ff voorstellen

Gestart door kyro, 17-01-2007 00:16:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Turbobiker

Strakke bak als ik het mag zeggen. Misschien een tikje verlagen. Velgen staan goed!
De Tussenpaus

Claudia

Flauwerd! ::)


Maar idd...mooi beest!
Prachtig dat donkerblauw!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

kyro

#32
heeeeeeeeeyyyyyyyyyyy, dat heb jij super geregeld
m,n oprechte dank  :laugh:  :laugh:  :laugh:    :eusa_clap:  :eusa_clap: ik werd er echt 'n beetje tuureluurs van  :eusa_shifty: 'n halve werkdag bijna voor 2 fotoos. pffffffffffff maar goed, als je wil: heb ze al koud gelegd ! 't wordt dan warfsteiner :eusa_dance:.  voordat ik de telefoon neerleg, nog een vraag ! hoe kan ik de fotoos nu bij mijn profiel oid krijgen ?  gewoon zoals 4uur geleden kopieren en plakken ?
ach ja die computers, geweldig als het werkt ! ik heb xp maar ga morgen eens kijken voor xxp  :laugh: nogmaals dank. ( wie zei hier ook alweer: een foto plaatsen is nog makkelijker dan een lampje vervangen !    nou !  doe mij maar een lampje  ;)

killerbee

Citaat van: kyro op 19-01-2007 22:44:39
( wie zei hier ook alweer: een foto plaatsen is nog makkelijker dan een lampje vervangen !    nou !  doe mij maar een lampje  ;)

Hou ik je aan als er iets met je pc is kom je maar.
Maar als ik een lampje stuk heb weet ik je te vinden  :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:


Turbobiker

Citaat van: kyro op 19-01-2007 22:44:39
heeeeeeeeeyyyyyyyyyyy, dat heb jij super geregeld
m,n oprechte dank  :laugh:  :laugh:  :laugh:    :eusa_clap:  :eusa_clap: ik werd er echt 'n beetje tuureluurs van  :eusa_shifty: 'n halve werkdag bijna voor 2 fotoos. pffffffffffff maar goed, als je wil: heb ze al koud gelegd ! 't wordt dan warfsteiner :eusa_dance:.  voordat ik de telefoon neerleg, nog een vraag ! hoe kan ik de fotoos nu bij mijn profiel oid krijgen ?  gewoon zoals 4uur geleden kopieren en plakken ?
ach ja die computers, geweldig als het werkt ! ik heb xp maar ga morgen eens kijken voor xxp  :laugh: nogmaals dank. ( wie zei hier ook alweer: een foto plaatsen is nog makkelijker dan een lampje vervangen !    nou !  doe mij maar een lampje  ;)

Als je bij de foto's op 'citeer' drukt krijg je de link naar de website te zien. Die kopieër je (als dat lukt ::) ) en dan ga je naar je profiel en kun je die link in het hokje voor je avatar zetten... Formaat van de foto klopt echter niet helemaal...
De Tussenpaus

kyro

#35
 'n hele goeie morgen/middag/avond, na dat er gister-avond 'n hele operatie is ondernomen om met gods gratie een foto geplaatst te krijgen :eusa_think: heeft  de vrouw des huizes bij thuis komst ook nog het een en ander geprobeerd, om 't kleine fotootje erop te krijgen! resultaat: 'n hele, hele, hele kleine verbetering ! zoals jullie zien is er links 'n vakje verschenen  met het bekende rooie kruisje
( zal is proberen met een muntje het vakje open te krassen :eusa_silenced:)  de "citeer"methode werkt ook niet  :-\  en om er vandaag weer geen nationale "hoe plaats ik een foto dag van te maken)  en ik aan de antidep. moet, wacht ik rustig af tot iemand het alles-bevrijdende antwoord heeft.

( normaliter ben ik best goed bevriend met m,n computer, en komt het meestal wel goed. maar in deze is het hopeloos :eusa_doh:

elianmars

#36
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=13191.0   ;)


Edit: ik zie dat dat al 1000 keer is gezegd..... :-[

kyro

oke, maar daar was ik gister-middag om 5 uur ook begonnen. resultaat bekend

mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbobiker

Citaat van: kyro op 20-01-2007 11:40:49
'n hele goeie morgen/middag/avond, na dat er gister-avond 'n hele operatie is ondernomen om met gods gratie een foto geplaatst te krijgen :eusa_think: heeft  de vrouw des huizes bij thuis komst ook nog het een en ander geprobeerd, om 't kleine fotootje erop te krijgen! resultaat: 'n hele, hele, hele kleine verbetering ! zoals jullie zien is er links 'n vakje verschenen  met het bekende rooie kruisje
( zal is proberen met een muntje het vakje open te krassen :eusa_silenced:)  de "citeer"methode werkt ook niet  :-\  en om er vandaag weer geen nationale "hoe plaats ik een foto dag van te maken)  en ik aan de antidep. moet, wacht ik rustig af tot iemand het alles-bevrijdende antwoord heeft.

( normaliter ben ik best goed bevriend met m,n computer, en komt het meestal wel goed. maar in deze is het hopeloos :eusa_doh:

Je moet wel de [img]-stukjes verwijderen als je de link kopieërt.
De Tussenpaus

kyro

dames en heren

het is me GELUKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_dance: heb het fotootje erop gekregen.  dd 20-01-2007
tijd 15.15. begonnen 19-01  17.00 uur  tjonge jonge het viel niet mee
heb al midweek center-parcs geboekt, om ff bij te komen !!
dank jullie allen voor het geduld, en geboden hulp :eusa_clap:

Niek

Haha, zo zie je maar, komt allemaal goed ;D
Welkom nog btw.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

kyro

#42
                               ( new signature )

na een "paar studie-uurtjes foto bewerking" en wat info van mehn (thanks !)
heb ik na wat op en neer geknutsel (klungel) een vrij goed gelukte
foto kunnen plaatsen ::)  nu ik hem zo bekijk, issie misschien wat groot :eusa_think:
maar indien het niet op al teveel weerstand stuit, laat ik um ff staan !!

heb dit forum pas 14 dagen geleden ondekt, maar nu al meer gelezen dan in m,n hele
"studie tijd :eusa_think:  :)"

Niek

Ennuh, hoe was je mid-week Center Parcs om bij te komen?  ;D ;D
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

kyro

#44
Citaat van: Niek op 31-01-2007 12:48:49
Ennuh, hoe was je mid-week Center Parcs om bij te komen?  ;D ;D

;D is verzet naar weekend van 9 feb.
heb je na 14 dagen studeren op ,t  'forum' wel nodig :eusa_doh: ;)