Aerotwin aftermarket ruitenwissers

Gestart door Brambo67, 04-03-2007 16:30:31

Vorige topic - Volgende topic

Raoul

Ik heb de Bosch Aerotwin er nu een half jaar op en vind dat ze snel gaan strepen.
Goedkoop zijn ze niet, ik meen een tientje of 4.
Lang verhaal kort: Geen schraapgeluiden, maar wel wat strepen. En dat op een nieuw voorruit.

rovelra

Ik heb ook de aerotwin erop.
Ze strepen inderdaad na een tijdje maar dat is op te lossen door de rubbers in te smeren met een beetje grafiet poeder.
Dit houdt de rubbers lekker soepel.

Raoul

Grafietpoeder? Waar koop je dat?
Alvast een goeie tip! Bedankt!

rovelra

Bij Heuts !!!!
Weet je wel dat is die winkel die meer tuinkabouters heeft dan automaterialen!!!!

thuur

Heuts heeft ook die flexiwissers in de aanbieding nu. Zojuist gekocht. Hier een tip van een ervaren iemand:

NIET KOPEN DIE ZOOI!

Ding brak al in 2 stukken tijdens het erop zetten (nee, dat ging niet lomp) en raakt de bovenkant van m'n raam niet.

Goed punt is wel de prijs, ze zijn 7 euro per stuk.

Gr :-X

PS: Ach ja, voor die ene keer per 10 jaar dat ik een nieuw achterruitenwisserblaadje koop voor mezelf ;D

Thys

Die flexibele wissers van Valeo zijn het ook al niet. De duurste wisserbladen die ik ook gekocht heb, en ook meteen de minste. Begint al na een maand te strepen...

rovelra

Die van Bosch kan ik echt iedereen aanbevelen en inderdaad Valeo is CRAP!!!!

Raoul

Citaat van: rovelra op 13-02-2009 17:26:17
Die van Bosch kan ik echt iedereen aanbevelen en inderdaad Valeo is CRAP!!!!

Bosch Aerotwin:Verwacht geen wonderen, zoals ik al eerder schreef. Streperig, beide bladen een streep of 2-3. Wel stil, geen schraapgeluid.

Valeo in de ouderwetse uitvoering vond ik altijd wel goed. Alleen optisch niet.

-D©©©L-

Bosch aerotwin op beide roffels, worden veelvuldig gebruikt (heb een hekel aan vieze ramen).
Ze houden het goed vol, bijna 1 1/2 jaar op de rode alweer, die van de blauwe zijn nog maar een paar maanden oud.

volvlo

Citaat van: elsossa op 28-11-2008 21:33:49
ik heb ook een paar flat blades bij   http://www.vancranenbroek.nl/  vandaan 3 euro stuk
  :eusa_think:zitten er nog niet op maar voor da geld kan je geen bult vallen gr.

Zullen wel dezelfde als die ik vandaag bij de Action heb gekocht.
Ook een paar euro voor een set  Flexwipers
Morgen maar eens kijken of het gaat passen......

Groeten
Alex

FGG

Citaat van: Raoul op 13-02-2009 12:41:48
Ik heb de Bosch Aerotwin er nu een half jaar op en vind dat ze snel gaan strepen.
Goedkoop zijn ze niet, ik meen een tientje of 4.

Ik betaal nog geen 3 tientjes. ;)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mark1976

Klopt, bij Audi Parts in Veghel meen 25 euro afgetikt jaartje geleden voor die Aero's. Tis maar een tip! :eusa_shhh:
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

Lampje

Mijn boogwissers kwamen van eBay voor 9 pond sterling het setje. Al 20.000 km absoluut streep- en geluidloos.

Heb er voor de achterruit ook zo eentje gekocht en die blijft het ook prima doen.

Ik hoop dat ze straks nog te koop zijn; je weet nooit met zo'n eBay shoppie.

D-J

Citaat van: D-J op 10-11-2008 19:41:49
De laatse dagen (en zeker vandaag) genoeg testmateriaal gehad voor de nieuwe wissers...en ik kan niet anders zeggen als TOP!!!
Wist prima, geen strepen en tot hogere snelheid ook prima.
Dus aanrader, die Nigrin Evolution platte ruitenwisser 530 van conrad.nl

Goed, na een paar maand kan ik nog steeds zeggen: Een aanrader die Nigrin's !!!
V70 T-5D

Vulk

Welk type ruitenwisser moet je nu nemen voor een 850 als ik er van uit ga dat ik die aerotwins neem.

De 530s?