De zoektocht is begonnen...

Gestart door Rsport, 08-04-2007 00:14:02

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Citaat van: T W R 850 op 14-04-2007 20:48:50
Ik heb mijn T-5R vandaag verkocht aan iemand die een echt Volvo hart heeft.
Niet door de telefoon zeiken over de prijs, Eerst zien dan praten en deze persoon vondt het een prachtige en eerlijke auto.

Tuurlijk doet het wel een beetje pijn om zo'n prachtbak weg te doen maar ik heb hem naar m'n zin verkocht en dan doet het weer wat minder zeer.

De T-5R en R uitvoeringen die wat hoger in prijs worden aangeboden zullen hun geld echt wel waard zijn.
Goed zoeken er zijn echt nog wel mooie te vinden, maar een beetje kwaliteit kost nu eenmaal geld.

gefeliciteerd! :eusa_dance:
(en beter laat dan je weet wel ;) )
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

T W R 850

Nee hij is niet verkocht aan Rsport, Maar je moet echt wel geduld hebben om hem naar je zin te kunnen verkopen en ik heb altijd geroepen dat ik hem niet ging weggeven en dat heb ik dus ook niet gedaan.
Wat ik nu ga rijden weet ik nog niet, ik ga eerst op zoek naar een bedrijfsauto en kijk wel wat er eventueel nog bijkomt en ik rij natuurlijk ook nog motor dus de snelheid hoef ik niet te missen. Wel het comfort en de vreselijke lol bij de stoplichten. ;D
Als er weer een snellere auto moet komen wordt dat zeker een  :eusa_clap: Volvo  :eusa_clap: want aan de degelijkheid,comfort en prestaties kan menig ander merk  :eusa_naughty: gewoon niet aan tippen.

mehn

Citaat van: T W R 850 op 15-04-2007 22:10:56
Nee hij is niet verkocht aan Rsport,

Ok. Ik dacht dat ff omdat je dit in zijn topic post ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

reneetje

Wel import , maar deze lijkt niet duur, weinig km, alleen eerst ff de staatskas  spekken.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

M a r c

Citaat van: Rsport op 12-04-2007 23:07:51
En aangezien ik komende week al in die regio zit (utrecht e.o.) ga ik dan wel kijken bij de CY T-5R en nog een aantal anderen daar in de buurt, heb ik meteen wat vergelijkings materiaal. Begreep van het forum dat er tussen een T-5R en een R ook nog wel weer wat verschil zit....

En? Zat er iets bij voor je?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rsport

Heb met een aantal proefgereden, zowel estate als sedan en automaat als handbak. Keuze wordt daardoor toch zeker een handbak, estate of sedan maakt me niet zo heel veel uit. Al heb ik toch een lichte voorkeur voor de sedan.

Nu eerst ff wat dingen op een rijtje zetten met oog op de financiele kant, heb afgelopen week een tegenvaller (rechtzaak verloren) en een meevaller (vooraan in de rij voor een woning) gehad, welke allebei toch de nodige centen gaan kosten. Ff kijken hoe dat uitpakt. 

Sbv

M a r c

info@europeantuning.nl

Taranis

Citaat van: M a r c op 26-04-2007 22:51:53
.

Lullige berichttitel "Re: De zoektocht is gestopt (volgens mij ook nooit écht begonnen)... " en ook wat triest om iemand te beoordelen op het al dan niet kopen van een auto. Niet iedereen heeft vijf auto's...

M a r c

Citaat van: Taranis op 26-04-2007 22:54:03
.

Lullige berichttitel "Re: De zoektocht is gestopt (volgens mij ook nooit écht begonnen)... " en ook wat triest om iemand te beoordelen op het al dan niet kopen van een auto. Niet iedereen heeft vijf auto's...

Het gaat erom dat iemand roept een R te willen kopen en vervolgens steeds een andere reden heeft om het niet te doen. Dan rijst bij mij de vraag inderdaad of de intentie er inderdaad ooit geweest is...

(en wat mijn auto's daarmee te maken hebben? ik ben ook al iets ouder denk ik en heb dus al langer hard gewerkt en gespaart)

info@europeantuning.nl

elianmars

Citaat van: M a r c op 26-04-2007 23:17:25

(en wat mijn auto's daarmee te maken hebben? ik ben ook al iets ouder denk ik en heb dus al langer hard gewerkt en gespaart)

Gespaard is met een d  :eusa_shhh:

M a r c

info@europeantuning.nl

Taranis

Citaat van: M a r c op 26-04-2007 23:17:25
Citaat van: Taranis op 26-04-2007 22:54:03
.

Het gaat erom dat iemand roept een R te willen kopen en vervolgens steeds een andere reden heeft om het niet te doen. Dan rijst bij mij de vraag inderdaad of de intentie er inderdaad ooit geweest is...

Ik doelde niet eens expliciet op jóuw auto's, wat/hoe/waar je koopt is allemaal jouw zaak en interesseert me ook niet. Het ging me er maar om dat je publiekelijk iemand voor paal zet omdat ie die auto niet koopt. Ik ken Rsport verder niet en ik heb ook geen idee of jij hem wel kent en ook dat boeit me eigenlijk niet eens echt, maar er zijn mensen die er maanden zo niet jaren over doen een auto aan te schaffen. Voor mij is dat niets, als ik 'm zie staan en hij bevalt dan koop ik 'm, maar iedereen zit anders in elkaar. Ik ken Rsport z'n situatie en beweegredenen ook niet verder dan wat ie op het forum schrijft en misschien dat het inderdaad een 'dromer' is, maar misschien ook niet. Dat je je afvraagt of de intentie er is of ooit geweest is kan ik me voorstellen, maar het stoorde me dat je dat wel op een nogal lullige manier kenbaar maakte.

haRtV70R

[move][/move]

M a r c

Ik stoor me hier wel aan andere meer serieuze dingen.... daarnaast weet ik dat heel veel mensen hetzelfde denken over dit topic, alleen ben ik iemand die gewoon zegt waar het op staat. Net zo makkelijk.

info@europeantuning.nl