T-5R geconfisceerd uit DLD

Gestart door V70geRwin, 08-02-2007 15:30:49

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Hallo allemaal,

Surf hier al een tijdje rond om me goed voor te bereiden op de koop van zo'n altijd al gewilde 850 estate. En maar goed ook want via Spin die zijn T-5R uit DLD had gehaald las ik de tip dat er bij die dealer in Mullheim am Ruhr nog een mooie zwarte stond. Ik blij dat Spin perse een gele wilde :-)

Afgelopen zaterdag wezen kijken en op een paar kleine dingen na is de zwarte T-5R helemaal erg ok. Spec's zijn wel bekend hier denk ik  ;D, nog een maagdelijke 124K  :o  op de teller en dat voor 12 jaar. Binnenkant is ook bijna als nieuwe, op een klein deukje in het speakerroostertje en een licht afgesleten onderkant van het stuur na.

De dealer baalde al dat wij een mangel ontdekten id vorm van de niet werkende stoelverwarming links, gaf mij weer reden om nog iets verder te pingelen..

Kon hem gewoon niet laten staan  8)

Paar plaatjes:

Winterbandjes erbij waar hij nu op staat.
BPM is ook goed gegaan, zie andere topic over BPM goed laten berekenen.
En vandaag kenteken op de mat en platen gehaald.

In de planning zit nog het volgende:

-Xenon kit die vandaag binnen kwam inbouwen (6000K)
-Ipod adapter aansluiten voor de Nano
-ET chippen samen met Spin de 20ste (gelijk bovenste motorsteun aanpakken)
-Mesman LPG in laten bouwen, afspraak staan voor 7mrt (lekker druk daar)

Thermostaat nog in de gaten houden want die zwabberde eerder een beetje, vandaag mooi strak horizontaal.

En de linkerstoelverwarming natuurlijk (lekker met dit weer).

Maar wat rijd z'n T-5R met automaat toch ontzettend lekker. Dodelijke combi van benzine turbo met automaat. Nu al mega genieten en straks ook aan de pomp ok  :eusa_dance:

Gerwin

FelixB

Van harte!  :eusa_clap:

124.000? Is de distributieriem al vervangen?

Is Xenon 6000 wit?
855R & C70 T5 cabrio automaat

Ties

Heul mooi hoor!! Met een paar reservewielen achterin! Maar was een achterspoiler niet standaard op een T-5R? Veel plezierige km's gewenst!

)()()sT

Waauuw.....  ::)

Mooie kar, veel plezier ermee! Gezien de km-stand zal dit vast lukken :)
Waar heb jij trouwens de xenon vandaan?

Grts

V70geRwin

Yo, jullie zijn er snel bij!
Leuk die reacties...

Bij 93000 al de riem vervangen, krijg je met zo weinig km. Dan haal je eerder de leeftijdsgrens van 8 jaar van de riem. Boekjes erbij en netjes afgestempeld door diverse Volvo dealers. Laatste jaren om de 10K een beurt gehad  :eusa_clap:

Kortom niet alleen visueel een schoonheid  ;D

Xenon hier ergens op het forum gevonden, www.lee-electronics.nl, inderdaad 6K gewoon wit, het is geen CRX namelijk  8)

Ben wel blij dat hij geen dakspoiler heeft, ik vind dit mooier.

850maniak

Nou nou Gerwin,

dat is een strakkere bak dan ik had. Gelukkig dat je de mijne niet gekocht heb, want een T5 met automaat is toch niet te vergelijken met een 850 2.5/10 kleppertjes. Inmiddels heb ik deze verkocht en een ook zeer fraaie
V70 -helemaal perfect - ingekocht.

Veel plezier van je T.

FGG

Mooie auto, Gerwin.

Veel plezier ermee.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Domaso

Veel plezier van je Roffel Gerwin.

En het blijkt maar weer eens: mooi zwart is niet lelijk!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Claudia

Geweldige auto!!!

Zwart blijft dé T-5R kleur.....vind ik.
Viel Spass damit! :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

ewing

Zeer chique en snelle wagen.

Xenon is een echte aanrader, rij er zelf nu ook al zo'n half jaar mee rond! Mooie strakke witte verlichting... :D

Niek

Proficiat met je roffel! Mooie auto!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Spin!

Jajaa!! 't 'broertje' van mijn T-5R! Leuk om em weer te zien! Gefeliciteerd nogmaals en tot snel!

www.vm-parts.nl

V70geRwin

Citaat van: 850maniak op 08-02-2007 15:44:42
Nou nou Gerwin,

dat is een strakkere bak dan ik had. Gelukkig dat je de mijne niet gekocht heb, want een T5 met automaat is toch niet te vergelijken met een 850 2.5/10 kleppertjes. Inmiddels heb ik deze verkocht en een ook zeer fraaie
V70 -helemaal perfect - ingekocht.

Veel plezier van je T.

Kijk, zijn we er allebie goed op vooruit gegaan!
Jij ook veel plezier met je nieuwe aanwinst!

gr,
Gerwin

Rayman

Veel plezier met de T-5R! Ik weet zeker dat je er nog lang lol mee gaat beleven.

Dark Side of the Force is German

)()()sT

Even zeuren: hang je nummerplaat wel recht  ;D ;D ;D

:eusa_whistle: