De zoektocht is begonnen...

Gestart door Rsport, 08-04-2007 00:14:02

Vorige topic - Volgende topic

Rayman

Proficiat Turbo-geek. Wat de rest van dit topic betreft...Gooi er alsjeblieft een slot op...

Taranis

Citaat van: Rayman op 26-06-2007 01:32:47
Gooi er alsjeblieft een slot op...

Waarom? Er zijn in dit topic een aantal hele mooie auto's voorbij gekomen, met name T-5R. Mensen die op zoek zijn naar een dergelijke auto krijgen het in dit topic op een presenteerblaadje aangereikt. Laat maar lekker open, wie weet gaat er nog eens iemand bij 1 van de auto's kijken :)

Rayman

Citaat van: Taranis op 26-06-2007 08:12:26
Citaat van: Rayman op 26-06-2007 01:32:47
Gooi er alsjeblieft een slot op...

Waarom? Er zijn in dit topic een aantal hele mooie auto's voorbij gekomen, met name T-5R. Mensen die op zoek zijn naar een dergelijke auto krijgen het in dit topic op een presenteerblaadje aangereikt. Laat maar lekker open, wie weet gaat er nog eens iemand bij 1 van de auto's kijken :)

Ok op dat vlak klopt het inderdaad; daar heb je gelijk.

Maar oude koeien uit de sloot halen kan ik ook. Rsport wordt hier voor de zoveelste keer tegen het gaas gegooid, denk dat we nu wel duidelijk zijn geweest. Vind dat niet echt correct; iemand heeft een keuze gemaakt. Laat het rusten zeg ik op mijn beurt.

On topic :)

Bovendien durf ik de conclusie wel te stellen bij de zoektocht naar een T-5R
* Weet waar je aan begint; zeker qua onderhoudskosten en verbruik.
* Na een proefrit in zo'n dikke bom, altijd een paar dagen laten rusten...
   Nooit meteen happen (ik heb die fout namelijk gemaakt)
* Tuning van zo'n T-5R is leuk; maar de basis moet goed zijn! Behoud gaat voor tuning.
* Een goede T-5R mag wat kosten. >10 mille kan heel normaal zijn, mits de staat goed is.
* Importeren uit Duitsland is een optie; maar overweeg goed wat de totale kosten hiervan zijn.
* Origineel nederlandse auto's hebben zo hun meerwaarde :)

De leuke T-5Rs zijn er heus wel. Je moet alleen wat meer R-modellen hebben gereden om een goed oordeel te kunnen vormen over de kwaliteit van de 850. Een ervaringsdeskundige vragen (of nog beter de vorige eigenaar) kan een schat aan informatie opleveren  :).

Edit: vooraande posting aangepast. :)

Thanks Taranis.

Ray

Ludo

Citaat van: Rayman op 26-06-2007 10:05:12
* ....
* ....
* ....
* Een goede T-5R mag wat kosten. >10 mille kan heel normaal zijn, mits de staat goed is.

voor jouw wél, maar voor menig ander niet.
getuige daarvan is dit topic.  ;)

Rayman

Citaat van: Ludo op 26-06-2007 12:04:52
Citaat van: Rayman op 26-06-2007 10:05:12
* ....
* ....
* ....

voor jouw wél, maar voor menig ander niet.
getuige daarvan is dit topic.  ;)

En in dit topic is ook heel goed op te maken dat een "goedkope" T-5R niet bestaat! ;)

Ludo

ik wil er nog wel over even verder gaan, maar goed, ik laat het hierbij.
soms weet je meer dan je kan schrijven maar moet je het toch laten, anders is het hek weer van de dam...  ;)

we hopen er dan maar op dat dit topic goed gelezen word.  ;)

Laserblue

Citaat van: Ludo op 26-06-2007 12:15:59
ik wil er nog wel over even verder gaan, maar goed, ik laat het hierbij.
soms weet je meer dan je kan schrijven maar moet je het toch laten, anders is het hek weer van de dam...  ;)

we hopen er dan maar op dat dit topic goed gelezen word.  ;)

Dit is een forum Ludo, het is juist de bedoeling dat er gediscussierd wordt ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Ludo

ja dat klopt wel Hubert, maar het is een feit dat (oneerlijke) mensen er niet tegen kunnen als je op hun tenen trapt.  ;)

ewing

Citaat van: Taranis op 22-06-2007 12:05:19
Ach, in Brummen was er zelfs 1 bij met naar ik dacht een '4' erop. Wist niet eens dat je hoger dan een 3 kon gaan...

Die ene met dat '4'-tje, dat was ik :)

Sbv

Citaat van: J.R. Ewing op 11-07-2007 10:42:01
Citaat van: Taranis op 22-06-2007 12:05:19
Ach, in Brummen was er zelfs 1 bij met naar ik dacht een '4' erop. Wist niet eens dat je hoger dan een 3 kon gaan...

Die ene met dat '4'-tje, dat was ik :)

Hoe krijg je dat voor elkaar ? aantal maal kentekens verloren ?