[Volvo V44club evenement] Elandrun 2007 1 April 2007

Gestart door Emiel, 16-02-2007 22:07:52

Vorige topic - Volgende topic

HJ850

Gelukkig, heb toch nog voor weinig (€20) een helm gevonden die past, nog vlakbij ook.

Turbobiker

Citaat van: HJ850 op 29-03-2007 18:45:48
Gelukkig, heb toch nog voor weinig (€20) een helm gevonden die past, nog vlakbij ook.

Een fietshelm? ::)
De Tussenpaus

JeroenV

Het word inderdaad lekker weer :eusa_dance: ( eerst zien.... :eusa_think:)

Maar zo te zien heeft iedereen er zin(kan ook niet anders) , inclusief mezelf :eusa_dance:

DopdeDouwer

Het schijnt inderdaad lekker weer te worden. Ik hoop dat de verhuizing die ik zaterdag heb, niet uitloopt tot zondag. Ik ben namelijk ook van plan te komen (kijken). Nog geen idee van de tijd, route: Vanuit Capelle > A20, A12, A27, A6.

Met 850's oprijden heeft denk ik geen zin, ik cruize er rustig heen. Stukjes blazen op de A27 en A6 ok, maar de rest doe ik op mijn gemak en zonder oordoppen ;)
Vierkant Rules

RRRRR_Ramon

Ja heb er ook weer zin in, we gaan met 2 auto's denk ik weer. Moet toch RonnieDuck's T-5 er weer ff eruit trekken bij de verkeerslichten met de 142  ::)  8)
Hoop dat de 850 het dan ook weer naar behoren doet, die heeft dan alweer heel wat nieuwe onderdelen gekregen de dag ervoor. Ik hoop dat ie dan wel 1 ding kwijt is................ de vacuümlekkage.  :eusa_angel:

We rijden vanuit het zuiden om ca. 10 uur naar Lelijkstad Lelystad via, alleen maar, de A6 in een treintje met mehn, Gea en ik zei de gek.

Tot dan!  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Reitse

Zit er sterk over te denken om ook ff af te zakken, maar eerst ff op zoek naar de oorzaak van wat overvloedige koelvloeistof-afvoer... ergens... kan het niet zo gemakkelijk vinden en begin bang vermoeden te krijgen.... :eusa_think:

Spin!

Citaat van: Reitse op 29-03-2007 21:46:46
Zit er sterk over te denken om ook ff af te zakken, maar eerst ff op zoek naar de oorzaak van wat overvloedige koelvloeistof-afvoer... ergens... kan het niet zo gemakkelijk vinden en begin bang vermoeden te krijgen.... :eusa_think:

Lekke pakking?  :eusa_sick:

www.vm-parts.nl

Spin!

www.vm-parts.nl

pwassink

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

rhodesian

hoi gaat er nog iemand uit de buurt van eindhoven naar lelystad het is leuker om er met meerdere auto''s naar toe te ryden     groeten rhodeian

Ludo

Citaat van: rhodesian op 29-03-2007 23:37:32
hoi gaat er nog iemand uit de buurt van eindhoven naar lelystad het is leuker om er met meerdere auto''s naar toe te ryden     groeten rhodeian

ja, het Limburgs treintje  ;D vertrekt om 8.00 uur in Nederweert.
dat is 8.25-8.30 in Eindhoven (A2).
waar sluit je aan?.
is Hotel Van der Valk langs de A2 een optie?.

thuur

Citaat van: Ludo op 29-03-2007 23:54:33
Citaat van: rhodesian op 29-03-2007 23:37:32
hoi gaat er nog iemand uit de buurt van eindhoven naar lelystad het is leuker om er met meerdere auto''s naar toe te ryden     groeten rhodeian

ja, het Limburgs treintje  ;D vertrekt om 8.00 uur in Nederweert.
dat is 8.25-8.30 in Eindhoven (A2).
waar sluit je aan?.
is Hotel Van der Valk langs de A2 een optie?.

Als wij er niet zijn om 8:00, rijd gerust door ;D

See you there!

Gr 8)

Fokke 01.01.005

om een beetje in de sfeer te komen,

René heeft een klein deel van de video van vorig jaar op zijn website staan !

zie: http://www.roadworks.tv/fasten.html

en kies vervolgens Elandrun 2006.

Vet gaaf, ofzoiets.

Hij is er zondag ook weer om mooie plaatjes te schieten, dus je bent gewaarschuwd !

tot zondag,

Fokke
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Spin!

Citaat van: Fokke 01.01.005 op 30-03-2007 00:07:35
om een beetje in de sfeer te komen,

René heeft een klein deel van de video van vorig jaar op zijn website staan !

zie: http://www.roadworks.tv/fasten.html

en kies vervolgens Elandrun 2006.

Vet gaaf, ofzoiets.

Hij is er zondag ook weer om mooie plaatjes te schieten, dus je bent gewaarschuwd !

tot zondag,

Fokke

Geweldig!  :eusa_clap: Heb er nu helemaal erg veel zin in!

www.vm-parts.nl

Rayman

Ik wil alvast iedereen veel plezier wensen bij dit evenement; ik ben er zelf niet bij. De weersvoorspelling ziet er echt super uit; dat belooft een mooi daggie te worden.

Have Fun; maar denk aan je eigen veiligheid.

Gr Ray