De zoektocht is begonnen...

Gestart door Rsport, 08-04-2007 00:14:02

Vorige topic - Volgende topic

konniekip

Citaat van: M a r c op 10-04-2007 10:59:56
http://www.autoweek.nl/bazaardata.php?id=9318&cache=no

SNEL REAGEREN ZOU IK ZEGGEN!
Die staat al enkele weekjes op marktplaats.
Had zelf al contact met de verkoper.. Maar helaas het geld niet, anders was ie van mij :D

konniekip

Citaat van: M a r c op 11-04-2007 23:31:31
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.foto?p_spr_id=58044807&p_type_lijst=RL&o_id=4186972

Ik denk dat ik zaterdag eens ga kijken.. En ga kijken wat hij nog voor een goede GLT geeft. :P

Mooie bak zo op het eerste gezicht.

Overigens:
1e eigenaar, nieuw door ons geleverd in 1995, meeneemprijs 7800euro, prijs incl apk afleverbeurt en netjes klaargemaakt 8800euro bel voor meer info of kom langs bij ons bedrijf,WELKOM!

1000 euro voor een afleverbeurtje en netjes klaarmaken betekent dat er wel wat aan de hand is...  :eusa_liar:

M a r c

Succes joh!  Heel veel kan er niet mis zijn met een 850  :) En een originele CY voor dát geld is in mijn ogen een koopje.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Ludo

Citaat van: BenC70ES op 08-04-2007 23:23:12
Net even gekeken op autoscout (België) , daar staan 2 T-5R's de éne vragen ze 10.000 EUR voor en de andere 10.999 EUR!

op Kapaza staat ook nog een mooie R.  :D

Taranis

Citaat van: Rudi op 12-04-2007 20:52:25
@Taranis,volgens mij citeer je de verkeerde ::) ;D  Ik heb alles over voor een auto...

Nou ja, jij schreef dat je er inderdaad niet mee zat om een berg geld los te laten op je GLT toen je hem inruilde... en ik schreef dat ik me ook voor kon stellen dat er mensen zijn die dat minder makkelijk doen (ik dus). Anders was de LBP in Damwoude ook al wel verkocht ;)

Rsport

Tja sorry, maar ik heb nou eenmaal niet de mogelijkheid om zomaar een dag vrij te nemen en meteen er heen te gaan.

En aangezien ik komende week al in die regio zit (utrecht e.o.) ga ik dan wel kijken bij de CY T-5R en nog een aantal anderen daar in de buurt, heb ik meteen wat vergelijkings materiaal. Begreep van het forum dat er tussen een T-5R en een R ook nog wel weer wat verschil zit....

M a r c

Bellen en vragen of bezichtigen 's avonds ook kan? Een CY voor dat geld (mits het een goede is, al is ie met defecten zelfs nog goedkoop) staat er niet lang denk ik.

info@europeantuning.nl

T W R 850

Ik heb mijn T-5R vandaag verkocht aan iemand die een echt Volvo hart heeft.
Niet door de telefoon zeiken over de prijs, Eerst zien dan praten en deze persoon vondt het een prachtige en eerlijke auto.

Tuurlijk doet het wel een beetje pijn om zo'n prachtbak weg te doen maar ik heb hem naar m'n zin verkocht en dan doet het weer wat minder zeer.

De T-5R en R uitvoeringen die wat hoger in prijs worden aangeboden zullen hun geld echt wel waard zijn.
Goed zoeken er zijn echt nog wel mooie te vinden, maar een beetje kwaliteit kost nu eenmaal geld.

Ludo

Citaat van: T W R 850 op 14-04-2007 20:48:50
Ik heb mijn T-5R vandaag verkocht

zo dan, toch eindelijk.
ik kan me wel voorstellen dat je de krop in de keel krijgt alstie vertrekt.
zien we em nog terug hier?.
en wat ga je nu rijden?.

Emiel

Rayman

Mooi Marc! Dat is goed nieuws. Blij dat je de auto goed hebt kunnen verkopen.

Eugene

Eindelijk verkocht.... mooi :)

If it's not blown, it sucks...

mehn

Ik heb mijn T-5R vandaag verkocht aan iemand die een echt Volvo hart heeft.

Aan Rsport?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

M a r c

info@europeantuning.nl

mitsupiet

Citaat van: Ludo op 14-04-2007 20:55:05
Ik heb mijn T-5R vandaag verkocht

zo dan, toch eindelijk.
ik kan me wel voorstellen dat je de krop in de keel krijgt alstie vertrekt.
zien we em nog terug hier?.
en wat ga je nu rijden?.

Ik ben blij voor je. Heeft even geduurd maar toch gelukt. ;D
Ik zie je.

Te hard geschrobt.......