remblokken welke nemen?

Gestart door Enno, 07-02-2007 16:56:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

M a r c

Citaat van: swoo op 03-07-2009 21:59:57
hoi heb cft/mevius blokken en brakemax geboorde schijven maar de schijven zijn niet meer vlak bedoel dat er sleuven in zitten
wij heeft daar ervaring mee?
wil nu nieuwe schijven erop zetten met blokken maar bedenk me wel even voor ik weer brakemax monteer met cft bloken want volgens mij vreet ie de schijf op!
als je over de schijf wrijft dan voel je gewoon geulen

gr martin

Dat zou knap zijn dat een remblok een schijf opvreet....  remblokken zijn zachter dan staal  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Laserblue

Citaat van: swoo op 03-07-2009 21:59:57
hoi heb cft/mevius blokken en brakemax geboorde schijven maar de schijven zijn niet meer vlak bedoel dat er sleuven in zitten
wij heeft daar ervaring mee?
wil nu nieuwe schijven erop zetten met blokken maar bedenk me wel even voor ik weer brakemax monteer met cft bloken want volgens mij vreet ie de schijf op!
als je over de schijf wrijft dan voel je gewoon geulen

gr martin

die sleuven zitten waarschijnlijk in dezelfde lijn als de gaten?
heb ik ook  ;)
er is mij verteld dat dat normaal is
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

swoo

het is meer een wasbord zeg maar als je over de schijf voelt dan  bobbelt het dus de schijf is niet vlak! vindt dit wel heel raar hoor en zou niet weten waar het aan ligt?
ben dus niet zo over deze combi te spreken maar ja wat moet er dan op he?

swoo

vondt in deutsland nog iemand die schijven heeft die hittebehandeld zijn en geboord en groeven erin  met sportremblokken  www.nordmannbremsen.de ik weet niet of dat wat is maar als ik het zo lees lijkt het wel wat

Jans Duiven

Citaat van: swoo op 07-07-2009 22:32:48
vondt in deutsland nog iemand die schijven heeft die hittebehandeld zijn en geboord en groeven erin  met sportremblokken  www.nordmannbremsen.de ik weet niet of dat wat is maar als ik het zo lees lijkt het wel wat

Ik zie er geen Volvo bij staan?

Hans

swoo

klopt zal hem morgen even bellen of ie die ook voor volvo heeft

gr martin

swoo

heb hem gebeld en het zijn ctf schijven uit italie en hij kan ze wel leveren voor volvo met ds ferodo blokken want hij zegt de ds 2500 is niet perse nodig

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

-D©©©L-


-D©©©L-

Citaat van: swoo op 07-07-2009 22:27:42
het is meer een wasbord zeg maar als je over de schijf voelt dan  bobbelt het dus de schijf is niet vlak! vindt dit wel heel raar hoor en zou niet weten waar het aan ligt?
ben dus niet zo over deze combi te spreken maar ja wat moet er dan op he?

Dat is meestal het gevolg van te snel erg hard remmen met nieuw materiaal. Misschien kan je eens een duidelijke foto plaatsen om ons te laten zien hoe erg het is ?!
Overigens heb ik geen problemen met CTF-mevius blokken rondom icm brembo schijven (voorzijde) en originele schijven (achterzijde). Remt gewoon lekker.

swoo

zal even een foto maken en kijken of ik die hier op krijg want heb dat nog nooit gedaan!
heb ze trouwens wel netjes ingeremd hoor

swoo

hoi denk dat ik toch voor ctf ga met de mevius blokken kijken of dat een goede kombi is

Diederick

Citaat van: fearless op 04-07-2007 19:09:32
Viel mij vandaag op dat de volvo remblokken bij een nieuwe leverancier weg komen. Zat weer eens een onderdeelnr. wijziging op, dus vandaar dat het me opviel.

fotootje met nieuw en oud merk. Nieuwe zou wel goedkoper zijn omdat ze uit India komen....

http://img403.imageshack.us/img403/9290/dsc00700mediumii4.jpg

merk:Roulunds

JA goeiemorgen en made in india
nou datmoet ik dus echt ff niet onder me auto hebben
bijna alles wat daar vandaan komt is troep

swoo

het is toch italiaans dat spul? heb je er ervaring mee dan?

gr martin

-D©©©L-

Citaat van: Diederick op 13-07-2009 13:44:41
Citaat van: fearless op 04-07-2007 19:09:32
Viel mij vandaag op dat de volvo remblokken bij een nieuwe leverancier weg komen. Zat weer eens een onderdeelnr. wijziging op, dus vandaar dat het me opviel.

fotootje met nieuw en oud merk. Nieuwe zou wel goedkoper zijn omdat ze uit India komen....

http://img403.imageshack.us/img403/9290/dsc00700mediumii4.jpg

merk:Roulunds

JA goeiemorgen en made in india
nou datmoet ik dus echt ff niet onder me auto hebben
bijna alles wat daar vandaan komt is troep

hehehe, kijk eens naar de datum van de post waarop je reageert.  ;D