[Volvo V44club evenement] Elandrun 2007 1 April 2007

Gestart door Emiel, 16-02-2007 22:07:52

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Citaat van: Eugene op 20-02-2007 12:31:29
Citaat van: M a r c op 19-02-2007 22:05:34
Kan makkelijk. Gewoon erg hard rijden en héél laat remmen voor een bocht en dan al remmend insturen... moet je eens kijken  ;D Overigens weer makkelijk te corrigeren door gewoon vol op het gas te gaan staan.

Volgas op een bocht af, volgas insturen en halverwege de bocht gas los en remmen.... dan is het iets minder makkelijk te corrigeren :P ;D

;D

HaRdCoRe-WeZ

Hmmm, net zoals afgelopen jaar weer van die schijthokken op de baan? Beter controleren ze daar gewoon op, ik hoef geen sloopauto's zonder voorschermen, glaswerk en interieur te zien tijdens een Elandproef, dan ga ik wel naar het NK Autocross.

Turbobiker

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 20-02-2007 18:30:21
Hmmm, net zoals afgelopen jaar weer van die schijthokken op de baan? Beter controleren ze daar gewoon op, ik hoef geen sloopauto's zonder voorschermen, glaswerk en interieur te zien tijdens een Elandproef, dan ga ik wel naar het NK Autocross.

Regels zijn aangepast, zal dus wel beter zijn... hopelijk ::)
De Tussenpaus

Emiel

Ik start wel voor Lars, meer kans op een snelle tijd.

Als Lars wegtrekt zit ie met de voorwielen meteen tot het grondwater... :eusa_wall:

Turbobiker

Citaat van: Emiel op 20-02-2007 18:41:44

Als Lars wegtrekt zit ie met de voorwielen meteen tot het grondwater... :eusa_wall:

Ik weet in ieder geval hoe ver ik de turbodruk die dag kan opschroeven :evil:

Maar of ik daar iets aan heb :eusa_think:
De Tussenpaus

Johann

Citaat van: Turbobiker op 20-02-2007 18:48:12

Die GT30 komt toch niet op gang op die baan man.. Ja net bij de laatste pion voor de bocht.. whahahaha, pieeuu en weer van de baan af..  :eusa_dance: ;D :eusa_doh:

Turbobiker

Citaat van: Johann op 20-02-2007 18:52:56
Citaat van: Turbobiker op 20-02-2007 18:48:12

Die GT30 komt toch niet op gang op die baan man.. Ja net bij de laatste pion voor de bocht.. whahahaha, pieeuu en weer van de baan af..  :eusa_dance: ;D :eusa_doh:

Dat vrees ik inderdaad ook, dus misschien dat ik een setje van die banden ga scoren die lekker rood roken bij wielspin ;D (all show, no go ;) )
De Tussenpaus

JCviggen

Ik doe wel weer mee, daarvoor lijkt m'n turbo nog wel geschikt  ::)

Hoop wel dat het weer niet zo'n oneindig aanschuiven is als vorig jaar want dat was niet leuk meer.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Turbobiker

Citaat van: JCviggen op 20-02-2007 18:58:22
Hoop wel dat het weer niet zo'n oneindig aanschuiven is als vorig jaar want dat was niet leuk meer.

Precies >:(

Rij om een bakkie koffie te scoren was onacceptabel lang...
De Tussenpaus

JCviggen

Hoe zit dat eigenlijk met dat aanmelden, heb al 2x mail gestuurd naar de V44 club en krijg nooit wat terug

M a r c

Citaat van: JCviggen op 01-03-2007 12:31:49
Hoe zit dat eigenlijk met dat aanmelden, heb al 2x mail gestuurd naar de V44 club en krijg nooit wat terug

staat er toch ook niet?  je hebt je aangemeldt dus staat het geregistreerd lijkt me?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: JCviggen op 20-02-2007 18:58:22
Ik doe wel weer mee, daarvoor lijkt m'n turbo nog wel geschikt  ::)

Ieder jaar willen er meer mensen meedoen.... nu willen de S/V40 rijders van het forum ook al meedoen, dus die rij zal alleen maar langer worden denk ik  :eusa_doh:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rudy-M

Moeten ze eerst een club oprichten :evil:

CiteerDIVERSE CLUBS
Dit jaar zijn door de V44 organisatie de Volvoclubs en registers uitgenodigd van de Katterug, V 340-360,

V 240-260, V 700-900, V 850-70 en P 1800 ES. Ondanks het imposante moderne geweld wil ik met nadruk de oer Volvo's aan moedigen om mee te doen.

Voorwaarde is dat er ook alleen gereden mag worden in clubauto's.

JCviggen

Citaat van: M a r c op 01-03-2007 16:49:26
Citaat van: JCviggen op 01-03-2007 12:31:49

staat er toch ook niet?  je hebt je aangemeldt dus staat het geregistreerd lijkt me?

?

CiteerNSCHRIJVING.
Deelname uitsluitend bij voorinschrijving! U kunt zich uitsluitend per mail opgeven via Elandrun@v44.nl.

Nadat deze mail is ontvangen krijgt u een digitaal aanmeldformulier dat u volledig ingevuld weer terug mailt. Indien dit tijdig (voor 20 maart) en in goede orde is ontvangen samen met het inschrijfgeld zult u voor aanvang op de dag zelf uw deelname formulier moeten ondertekenen waarna uw een deelname nummer ontvangt dat u dan op uw auto aanbrengt.

Als er nou ook nog eens x40s bijkomen is het helemaal niet leuk meer om mee te doen...dat ze dan de "oude" van de "nieuwe" scheiden en een apart evenement doen voor de 850 en x40 ofzo

Turbobiker

Ik zeg: Jan kan zo de evenementen commissie in van de club :eusa_dance:
De Tussenpaus