Project "Black Magic"

Gestart door Black Magic, 11-04-2007 19:20:53

Vorige topic - Volgende topic

850 T5 Freak

Zwarte heldere koplampen zullen hem goed staan! ;D je vriendin hoeft toch niet alles te weten?  :eusa_whistle:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Black Magic

Chrome koplampen doen het ook goed op een zwarte auto ;)

850 T5 Freak

ja ik ken ze de chromen units  ::) ik zelf, maar dat is smaak vind de zwarte veel mooier staan! vooral met Xenon  ;)

Black Magic

Op de 1 of andere manier vind ik die zwarte units er een beetje raar uit zien  ;)

850 T5 Freak

Black Magic

Ik denk dat het alleen zo lijkt als de lampen niet schijnen. Maar een vraagje bij estate-service kosten de lampen 295euro en bij european-tuning 399euro weet jij toevallig hier iets van hoe dat komt (estate levert namelijk alleen de chrome variant)

Black Magic

"Under Construction"

Dit is het kale resultaat van wat onderdeeltjes naar de spuiter brengen ;)

llinssen

Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Black Magic

Volgens mij zijn dat scherpe uitstekende delen dus staat ie fijn geparkeerd op de oprit naast het huis . Eind deze week komen de delen weer terug van de spuiter en kan ik er weer mee rijden  ;)

(het is een telefoonfotootje vandaar dat ie zo klein is)

Joachim1

Die velgen zijn echt dik(beetje tu!)verders goede kleur voor een roffel en lekker bezig
met alles weer netjes maken  :eusa_clap:

Black Magic

Ik denk dat je met -beetje tu- bedoeld een beetje overdone ? Ieder mag zijn eigen mening er over geven, ik heb er eerst een week aan moeten wennen voor ik de wielen mooi vond staan onder de auto maar nu ben ik er zeer tevreden mee :)

Black Magic

De gespoten onderdelen zijn gemonteerd en dit is het resultaat:

Nu de koplampen nog ;)

robbie409

Black Magic

Ja de grille is in dezelfde kleur gespoten als de auto (ik ben niet zo chrome
achtig) Ik vind dit wel mooi staan, nu alleen nog de zwarte heldere koplampen en het zwarte front is compleet :)

Ludo

Citaat van: Black Magic op 27-04-2007 20:15:29
nu alleen nog de zwarte heldere koplampen en het zwarte front is compleet :)

nog zwarte lampjes?.

;D