Project "Black Magic"

Gestart door Black Magic, 11-04-2007 19:20:53

Vorige topic - Volgende topic

Black Magic

Jazeker de bekende heldere koplampen met zwarte inleg. :)

Black Magic

Helaas maar het is me gisteren gebeurd. Na hard remmen en op tijd stilstaan opgedrukt worden door een citroen xantia die niet z on remvermogen had als mijn 850 en dan is dit het resultaat van "gesandwiched" worden :(

Bij een schadebedrijf van de firma waar ik werk werd al gezegd dat deze fijne zwarte 850 total loss is. :(

FelixB

OH NEE! Dit is zwaar %^&%&^
855R & C70 T5 cabrio automaat

Laserblue

zonde zeg!
dan moet ie toch een beste tik gehad hebben, want zo heeeel erg ziet het er toch niet uit?  :-\
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rick.

Balen man, succes met de afwikkeling hiervan. Hoop dat het je geen geld kost.
Don't waste your time always searching for those wasted years.

)()()sT

sjips!!  :'(

Dat is zwaar kl&$^$$%te!!!

Succes met de afwikkeling....

daytonawim

Zo op het oog lijkt mij dit nog wel redelijk opknapbaar.

Laat in elkgeval een goede taxatie doen, niet alleen op bedragen uit een boekje
maar laat ook kijken naar de verkoopbare waarde als ie netjes was geweest.

Ze wilen met hoge km standen nog wel eens fors aftrekken.

Vertigo

Da's klote, maar ziet er nog wel repareerbaar uit.

Zal wel niet technisch total-loss zijn, maar economisch denk ik zo.

Ties

Klote man!! Zijn de balken nog recht?

Schnappi

sterkte met de afwikkeling  :'(

achterkant ziet er gewoon goed uit behalve dat de bumper wat naar binnen staan.

wel vreemd eigenlijk dat hij al economisch  totall loss wordt verklaard met die schade

Groeten

fbm

thuur

Auw auw auw :'( :'(

Het ziet er inderdaad nog aardig opknapbaar uit. Vraag goed rond, zoals gezegd!

Sterkte en we lezen graag de vorderingen.

Gr :(

Black Magic

Dank u allen voor de reacties en steunbetuigingen ;). Volgens mij is het ook wel te repareren al is een motorkap vrij prijzig buiten dat zal de voorbumper de achterbumper het voorfront en grille vervangen moeten worden (voor de nieuwe koplampen komt het mooi uit btw).Ik schat de schade op 3000 euro. Maar een schade op een eens schadevrije auto is nooit leuk. Ik stond dus stil en werd door een citroen tegen mijn voorligger aangedrukt en dat was een hyundai santa fe die wat hoger is natuurlijk en vandaar de schade aan de voorzijde. Het gebeurde met ik een 50 km/h op mijn stilstaande auto(ik denk dat de balken nog wel recht zijn). Het apparte was wel dat de citroen afgesleept moest worden omdat het front volledig in elkaar zat en ik gewoon weg kon rijden alsof er niets aan de hand was  ;)

Black Magic

Nou nee het was kurkdroog alleen het is net voor het samenkomen van de A20 en A13 en waarschijnlijk heeft iemand zijn auto er tussengedrukt waardoor iedereen ineens in de remmen moest. De 2 of 3 auto's voor me hadden dat in de gaten, ik ook want ik stond op een meter achter de voorganger stil alleen degene achter me lette iets minder op waardoor hij mijn 850 knuffelde, ik doorschoot tegen die hyundai en die op zijn beurt weer tegen de auto daarvoor :(

breakman

jammer van het voorval !!  :eusa_wall:

op zoek gaan naar tweedehands stukken ergens tegen een redelijke prijs laten spuiten ! total loss is echt zonde van de wagen. ::)

succes nog met de afhandeling !!!