porsche remklauwen

Gestart door bobbob, 16-01-2007 19:12:30

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

NON turbo 993 305mm klauwen met S60R schijven en de brackets voor de 993TT klauwen.

Als ik eens goed kijk naar die foto, dan lijkt het me een optie om de 2 bouten in te korten en die klauwen op de bracket te laten vallen. Dan is de vraag: Hoe groot is de schijf die dan nog past, en klopt de "uitlijning" dan ook ...

If it's not blown, it sucks...

Turbobiker

Dat maak je weer goed met de juiste bracket. Alleen zie je hier goed op de foto dat de radius met 330 erg krap wordt...
De Tussenpaus

Eugene

Misschien is een budget BBK mogelijk met 302mm schijven en 993 NA klauwen. Als ik zie wat voor marteling die CTF schijven doorstaan op Jan zijn T-5R, denk ik dat die het ook uithouden met grotere klauwen.

Volgende vraag is dan, past dat zonder spacers achter de titans ;D

bobbob

Heb zelf tritons 18" dus misschien zouden ze daar wel op passen

Eugene

Citaat van: bobbob op 19-01-2007 17:46:37
Heb zelf tritons 18" dus misschien zouden ze daar wel op passen

Heb ook tritons en titans, en qua speling met de klauw maakt dan volgens mij helemaal niks.

Turbobiker

Maar de 993tt klauwen passen wel zonder spacers? Dan zullen deze ook wel passen... (?)
De Tussenpaus

Eugene

Citaat van: Turbobiker op 19-01-2007 18:03:30
Maar de 993tt klauwen passen wel zonder spacers?

doe eens een wilde gok ::)

Turbobiker

Citaat van: Eugene op 19-01-2007 19:15:14
Citaat van: Turbobiker op 19-01-2007 18:03:30
Maar de 993tt klauwen passen wel zonder spacers?

doe eens een wilde gok ::)

Ik ben het overzicht nu echt kwijt. Het wordt tijd voor een lijstje... ::)

(breng die wagens nu gewoon allemaal naar Mov'it ::) )
De Tussenpaus

nico1

ik heb een bericht gestuurt naar eurosporttuning voor de bigbrake set van porsche met crossdrill , kost me totaal 1967 euro, dat schijnt goed teremmen toch??
ze zeggen van 200 naar een stop binnen 5 sec...
carbon blauw das mijn volvo nou

Turbobiker

Wat er hier nu loopt aan vraagstellingen gaat ongeveer de helft kosten... En het remt allemaal zoveel stukken beter dan standaard dat het niet zo heel veel meer uit maakt wat je er onder zet.
De Tussenpaus

Eugene

Citaat van: nico1 op 19-01-2007 21:14:15
ze zeggen van 200 naar een stop binnen 5 sec...

Ja, op een 911 TT. Die heeft nog een aardig setje remmen om de achteras en veel bredere banden. Dus 200-0 in 5 sec haal je niet met je Volvo ;)

V70geRwin

Rijd er hier nu al iemand met de S60r schijven icm de Porsche 993TT klauwen?

Ik zit er sterk over te denken om mijn Titans in te wisselen voor Pegasus 17 inch en dit te gaan monteren. Andere optie is een setje WP pro onder de Titans die dan kunnen blijven.

Prijstechnisch maken beide opties denk ik niet zoveel uit. Titans verkopen/inruilen tegen de hogere prijs van WP pro.

Eugene

Johann heeft de S60R schijven en 993TT klauwen onder zowel de SD2 als de SDM ;)

WP Pro is aantrekkelijk qua prijs, maar er zijn weinigen die ermee rijden (ook wereldwijd).

De 993TT/S60R combo is bewezen goed en er zijn goedkoper onderdelen voor te krijgen. Nadeel is dan natuurlijk dat je velgen moet wisselen.

Emiel

Paar weken geduld nog.... :eusa_shifty:

V70geRwin

Ben nu op zoek naar Pegasus velgen maar kom ET waardes tegen van 43, 49 en 50. Nu lees ik hier http://www.allevelgenvan.nl/maat.php dat hoe groter de waarde hoe verder de velg naar binnen zal vallen, lijkt in strijd met het plaatje.

Maar los daarvan, welke ET heb ik nodig voor 17 inch Pegasus om de porsche klem er achter te kunnen monteren?