Aerotwin aftermarket ruitenwissers

Gestart door Brambo67, 04-03-2007 16:30:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

niwesa

#210
CiteerLaatst voor ca 3 euro pst bij de action ruitenwissers gehaald

Van die platte flexibele jongens.

Werken perfect, icm het weer mooi bijbuigen van de arm,  op zowel onze volvo als de nissan micra

Haal ze daar ook als ik er weer aan toe ben.
Ik had ze op mijn vorige auto en ze bevielen prima. Zeker voor dat geld. Kun je ook nog wat experimenteren met de lengte.

Enige probleem is dat ze niet altijd voldoende voorraad hebben.
Verkoopt helaas zijn mooie V70

Misha

Citaat van: RRRRR_Ramon op 04-01-2010 09:56:16
De omstandigheden zijn nu mss wel wat extreem om te bepalen wat nu goede wissers zijn....  :eusa_think:

Ze zullen in Scandinavië, Rusland en Canada toch ook wel hun ruiten wissen ?

Viel me gisteren op, als het wat kouder is -en dan vind ik -6 toch ook niet extreem- dan maken ze een enorme herrie bij de teruggaande slag.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Citaat van: Misha op 04-01-2010 10:04:58
Citaat van: RRRRR_Ramon op 04-01-2010 09:56:16
De omstandigheden zijn nu mss wel wat extreem om te bepalen wat nu goede wissers zijn....  :eusa_think:

Ze zullen in Scandinavië, Rusland en Canada toch ook wel hun ruiten wissen ?

Viel me gisteren op, als het wat kouder is -en dan vind ik -6 toch ook niet extreem- dan maken ze een enorme herrie bij de teruggaande slag.


Vooral dat laatste vind ik zeer irritant. Ik heb ze er nu al een hele tijd op zitten en van het begin af aan erger ik me aan die herrie bij het teruggaan. Ik heb links en rechts al verwisseld, maar dat helpt niet.

Wissen doen ze de laatste tijd ook slecht, maar dat zal nu onderhand wel slijtage zijn.

Op de 850 had ik imitatie gevallen, die me veel beter bevielen. Ik ga maar eens kijken of ik die nog ergens kan vinden. De Bosch komt er bij mij niet meer op.

FGG

Bijzonder. De oude wissers klapperden over de ruit en de Aerotwins die ik er afgelopen week op heb gezet zijn echt bijzonder stil...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

jgvdv

ik wil ook niks anders dan de bosch,

geen valeo en zeker niet van die action zooi.
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

elianmars

Citaat van: FGG op 04-01-2010 11:20:01
Bijzonder. De oude wissers klapperden over de ruit en de Aerotwins die ik er afgelopen week op heb gezet zijn echt bijzonder stil...

Dan ligt het misschien aan de linker ruitenwisserarm, alhoewel ik die ook al heb gepoogd te verbuigen. Op het moment dat de wisser weer terug gaat, hoor ik heel duidelijk het rubber omklappen.

haasje

Citaat van: elianmars op 04-01-2010 11:27:52
Citaat van: FGG op 04-01-2010 11:20:01
Bijzonder. De oude wissers klapperden over de ruit en de Aerotwins die ik er afgelopen week op heb gezet zijn echt bijzonder stil...

Dan ligt het misschien aan de linker ruitenwisserarm, alhoewel ik die ook al heb gepoogd te verbuigen. Op het moment dat de wisser weer terug gaat, hoor ik heel duidelijk het rubber omklappen.
Is de druk misschien te hoog?

elianmars

Citaat van: haasje op 04-01-2010 11:41:32
Citaat van: elianmars op 04-01-2010 11:27:52
Citaat van: FGG op 04-01-2010 11:20:01
Bijzonder. De oude wissers klapperden over de ruit en de Aerotwins die ik er afgelopen week op heb gezet zijn echt bijzonder stil...

Dan ligt het misschien aan de linker ruitenwisserarm, alhoewel ik die ook al heb gepoogd te verbuigen. Op het moment dat de wisser weer terug gaat, hoor ik heel duidelijk het rubber omklappen.
Is de druk misschien te hoog?

Hoe verminder ik dat? Ik kan moeilijk de veer verwijderen, lijkt me  :eusa_shifty:

haasje

Heb je je arm misschien te ver verbogen?

elianmars

Citaat van: haasje op 04-01-2010 11:46:41
Heb je je arm misschien te ver verbogen?

Het was al voordat ik überhaupt aan de arm ging buigen.

Maar ik kan eens proberen om 'm iets terug te buigen.




*KRAK*  :eusa_wall: ;D

LeslieB

Ik heb onlangs ook de Bosch  At gemonteerd. Ik ben echter niet tevreden over de looks. De wisarmen zijn uiteraard niet ontworpen voor deze wissers.
Ik vraag mij dus af of het mogelijk is om wisarmen te monteren die wel hiervoor ontworpen zijn. Ik denk hierbij aan de armpjes van de S/V 50 en/of C30.
Heeft iemand hier enig idee van?

groetjes,
Leslie