De zoektocht is begonnen...

Gestart door Rsport, 08-04-2007 00:14:02

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eugene

Niet duur voor een 854 CY H5 :o

Ik zou eens gaan kijken als ik jou was.

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Citaat van: Eugene op 11-04-2007 23:48:05
Niet duur voor een 854 CY H5 :o

Ik zou eens gaan kijken als ik jou was.

als ie lang wacht ga ik kijken....  :eusa_think:

info@europeantuning.nl

Taranis

Na de hele thread gelezen te hebben: beetje vreemde reacties dat een T-5R of R per sé 10 mille moet kosten om goed te zijn. Alvast koopt Rsport een T-5R van 6 mille en repareert er daarna voor 4 mille aan, is het toch zijn probleem? Daar leert ie van :P (moet ie alleen niet janken daarna dat er zoveel reparatie aan zit)
Als iemand graag de gok wil nemen met een auto van 6 mille moet ie dat lekker doen. Kan me er ook wel iets bij voorstellen dat 22.000 gulden voor een auto van 12 jaar oud een beetje onrealistisch lijkt, zeker als je je niet bewust bent van de 'pedigree' van een T-5R :)

@ Rsport: weet natuurlijk niet wat je budget is, maar als jij 10.000 euro hebt liggen om een T-5R of R aan te schaffen (en hou inderdaad nog iets over voor reparaties), kan ik me niet voorstellen dat je niet kunt slagen. Er staan er genoeg te koop momenteel, daar moet echt wel iets tussen zitten wat je bevalt... ;)

@ Rudi: auto inruilen kost je altijd geld. Als je dat niet wilt moet je geen andere auto nemen. Ik kan me echter wel voorstellen (heb dat zelf namelijk ook) dat als je net een hele rits reparaties uitgevoerd hebt, je vrij weinig zin hebt om het ding voor relatief weinig te verkopen en een andere auto te kopen waarmee je weer maar moet afwachten hoe lang het duurt voor er iets stuk gaat. Helaas heeft een potentiële koper in 9 van de 10 gevallen geen boodschap aan hoe goed de auto onderhouden is maar kijkt alleen naar de aanschafprijs. Dan zit er dus inderdaad maar 1 ding op: doorrijden :)

Rsport

Dat is idd een mooie prijs voor een CY T-5R, jammer dat het niet naast de deur ligt.

Binnenkort maar eens een vrije dag nemen en dan een aantal in die regio bekijken,  want er staan er wel meer daar in de buurt. Hier in het noorden staan er maar weinig, iig de paar die er staan zijn van een particulier.

reneetje

Citaat van: Rsport op 12-04-2007 09:56:44
Dat is idd een mooie prijs voor een CY T-5R, jammer dat het niet naast de deur ligt.

Binnenkort maar eens een vrije dag nemen en dan een aantal in die regio bekijken,  want er staan er wel meer daar in de buurt. Hier in het noorden staan er maar weinig, iig de paar die er staan zijn van een particulier.

Tja, dat alle mensen niet gelijk zijn blijkt wel weer.

Als de auto die ik zocht , na lang zoeken eindelijk te koop stond voor een mooie prijs , dat stond ik binnen een paar uur op de stoep bij de verkopende partij.

Binnenkort komt dan niet voor in mijn woordenboek, ongeacht waar die ook staat.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Snellebaksteen

Je moet de mogelijkheid wel hebben om direct weg te gaan. In sommige beroepen is dat gewoon niet mogelijk. Hoe graag je ook wilt.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

t5karel

Citaat van: reneetje op 12-04-2007 10:33:26
Citaat van: Rsport op 12-04-2007 09:56:44

Tja, dat alle mensen niet gelijk zijn blijkt wel weer.

Als de auto die ik zocht , na lang zoeken eindelijk te koop stond voor een mooie prijs , dat stond ik binnen een paar uur op de stoep bij de verkopende partij.

Binnenkort komt dan niet voor in mijn woordenboek, ongeacht waar die ook staat.
Same here :D.Eens kijken wat ik allemaal nog moet doen vandaag ;).niet veel hoor ik net ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

reneetje

Citaat van: Snellebaksteen op 12-04-2007 10:39:36
Je moet de mogelijkheid wel hebben om direct weg te gaan. In sommige beroepen is dat gewoon niet mogelijk. Hoe graag je ook wilt.

Waar een wil is, is een wet... ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Wout309t

Uuhm, ben je ambtenaar???
Ik kan ook echt niet even zomaar een dagje vrij nemen hoor, en ben niet de enige... ::)
2011 V70 2.0T R-Design MT

elianmars

Ik kan ook niet zomaar vrij nemen overdag, maar bellen naar de verkoper kan altijd.
Misschien is een proefrit 's avonds te regelen. 's Zaterdags kan natuurlijk (bijna) altijd wel.

M a r c

Ik snap het helemaal niet meer.... Heb je uberhaupt wel de intentie om een R te kopen of wacht je totdat iemand 'm gratis komt brengen  ???

7500 euro voor een CY handbak en redelijke km-stand, en dan ook nog bij een Volvo-dealer (dacht ik?). Afstand is toch geen bezwaar? Zó groot is Nederland niet hoor. Als je niks inruilt neem je zo'n wagen voor 7000 euro mee.

Stap zaterdag in je wagen en ga kijken!  :eusa_doh:

info@europeantuning.nl

elianmars

't Is geen Volvodealer waar die wagen te koop staat, Marc.

Maar dat maakt verder natuurlijk niet uit. 't Is (op het oog) een mooie wagen, voor niet al te veel geld.

Rudi

@Taranis,volgens mij citeer je de verkeerde ::) ;D  Ik heb alles over voor een auto...
Dr.Go-Fast...

Rayman

Citaat van: M a r c op 12-04-2007 12:21:41
Ik snap het helemaal niet meer.... Heb je uberhaupt wel de intentie om een R te kopen of wacht je totdat iemand 'm gratis komt brengen  ???

7500 euro voor een CY handbak en redelijke km-stand, en dan ook nog bij een Volvo-dealer (dacht ik?). Afstand is toch geen bezwaar? Zó groot is Nederland niet hoor. Als je niks inruilt neem je zo'n wagen voor 7000 euro mee.

Stap zaterdag in je wagen en ga kijken!  :eusa_doh:

Voor die prijs...
Het is dat ik nu een T-5R niet meer betalen kan...(kan eromheen lullen maar dat doe'k gewoon niet) maar anders was ik wel wezen kijken.
Maar indien je goed kunt onderhandelen is die CY in Wierden ook wel een stuk goedkoper te krijgen; maar ik vrees dat deze nog boven budget valt (wat ik zo las).