ief's avonturen in Oostenrijk

Gestart door ief, 22-04-2007 20:19:16

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Een T-5R voor in de zomer, en een Impreza STi voor in de winter, lekker driften... :eusa_dance:

p2V7025T

V70 XC 2.5T omdat onze V70 2.5T het niet prettig vond in hoge sneeuw en de XC toch iets hoger staat
V70 Classic V70 2.5T

I love the sound of a V5 in the morning

fearless

Citaat van: Emiel op 23-04-2007 19:17:51
Een T-5R voor in de zomer, en een Impreza STi voor in de winter, lekker driften... :eusa_dance:

Mee eens, maar dan in plaats van een T-5R een WRX.  :eusa_whistle:

Rayman

Citaat van: fearless op 25-04-2007 18:24:38
Citaat van: Emiel op 23-04-2007 19:17:51

Mee eens, maar dan in plaats van een T-5R een WRX.  :eusa_whistle:

Ief...Niets van aantrekken kerel....Leuke V70 voor in de winter, en een mooie sportscar uit Zuffenhausen voor de zomer (blijf je ook weer bij je roots!) ;). Uiteindelijk ga je er toch weer plat voor :)

ief

Citaat van: OMD op 23-04-2007 01:12:56
Hoezo een turbo?

Denk dat een 2.5 20v meer dan voldoende is...

Die had ik en kwam daarmee echt tekort....
Op vlakke stukken géén probleem, maar met volle belading had ie in de bergen echt moeite.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

ief

Na 40 stemmen blijkt de XC beduidend favoriet met de T-5R als goede 2e..
Mij is wel opgevallen dat het aanbod van XC Classics wat tegenvalt in AT; tot nu toe 2 mogelijke kandidaten gevonden.

Echter net over de grens in zuid Duitsland is het aanbod aanzienlijk beter.
Financieel is het voor mij het beste om in AT zelf de auto te kunnen kopen i.v.m. te betalen belastingen bij invoer. Alhoewel er in Duitsland soms nog mildere prijzen gevraagd worden kan het wellicht uit om er 1 in te voeren.

Nog een krappe 2 maanden en dan is de verhuizing een feit.
Tot die tijd nog lekker even cruisen in de 940 die binnenkort wordt voorzien van een 3 inch Ferrita.....kan ik die mooi ff inbranden heen en weer naar AT. ;)
Volvo 850 Clublid

Dave

Citaat van: ief op 28-04-2007 12:34:40
Hoezo een turbo?

Op vlakke stukken géén probleem, maar met volle belading had ie in de bergen echt moeite.
Ik heb er moeite mee om dat te geloven.
We gaan ondertussen al 14 jaar op verlof naar Oostenrijk met een 2.5 20V (met mn vader achter het stuur) en ik kan me eigelijk niet herinneren wanneer er iemand ons is voorbij gegaan. Wat ik me wel kan herinnere is dat er mensen zijn (oa. lokale bevolking) die liever niet meer met ons pa meerijden...  ;D

ief

Citaat van: Dolf op 29-04-2007 16:44:55
Citaat van: ief op 28-04-2007 12:34:40
Hoezo een turbo?

Ik heb er moeite mee om dat te geloven.
Daar kan ik wel mee leven.... ;)
Volvo 850 Clublid

Jeff

Lekker deze nemen V70 XC 2.5T en mocht die toch te duur zijn... dan maar deze 855 AWD 2.5T.. ;D Lekker 4 wiel aangedreven houden heerlijk voor in de bergen man  8) en ook handig als het sneeuwt, maar suc6 met de voorderingen  ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

ief

Ok hier weer even een update:

Morgenvroeg vertrekken we weer richting Oostenrijk om o.a. even een keuken te regelen voor onze woning. Toch wel handig dat die er straks ook in zit. :eusa_think:
Verder natuurlijk de vorderingen van de verbouwing gade slaan en vooral natuurlijk genieten. :eusa_dance:

Aangezien de uitlaat van de 940 in dusdanige staat is dat een rit heen en weer naar AT niet echt verantwoord is, ga ik voor de verandering maar eens met een 850GLT.
Gewoon weer ff lekker genieten van de roffel.
Hopenlijk is de uitlaat binnen bij terugkomst woensdag en kan deze gemonteerd worden. Wil nu eindelijk wel eens weten wat Ferrita brengt qua geluid.... 8)

Mocht ik er nog tijd voor hebben, zal ik de AT automarkt nog ff afstruinen natuurlijk.
Maar ben bang dat er niet veel van zal komen in 3 dagen tijd...ach...geduld wordt beloond...hoop ik dan maar. ;)
Volvo 850 Clublid

Ludo

Citaat van: ief op 19-05-2007 18:44:12
even een keuken te regelen voor onze woning. Toch wel handig dat die er straks ook in zit. :eusa_think:

hebben ze daar dan geen friettent?.    :evil:

goeie en veilige reis Ivo.  ;)

mehn

Citaat van: Ludo op 19-05-2007 19:57:48
Citaat van: ief op 19-05-2007 18:44:12
even een keuken te regelen voor onze woning. Toch wel handig dat die er straks ook in zit. :eusa_think:
hebben ze daar dan geen friettent?.    :evil:

Je zal elke keer met de skilift naar beneden en weer naar boven moeten als je friet wilt...nee dan kan je beter een keuken nemen  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

cees-s70

als het alleen voor de friet is hoef je toch geen hele keuken ::)

ief

Citaat van: Claudia op 19-05-2007 21:07:58
Je hebt daar toch zeker wel een Ikea in de buurt, he Ief?! :eusa_eh:
Yep, in Salzburg. ;D
Volvo 850 Clublid

kyro