T-5R geconfisceerd uit DLD

Gestart door V70geRwin, 08-02-2007 15:30:49

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Zo hee, echt een mooie auto!!
...The Nile isn't just a river in Africa...

V70geRwin

Citaat van: Claudia op 08-02-2007 16:23:32
Geweldige auto!!!

Zwart blijft dé T-5R kleur.....vind ik.
Viel Spass damit! :)

Kijk een vrouw met smaak op het forum :-)

Die gele is net een bananenboot en groen is een kleur voor mijn opa, misschien mijn vader..
Black is the only one!

gr,
Gerwin

GeertG

Echt een heel mooie !  :eusa_drool:   Ruilen ?   ::)

Heel veel plezier ermee (en dat gaat vast en zeker lukken!)  :)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Pepijnwk

Gefeliciteerd!

Wat een mooie auto! Zelf heb ik ook net een duitser gekocht met slechts 117000 km uit 1997 het betreft een V70 T. Deze gaat ook 7 maart naar Mesman! Wordt echter donderdag en vrijdag "geholpen"dan haal ik hem zaterdag weer op.

Wordt wel wat. Auto staat nu nog in de achterhoek. Ik moet hem daar inruilen en vervolgens ineen keer naar Son en vervolgens weer naar huis (peize dat vlakbij Groningen ligt).

Nogmaal gefeliciteerd.

Groet Pepijn.
Volvo 740 gle aut, volvo 740 gl , Volvo 940 GLE 440.000 , Volvo 850 GLT 240.000,
Volvo V70 T 335.000, Volvo 245 1980 310.000

Tamarzilla

Mooie auto.

Lijkt mij ook wel handig zo'n estate.

Maar voorlopig eerst genieten van sedan
T5, rica getuned

Taranis

V70geRwin

Citaat van: Taranis op 10-02-2007 16:00:15
Netjes, gefeliciteerd!

Ben er ook erg blij mee.

Jouw drie-wieler met tekst is overigens geweldig :-)

gr,
Gerwin

Taranis

Citaat van: spekkie99 op 12-02-2007 05:29:46

Vroeg me al af wanneer de eerste opmerking erover kwam ;D (heb hem ook maar gejat ::) )

On-topic: is dat nou de standaard verlaging van een T-5R? Hij lijkt zo laag te liggen?

V70geRwin

Citaat van: Taranis op 12-02-2007 08:53:51

Vroeg me al af wanneer de eerste opmerking erover kwam ;D (heb hem ook maar gejat ::) )

On-topic: is dat nou de standaard verlaging van een T-5R? Hij lijkt zo laag te liggen?
Citaat van: Taranis op 12-02-2007 08:53:51

Volgens mij is mijne nog helemaal standaard (remmen en motor) en voorzover ik kan zien vering ook. Is inderdaad lekker laag, niet te oncomfortabel en sportief genoeg. Overigens wel niveau regeling achter die inzakt bij stilstand en opkomt bij rijden.

gr,
Gerwin

Eugene

Mooie auto, veel plezier ermee 8)

If it's not blown, it sucks...

V70geRwin

Citaat van: Eugene op 12-02-2007 11:19:33
Mooie auto, veel plezier ermee 8)

Dank je, gelukkige ook blown :-)

Vandaag thermostaat laten vervangen en direct erg strak horizontaal ipv op een kwart.
Zag ook gelijk dat de bovenste motorsteun helemaal door is. Geen wonder dat hij bonkerig schakelt. Even kijken of dat wel tot de 20ste kan wachten....

gr,
Gerwin

Eugene

Kijk ook eens de onderste rechter motorsteun na. Grote kans dat die ook versleten is.

If it's not blown, it sucks...

vincent850

Citaat van: Eugene op 12-02-2007 23:04:28
Kijk ook eens de onderste rechter motorsteun na. Grote kans dat die ook versleten is.

kan dat ook de oorzaak zijn als je motor nog steeds schokt bij gas los/ gas geven??
want de bovenste is bij mij vervangen door een powerflex...

Taranis

Citaat van: vincent850 op 12-02-2007 23:56:42
kan dat ook de oorzaak zijn als je motor nog steeds schokt bij gas los/ gas geven??

Ja. Ik had dat ook, en na vervanging van de onderste rechtermotorsteun, was dat een heel stuk minder. Ik vind het nog steeds teveel, maar andere mensen die in mijn auto rijden vinden het wel meevallen ::)

budo

Mooie wagen, gefeliciteerd met je vondst.

ik heb een vraag: heb je de auto zelf op Duits kenteken door Nederland gereden? Hoe heb je hem toen verzekerd? Ik heb zelf mijn 960 uit Duitsland importiert, maar heb een Duitser gevraagd de wagen naar Nederland te brengen op de verzekering van de oude eigenaar. Hoe heb je dat geregeld?

groet
Bart