Jeroen en V70

Gestart door Ricardo, 25-03-2007 20:03:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Scooby Doo

Citaat van: BenC70ES op 08-04-2007 17:59:54
Citaat van: Ricardo op 08-04-2007 16:40:41
Hallo, we spreken hier over een 2.5T niet over een T5! Ik denk dat jullie met spek schieten hoor.


;D

MTE Trim 3 (enkel catback en andere injectors er nog bij...)

En welk prijskaartje hangt daaraan?  ??? :eusa_think:
Puppy Power!!!

Ricardo

Citaat van: Scooby Doo op 08-04-2007 19:43:40
Citaat van: BenC70ES op 08-04-2007 17:59:54
Citaat van: Ricardo op 08-04-2007 16:40:41
Hallo, we spreken hier over een 2.5T niet over een T5! Ik denk dat jullie met spek schieten hoor.


;D

MTE Trim 3 (enkel catback en andere injectors er nog bij...)

En welk prijskaartje hangt daaraan?  ??? :eusa_think:

ECU uppgradering
* Sportavgassystem i Rostfritt      sportuitlaat ?         
* Framrör m. Racekatalysator i Rostfritt    dp met  racekat?
* Uppgraderingsturbo (utbytes)   grote turbo maar welke?
* R-bränslespridare  injektors van een R?

31,500.00 SEK = 3,393.03 EUR voor T5 (jij hebt toch een T5?)

en 2.5T: -98 37 750 SEK
2.5T: 99 39 250 SEK
2.4T: 00- 39 250 SEK

montage ook nog eens 6000 SEK


Kun je goedkoper en dichterbij laten doen!

Als deze cijfers kloppen scheelt het toch helemaal niet zo veel in vermogenswinst met een T5, ondaks lagere turbodruk. 450nm is ook wel een heel mooi cijfer! Als dit dan nog een beetje vroeg vrijkomt ben ik helemaal tevreden.



Eugene


If it's not blown, it sucks...

Ricardo

#48
Zo net terug met m'n nieuwe turbo :eusa_whistle: Alle leidingen van de turbo ineens vervangen door Tom en de Airbox netjes opgehangen. Met 13g software net geen 0,9 bar dus veilig tot Marco er weer is op het einde van de maand. Wel even voorzichtig zijn advies meegekregen.
Rijden dan: verschil is groter dan ik had verwacht, onderin weet ik het niet zeker, maar vanaf 4000 toeren gaat het nu echt wel veel sneller. Eindelijk krijg ik nu het gevoel dat het echt wat uitmaakt om tot aan de 6000tpm door te trekken.

Heb ik mezelf nog wat verwend met zwarte Samco's. Waren niet echt nodig hoor maar staan ook zo mooi hé. Zullen wel iets doen neem ik aan, maar wat?

PS leuke Ferrari heb je Marc ;)

Ricardo

Zondag wasdag (af en toe toch)


Ricardo

Ik krijg nieuwe pinkers! 1 jaar garantie, en ik krijg na 2 jaar nieuwe leuk toch?

:eusa_pray: laat deze nu wat langer mooi blijven en niet aandampen  :eusa_pray:

Ricardo

#51
Ondertussen software laten aanpassen. Ik heb nu 1.05 bar druk. Met wat extra koeling , bv waterinjectie en/of alu radiator, kan ik zelfs tot 1.15 bar gaan.
Met deze software gaat het nu echt wel héél lekker. (eet standaard T5jes als ontbijt)
Zelfs Marco was onder de indruk van het resultaat. (hij schatte 280 pk) Meten = wachten. Hij zei wel dat ik de laatste pot van de uitlaat moet vervangen door een buis. Daar ga ik volgende week voor.
Testritje met Marco was wel kicken. Die Zweed gaat echt niet van het gas.

Dan komt er ook de beruchte 6de injector op. Dan moet er iemand komen (van Vialle?) om de software te programmeren. Die is nu in vakantie dus even geduld nog maar. Ondertussen plank ik wel op benzine terwijl het op gas toch allemaal veel sneller zou gaan.
Dan zijn er nog de benzine-injectors: zijn er terracotta kleurige. Die zouden ook niet veel meer over hebben. Iemand iets in de aanbieding?

De nieuwe pinkers die ik in garantie kreeg dampen niet aan, ze zijn dus niet allemaal even slecht.


Eugene

Wat voor uitlaat heb je?

Als je nu de benzineinjectors gaat vervangen door grotere (wat mij niet nodig lijkt aangezien je 315cc erin hebt zitten en "maar" 280pk draait) dan moet ie opnieuw gemapt worden.


If it's not blown, it sucks...

Ricardo

Daar had Marco niets over gezegd. Afblijven dus ik rij toch op gas.
Standaard uitlaat. Ben eens benieuwd naar het geluid. Ik vind zo'n Focus ST zo lekker klinken.

Eugene

Standaard uitlaat heeft toch alleen een middendemper? ::)

If it's not blown, it sucks...

Ludo

LPT heeft standaard 193pk, nu 280 door enkel de chip?.
is dat niet een beetje optimistisch?.

Ricardo

Zijn nog wel een paar dingen aan veranderd.

Ludo


Ricardo

Citaat van: Ludo op 28-05-2007 16:50:34
ooh.  :eusa_whistle:


:eusa_whistle:


Er hangt wel inderdaad maar één demper onder zoals Eugene zegt. Die kan Marco nooit bedoelen.

Laserblue

Citaat van: Ricardo op 28-05-2007 16:48:31
Zijn nog wel een paar dingen aan veranderd.

laat je niet weerhouden dit met ons te delen ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*