als alle andere P2X modellen.
Alleen de wijzer platen zijn van een soort inox achtig blauw materiaal.

Rene

CiteerAls je je flink gaat ergeren omdat je je dashboardverlichting niet zo makkelijk van kleur kunt veranderen zie je vanzelf BLAUW van ergernis. Probleem is dan vanzelf opgelost...... :D ;D

Hahahaha........... deze is goed!!!

Wat is er mis met de orginele dashboardverlichting ??? ???
Als je blauw wilt kun je beter een VW gaan rijden ;) ;)

rogier

Blauw staat gewoon stoer. Ik kan ook nog het groene plaatje vervangen door een witte i.c.m. blauwe lampjes. Maar dan is het nog de vraag welk materiaal ik moet gebruiken.

Mr._Mas_Biturbo

Je kan ook een instrumentenpaneel aan laten kleden in de kleuren die je zelf wilt. De wijzerplaten kunnen allemaal afzonderlijke kleuren krijgen in iedere gewenste tint. (Zelfs foto's en andere afbeeldingen kunnen er transparant in, Volvo-logo??) Kijk maar eens op www.svlreclame.nl. Reken op een prijs rond de 175 euro incl. btw en montage, als hij de tellers van de 850 al heeft is het goedkoper.
Succes, wijnand

Edwin

Citeerof je moet er gele lampjes in zetten, geel+groene plaat = blauw.

Blauw + geel = groen, maar of geel + groen = blauw denk ik niet, ik denk dat je dan een of andere strontkleur krijgt  ;D.
De enige optie is denk ik blauwe glasverf bij de hobbyzaak halen, lampjes verfen et voila.

gr. Edwin.  8)

Hans B6254

Kijk hier eens: http://www.cartrend.nl/verlichting/Dashboardset.htm
weet niet of ze het ook voor Volvo hebben

http://www.cartrend.nl

JHH
[move]Alzheimer is not a disease, it a way of living.... Zo na 250 nuttige en minder nuttige postings hou ik het voorlopig voor gezien. Veel lol met je Rofel..........   I will be Back[/move]

Roy V70R

CiteerKijk hier eens: http://www.cartrend.nl/verlichting/Dashboardset.htm
weet niet of ze het ook voor Volvo hebben

http://www.cartrend.nl

JHH

Deze heeft ze wel voor de volvo.

www.eurosporttuning.com

groeten roy
850 GLT - 855 T5 - V70R

Hans B6254

Op de Foto met MPh ipv KM/uur.
Maar wie weet kunnen ze die ook leveren

JHH
[move]Alzheimer is not a disease, it a way of living.... Zo na 250 nuttige en minder nuttige postings hou ik het voorlopig voor gezien. Veel lol met je Rofel..........   I will be Back[/move]

Roy V70R

CiteerOp de Foto met MPh ipv KM/uur.
Maar wie weet kunnen ze die ook leveren

JHH

Klopt, als je het wil weten moet je even een mailtje sturen.
Goede service daar trouwens, en de eigenaar is ook nog een nederlander. :D

greetz roy.
850 GLT - 855 T5 - V70R

C70T5Black

Gewoon bij bestellen opgeven dat je KM/uur wilt, zie bestelformulier.
groet

Reitse

Lijkt alleen wel erg op VW-blauw... :-X

rogier

Hoe zit dat met die meuk die je bij Eurosporttuning kunt bestellen? Je hebt zeg maar die kast waar die tellers in zitten. Daar zitten dan onderdelen in die je met de reverse kit kunt vervangen. Klopt dat?

En welke opties moet ik hebben, want dat order formulier is nogal vaag.

855-Champagne

Ik heb iets gezien in een styling boek van tepper voor dash verlichting info www.autostyle.nl

suc6

micdee

En Rogier al enig voortgang geboekt in je queste naar de blauwe dashboard verlichting???

Zo ja hoe heb je het nu aangepakt??

Zo nee, dan heb ik hier wellicht nog een alternatief voor je..

Moet je even bij plasmascheiben kijken.... ze zeggen dat ze het voor iedere auto aanbieden en prijs zit tussen de €100 en €200 al naar gelang van de wens van de klant...