Aanschaf 850 T5? inruil 480..

Gestart door Timbaland, 21-03-2007 20:47:26

Vorige topic - Volgende topic

Timbaland

Hallo,

Ik ben hier net nieuw en dan meteen al een vraag.. :eusa_whistle:
Ik zit er sterk over na te denken om mijn 480 2.0 in te gaan ruilen op deze auto:

http://auto.marktplaats.nl/volvo/73883731-volvo-850-2-3i-t-5-bj-1995.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M#photo

Maar ja, ik als 850 leek.. het ziet eruit als een nette auto..
maar ja 225 pk naar 280..? en dumPvalve.. dat vraagt om heel vaak de rechter pedaal naar de bodem.
Ik ga binnenkort kijken en ben wel benieuwd..

Is deze 850 misschien toevallig bekend hier op het forum???

in ieder geval bedankt!

groeten Tim

Spin!

Deze is denk een jaar of 2 ook al een keer voorbij gekomen, toen zou de auto iets van 320 pk hebben gehad. Was er toen zelf ook wel enthousiast voor. Weet dat ie dus 2 jaar geleden ook te koop stond...verder geen negatieve verhalen, positieve ook niet gehoord. Auto was toen snel verkocht, dat weet ik dan weer wel.

www.vm-parts.nl

)()()sT

Met een gemiddeld verbruik van 1:11,8 heeft de vorige eigenaar wel genoten van de 225pkaatjes

:eusa_shifty:

paul-r

Toch wel een aardig hoge prijs, toch? Met 312dkm op de teller. En wat een oersaaie bekleding. Wist eigenlijk niet eens dat die bekleding in een T5 te koop was.

Paul

big ben

Het is wel de "glt-bekleding" wat er in zit............ ;) dus zooooooooo erg is het dus ook weer niet :-\

t5karel

Tja,op het oog is het niet verkeerd.Je bent van de chipkosten af iig ;D.De basiskosten wel te verstaan ;).Dit is de vraagprijs,dus wat let je om een bod te doen.Wat de bekleding betreft ,mwohzit ook in de mijne maar ik heb er geen moeite mee.Gewoon ff proefrijden joh dan weet je het ;D.Suck ses :D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

mehn

Citaat van: paul-r op 22-03-2007 12:12:51
Wist eigenlijk niet eens dat die bekleding in een T5 te koop was.

Die heb ik ook in de T-5 hoor ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

big ben

Citaat van: mehn op 22-03-2007 12:29:00
Citaat van: big ben op 22-03-2007 12:24:29
Het is wel de "glt-bekleding" wat er in zit............ ;)

Die heb ik anders ook in de T-5 hoor ;)

Het is toch allemaal begonnen bij de glt?? Ik dacht dat deze bekleding standaard erin zat....en dat je dan ook wel andere keuzes kon maken :-\ zoals leer,stof,alcantara,etc,etc ;D

M a r c

Ik vind 'm wel duur met die km-stand.... weet nog een mooie en luxere groene T5 te koop met minder kms en voor minder geld  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

paul-r

Citaat van: paul-r op 22-03-2007 12:12:51
Wist eigenlijk niet eens dat die bekleding in een T5 te koop was.

Oeps, hopelijk iemand tegen de schenen getrapt. Maar nee, ik dacht echt dat de T5 met of leer of leer met stof was uitgerust, standaard. Blijkbaar een foute gedachte.

Paul

mehn

Citaat van: paul-r op 22-03-2007 12:58:58
Oeps, hopelijk iemand tegen de schenen getrapt. Maar nee, ik dacht echt dat de T5 met of leer of leer met stof was uitgerust, standaard. Blijkbaar een foute gedachte.

Dit is toch half leder? ;)

XC60 D4 AWD:

mehn

We hebben het over de rode auto uit de link van de eerste post?

Dat is volgens mij deze bekleding:

XC60 D4 AWD:

ief

Mij is wel opgevallen dat het gros van de wagens met dit bekledingtype er gewoon lappies sky op heeft zitten wat voor het gemak maar leer wordt genoemd... :eusa_snooty:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

thuur

Citaat van: ief945-SE-HPT (Ivo) op 22-03-2007 14:24:43
Mij is wel opgevallen dat het gros van de wagens met dit bekledingtype er gewoon lappies sky op heeft zitten wat voor het gemak maar leer wordt genoemd... :eusa_snooty:

Half-skai klinkt ook nergens naar... :eusa_eh:

Gr ;)

M a r c

Citaat van: thuur op 22-03-2007 14:38:33
Citaat van: ief945-SE-HPT (Ivo) op 22-03-2007 14:24:43

Half-skai klinkt ook nergens naar... :eusa_eh:

Gr ;)

Maar dát is het wel...  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl