Project "Black Magic"

Gestart door Black Magic, 11-04-2007 19:20:53

Vorige topic - Volgende topic

Black Magic

Volledig mee eens dat grijs is iets oudbollig vind ik zelf als je het gaat vergelijken met de 850 's van 1996 met dat volledig zwarte interieur . ;)

850 T5 Freak

wat ik vandaag op de zaak ook nog zag wat ik nu ook wil vervangen  :eusa_shifty: bij een s70 bij de lampjes van je gordelverklikker en bij de binnenverlichting als je de deur open doet, is dat zwart bij 850 is dat beige bruin ofzo ziet er niet uit! dat zwart wel  ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Black Magic

Ja beige/bruin inderdaad ,maar volvo kennende zal daar ook wel weer een mooi prijsje aan hangen :(

850 T5 Freak

Black Magic

Wel de goeie eruit kiezen want er zitten ook behoorlijke afzetters bij  ;)

Jeroentjuh

Citaat van: Black Magic op 11-04-2007 23:48:15
Thanks , ik heb vanavond vluchtig een paar foto's genomen maar er komen er meer aan alleen weet ik nog steeds niet hoe ik ze moet plaatsen maar goed dat komt wel.

Foto's moet je ergens op internet zetten en dan de link hier plaatsen. Link van een msn space werkt niet, dus ff gratis aanmelden bij photobucket.com ofzow en daar de foto's plaatsen.....

Black Magic

Dat ga ik morgen wel even doen dan , en gelijk even wat meer foto's maken  :)

The Saint

No shirt no shoes, no pinball

Black Magic

Ik heb vandaag weer even een paar foto's gemaakt waaronder deze van het interieur  ;)

Jeroentjuh

Die Volvo Sportsturen zie je ook niet veel, maar is toch officieel al1 voor de Volvo's zonder airbag?

Black Magic

Dat klopt het was inderdaad voor de types zonder airbag maar ach dat los je op met een weerstandje ;) het is een bijzonder fijn stuurtje moet ik zeggen. Van het oude  airbag stuur was het leer versleten en bladderde af , voor een nieuwe moest ik 350 euro betalen terwijl deze minder dan de helft koste tsjah dan is de keuze snel gemaakt he :-*

haRtV70R

Mooi mooi en mooi mooi. 1x voor het geheel, 1x voor de wielen, 1x voor de uitlaat en 1x voor de kleur!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
[move][/move]

BenC70ES

Citaat van: The Saint op 12-04-2007 07:46:53
Goeie naam voor een hele mooie wagen!  :eusa_clap:

Gelukkig staat er geen 'Denis' voor  :eusa_whistle:

Mooie wagen hoor, C70 collection wielen staan er heel mooi op  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

850 T5 Freak

Mooie 850 man! velgen staan er goed onder  :eusa_clap: succes met de volgende mod's!

Gr Dave

Black Magic

Wat een positieve reacties allemaal :) dank u, dank u, dank u!
Volgende week gaat de voorbumper maar eens naar de spuiter even als de kapjes onder de lampen. Ik zit ook nog te denken aan heldere koplampen maar niet alles tegelijk want dat kan mij vriendin (en bankrekening ook) niet zo waarderen  ;)