HID / Xenon kit voor de 850R eindelijk er in

Gestart door PEP, 02-05-2007 09:09:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FelixB

Citaat van: de geneRaal op 19-01-2008 18:53:42
tja.......dan zit er niets anders op dan ze lager te zetten,wat eigenlijk onzin is want ze staan apk goed.

tis wel een bulk licht maar als ik iedereen irriteer,dan probeer ik het met de orginele wel een keer.

Heb een keer gelezen dat steenslag e.d. in je lampglas dit kan veroorzaken.
Zelf zal ik het lampglas gaan verneiuwen op het moment dat me dit gebeurt zodra ik Xenon heb
855R & C70 T5 cabrio automaat

-D©©©L-

Citaat van: de geneRaal op 19-01-2008 17:13:52
heb al een tijdje xenon 6000k erin(heldere lampen) maar nu krijg ik veel seinende mensen omdat ze verblind worden.

Probeer de rechter lamp eens een tikkeltje lager te zetten (dat is de veroorzaker van het strooilicht links boven) en mogelijk ook de anti verblindings "blikjes" zo dicht mogelijk op de lampen zetten. 

Misha

Ik heb ze er nu een week inzitten waarbij ik twee keer per dag in het donker rij: op de testkast precies goed afgesteld, dus op de streep.
vanavond 1 keer een knipper gehad.
Direkt teruggeknipperd natuurlijk, vriendelijke mensen moet je belonen.

Zonder gekheid: het is een bak licht, maar niet persé verkeerd, het is gewoon veel. En als je net op een heuvel gaat of optrekt, komt het wat hoger.

Ook hebben de heldere lampen wat meer de neiging om te trillen, zijn wat minder stabiel in het mechaniek naar mijn ervaringen, wellicht dat dit tot irritatie leidt ?

Wat Turbo-Geek zegt is ook waar  :o  ;D : 1 tikkie lager doet veel voor tegemoetkomend verkeer terwijl je er zelf geen last van hebt.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

de geneRaal

#138
Citaat van: -D©©©L- op 19-01-2008 19:33:58
Citaat van: de geneRaal op 19-01-2008 17:13:52
heb al een tijdje xenon 6000k erin(heldere lampen) maar nu krijg ik veel seinende mensen omdat ze verblind worden.

Probeer de rechter lamp eens een tikkeltje lager te zetten (dat is de veroorzaker van het strooilicht links boven) en mogelijk ook de anti verblindings "blikjes" zo dicht mogelijk op de lampen zetten. 

ze staan al redelijk op de lamp.
dus als ik rechts lager zet,dan is het meeste wel gedaan?
en nee,geen steenslag op het glas,en altijd schoon

zal morgen nog eens kijken

gr maus


CiteerIk heb ze er nu een week inzitten waarbij ik twee keer per dag in het donker rij: op de testkast precies goed afgesteld, dus op de streep.
vanavond 1 keer een knipper gehad.
Direkt teruggeknipperd natuurlijk, vriendelijke mensen moet je belonen.

en dat heb jij ook met het zogenaamde visseoog lens?
Blackstone under construction

Misha

Citaat van: de geneRaal op 19-01-2008 23:37:04
Citaat van: -D©©©L- op 19-01-2008 19:33:58
Citaat van: de geneRaal op 19-01-2008 17:13:52
heb al een tijdje xenon 6000k erin(heldere lampen) maar nu krijg ik veel seinende mensen omdat ze verblind worden.

Probeer de rechter lamp eens een tikkeltje lager te zetten (dat is de veroorzaker van het strooilicht links boven) en mogelijk ook de anti verblindings "blikjes" zo dicht mogelijk op de lampen zetten. 

ze staan al redelijk op de lamp.
dus als ik rechts lager zet,dan is het meeste wel gedaan?
en nee,geen steenslag op het glas,en altijd schoon

zal morgen nog eens kijken

gr maus


CiteerIk heb ze er nu een week inzitten waarbij ik twee keer per dag in het donker rij: op de testkast precies goed afgesteld, dus op de streep.
vanavond 1 keer een knipper gehad.
Direkt teruggeknipperd natuurlijk, vriendelijke mensen moet je belonen.

en dat heb jij ook met het zogenaamde visseoog lens?
Nee, dat niet.


Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

de geneRaal

ik heb dat alleen als je elkaar voorbij moet laten bij een wegversmalling,in t.o.v richting


volgens mij is dit alleen omdat er veel licht vande lampen komt en mensen gauw denken dat je groot licht of verkeerd afgestelde lampen heb.
waarvan 85% van nederland mee rond tuft trouwens :evil:
Blackstone under construction

de geneRaal

heb net de antiverblindings blikjes wat dichter erop gezet,ongeveer 2mm van de lamp.
heb ook de ledjes afgekoppeld,kijken wat dat voor effect heeft.
en ook nog ietsiepietsie lager gezet dan normaal

heb wel het gevoel dat het verbeterd is,dacht ik op de muur te zien :eusa_think:


ben benieuwd vanavond :eusa_eh:
Blackstone under construction

de geneRaal

 :eusa_naughty: nope.............weer vrienden op de weg.

heb het maar 2 streepjes lager gesteld.

doe er niks meer an           (orginele lampen met xenon misschien?)

gr
Blackstone under construction

Black Magic

Daar heb ik ook al aan gedacht inderdaad , want ik vind het beeld op de weg niet geweldig en moet de lampen veel te laag afstellen om seinende mensen te voorkomen :eusa_whistle:

de geneRaal

en dit gaat dan wel werken?
met het juiste lichtbeeld?  heeft iemand hier dit al gedaan?   heb ik nog niks over gelezen :eusa_think:


wordt hier een beetje moe van.............. :-\
Blackstone under construction

Misha

Citaat van: de geneRaal op 20-01-2008 22:45:42
en dit gaat dan wel werken?
met het juiste lichtbeeld?  heeft iemand hier dit al gedaan?   heb ik nog niks over gelezen :eusa_think:


wordt hier een beetje moe van.............. :-\

Zijn er wel hoor...

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

de geneRaal

en op welk woord moet je dan in godsnaam zoeken?


Blackstone under construction

Black Magic

#147
Met het oude type koplampen(die met reflectoren in het glas) dus niet de heldere heb ik 8 maanden rond gereden zonder problemen.

de geneRaal

okee,dus ik heb wat te doen in het weekend.
weer ff de boel ombouwen,en dan vergelijken.

en hoe is jouw lichtbeeld op een muur Black Magic?

Blackstone under construction

Black Magic

Tsjah hoe moet ik het omschrijven en rare vlek die een beetje te veel naar rechts schijnt.