Goede morgen!

Gestart door T-5Rwin, 24-01-2007 10:27:11

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Ben XC70 op 25-01-2007 11:40:26
Mijn kinderen zaten standaard altijd achterin. Pas toen ze 12 waren mochten ze op de voorstoel.

Onze kinderen (nu 3 jaar) hebben ook nog nooit op de voorstoel gezeten. Die blijven gewoon lekker op de achterbank, hoor.

terry855

@ Win

Toverwoorden; geduld, goed zoeken en proefrijden zodat je het verschil leert voelen tussen een 'goede' en een 'slechte' 

Ik heb zelf na meer dan 6 maanden zoeken een 2.0 T-5R Estate (1995) uit Italie gevonden, met 172.000 Km.  Met boekjes, afgestempeld en onderhoudshistorie. (Aircoriem, distributieriem, vlamdover etc allemaal te achterhalen)

Met garagist, die hem naar NL heeft gehaald, goede afspraken kunnen maken over RDW, APK, 3 maanden garantie en een hele hoop kleine en grotere gebreken (kromme velg) die hij voor zijn rekening nam. Uiteindelijk op 500 boven je eigen budget uitgekomen maar is echt elke euro waard.

Als het een beetje knap weer wordt zal ik foto's en de rest nog een keer onder 'Wie ben ik'  posten

Succes
T855

T-5Rwin

IK heb rond geplozen op het net en ik kwam deze 850 tegen in de rubriek vraag en aanbod van de volvo club 850:
http://www.volvo850club.nl/index.php?option=com_marketplace&page=show_ad&catid=6&adid=8&Itemid=139. Ik ben nog geen lid en kon dus verdere info niet aan, heb wel alvast een mail gestuurd, maar kent iemand deze 850? is de prijs reeel? Er staat onder ook een grijze 850 ( sedan ) voor minder ( en minder km)en die lijkt mij in orde. Waar kan dit prijsverschil door veroorzaakt worden? behalve dan door het emotionele leed van afscheid nemen... :'(
Daarnaast is de estate een automaat met 4 versnelingen, is het verschil met een 5v automaat groot ( of een 5v handbak). Mij lijkt dat dan op de snelweg veel toeren gemaakt moet worden. Een paar jaar geleden heb ik gereden met en V70 D5 automaat ( volgens mij 5v) en dat reed wel relaxt, maar deze reed ik voor mijn werk.
Overigens ben ik ook benieuwd hoeveelschadelijker een automaat rijdt tov een handbak.

Dank alvast voor jullie antwoord.

thuur

Alle snelweg toeren: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=16534.0 ;D

Hoe bedoel je 'hoeveel schadelijker rijdt' ???

Tja, en de prijs... Zoals met alles: wat heb je er voor over? Tis een beetje wat de gek er voor geeft ;D Vaak is alle waar naar zijn geld..

Gr 8)

T-5Rwin

Thanx , waardevolle aanvulling de link.

Schadelijker bedoel ik het meerverbruik van een automaat tov handbak, (weer een link? ;D)

en over de prijs. Ik wil niet de gek zijn maar een goede koop doen.....

thuur

Citaat van: win op 27-01-2007 13:36:16
Schadelijker bedoel ik het meerverbruik van een automaat tov handbak, (weer een link? ;D)

Ja hoor ;D

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=7081.0

Gr 8)

T-5Rwin

Eindelijk ben ik nu de trotse bezitter van een mooie T-5R. Ik moest er een stukje voor rijden naar Harlingen,( vanuit Brabant) maar ben nu zeer content ;D
Natuurlijk horen er een paar foto's bij.

De auto staat nu ( nog ) op de winterbanden, maar er zaten ook een setje titans bij met zomerbanden.
De auto is van 95 , heeft 216.000 gelopen en kan dus nog een tijdje mee. De auto verkeert in goede staat , maar zoals elke 12 jarige jonge occasie zijn er kleine puntjes die bijgewerkt moeten worden.
De velgen worden momenteel opgeknapt, de zomergladiaaltjes worden vervangen , net als dat de achterlichten door de V70 units vervangen worden.De turbometer , werkt niet ( slangetje los?) Hier en daar zitten wat lak beschadigingen, die opgepoetst worden .Verder laat ik de motor goed nakijken om daarna nog een kers op de taart te zetten in de vorm van een chippie.

kyro

ha,ha  ziet er toppie uit :D
en dadelijk al helemaal met die titans eronder :eusa_dance:

veel plezier, en (geluk) ermee :)

Frans Harkema

Welkom bij de club!    ;D

Spin!

:eusa_clap:

netjes netjes netjes!!! gefeliciteerd!!

www.vm-parts.nl

haRtV70R

Besef jewel dat je voor heel je leven veroordeelt ben nu??
[move][/move]

The Saint

Mooi Rwin  :D en ook  8)

Veel plezier van je T-5R!
No shirt no shoes, no pinball

Niek

Mooie auto! Gefeliciteerd ermee!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

de geneRaal

ben jaloers ;D

mooie kar man! :eusa_clap: :eusa_clap: