HID / Xenon kit voor de 850R eindelijk er in

Gestart door PEP, 02-05-2007 09:09:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

de geneRaal

Citaat van: Black Magic op 20-01-2008 23:00:37
Tsjah hoe moet ik het omschrijven en rare vlek die een beetje te veel naar rechts schijnt.


:eusa_think:

ik kijk zelf wel,het is nl zo gebeurt  ;D
Blackstone under construction

de geneRaal

nou heb vandaag de orginele lampen erin,met xenon.
en ik moet zeggen dat dit een veel beter lichtbeeld heeft dan de heldere varaint.
heb een test gedaan met 1 orginele en 1 heldere,toen gekeken op een afstelapp. en het verschil was dat van de heldere, je een strooilichtbeeld heb en van de orginele een mooi strak lijntje en beeld heb.dus geen strooi licht. ben ook nog door de knieen gegaan om te kijken naar het verblindend effect,de heldere schijnen dan echt recht in je smoel terwijl de orginele nog niet eens verblindend zijn(ja verder door de knietjes wel  ::) )
wie weet kan iemand hier iets mee,met deze info

ik ben om.

deze lampen blijfen er lekker in (en orgineel)

nu nog ff kijken wat ik met de heldere doe  :eusa_think:

groet maus
Blackstone under construction

Black Magic

#152
Dat verwachtte ik al ,  bij mij gaan de heldere er ook definitief uit voor de orginele  ;)

)()()sT

De laatste tijd gaan er dus meerderen weer terug naar origineel i.v.m. lichtbeeld van de helder lampies.
Valt het nu (er dus xenon in zit) pas op dan? Want voorheen hoorde ik weinig over het mindere lichtbeeld van de heldere lampen ;)

JorritV70

Volgens mij is dat alleen bij de 850 lampen, bij de V70 lampen (fisheye) is het lichtbeeld van de Xenon volgens mij wel beter dan met de orginele lampen.

Correct me if i'm wrong :eusa_snooty:

GRoet Jorrit

Misha

Citaat van: JorritV70 op 29-01-2008 10:21:30
Volgens mij is dat alleen bij de 850 lampen, bij de V70 lampen (fisheye) is het lichtbeeld van de Xenon volgens mij wel beter dan met de orginele lampen.

Correct me if i'm wrong :eusa_snooty:

GRoet Jorrit

Probleem is vooral de wisselende kwaliteit: bij sommigen staat het (lichtrbeeld)  prima, bij anderen is het niet goed.
Grootste irritatiepunt is vooral dat de bundels nogal trillerig zijn, gevoelig voor schokjes en zo. Dat valt met Xenon erin extra op.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

JorritV70

Ik kan hier niets vinden over het verschil tussen 35 watt en 50 watt, kan ik zelf kiezen wat ik er in zet en is het zo dat het in principe de zelfde lampen zijn alleen de 50 watt feller is?

Alvast bedankt.

GRoet Jorrit
Ps. ik vind het nog steeds jammer dat er geen uitkomst is van het onderzoek in kwliteit verschil tussen de dure en de goedkope sets :(

JorritV70

maar nog geen antwoord of ik ook rustig 50 watt Xenon lampen in mijn fisheye lampjes  kan zetten. :eusa_doh:

GRoet Jorrit

-D©©©L-

Citaat van: JorritV70 op 05-02-2008 21:55:10
maar nog geen antwoord of ik ook rustig 50 watt Xenon lampen in mijn fisheye lampjes  kan zetten. :eusa_doh:

GRoet Jorrit

Tuurlijk. Vraag wel even garantie op niet verblinden en goed lichtbeeld.

de geneRaal

met ingang van gisteren,heb ik ook nog de xenon eruit gehaald. :eusa_whistle:
want ik zag zelf,toen ik op de motor voor de 850 reed,dat deze xenon-bende echt veel licht geeft en nog verblind ook.
zelfs nadat je hem nog lager dan normaal heb gezet.

ik ben weer orgineel.



gr maus
Blackstone under construction

thuur