HID / Xenon kit voor de 850R eindelijk er in

Gestart door PEP, 02-05-2007 09:09:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Gmid

Tuurlijk verschillen smaken, gelukkig wel zeg!  ;D

Maar vraag me gewoon af, als je een aanzienlijk bedrag investereert in betere verlichting, waarom deze weer teruggebracht wordt door een afwijkend spectrum te gebruiken.

Maar goed, als er mensen zijn die het zo doen, mij best hoor. Vind t leuk om te lezen, en ik overweeg om mn  940 ook met een dubbele set uit te rusten. Maar wel met nagenoeg wit licht. ;D   ;)
Volvo C30 '12

Black Magic

Ik snap ook dat de meeste het in de orginele kleur willen houden vandaar dat ik ook maar een iets blauwe gloed heb (wat ik net iets mooier vond) daarintegen de astraatjes en honda's die met die 10.000 of 12000 K(itserige) verlichting rijden is gewoon echt showlicht in ieder geval niet wat ik ooit in mijn auto zou willen hebben  ;)

-D©©©L-

8000 K geeft aanzienlijk minder licht dan 6000K en 4300 K HID.

Gmid

Citaat van: -D©©©L- op 17-09-2007 17:00:28
8000 K geeft aanzienlijk minder licht dan 6000K en 4300 K HID.

dat zeg ik  :P
Volvo C30 '12

Black Magic

Ik ben blij met deze bonk licht, moet alleen nog wel even 1 lamp vervangen ;)

mehn

Citaat van: Black Magic op 17-09-2007 16:49:04
daarintegen de astraatjes en honda's die met die 10.000 of 12000 K(itserige) verlichting rijden is gewoon echt showlicht in ieder geval niet wat ik ooit in mijn auto zou willen hebben  ;)

Dat heb ik bij xenon vanaf 4300K :evil:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

-D©©©L-

Citaat van: mehn op 17-09-2007 17:17:53
Citaat van: Black Magic op 17-09-2007 16:49:04
daarintegen de astraatjes en honda's die met die 10.000 of 12000 K(itserige) verlichting rijden is gewoon echt showlicht in ieder geval niet wat ik ooit in mijn auto zou willen hebben  ;)

Dat heb ik bij xenon vanaf 4300K :evil:

Hint ?  ;D

Black Magic

Ach het is een kleine aanpassing maar je ogen zijn er zo blij mee ;)

thuur

Ook wetenschappelijk aangetoond: Ieder mens ziet optimaal bij een kleur van geel met een beetje groen.

.


Hoe blauwer, hoe slechter en onscherper je oog informatie kan opvangen en doorgeven.


Gr 8)

Black Magic

Enzo is het noodstation rotterdam cs die blauwe gemaakt is om rust uit te stralen (ook een wetenschapper denk ik die dat bedacht heeft)  8)groeten

de geneRaal

heb al een tijdje xenon 6000k erin(heldere lampen) maar nu krijg ik veel seinende mensen omdat ze verblind worden.

de lampen zijn goed afgesteld en ik zet ze maar lager iedere keer(electrisch)
is dit de oorzaak van het strooilicht van de lampen?
hebben de orginele lampen hier geen last van?

wie heeft er een duidelijk antwoord op?

zit nu alweer te denken om de lampen terug te zetten,gewoon lekker orgineel ;)

(komt door het strooilicht van de heldere lampen)


groet maus














jaja.............opgraving van de week  ::)
Blackstone under construction

)()()sT

Ik heb ze nog niet afgesteld maar wel wat omlaag staan....
Heb nog niemand zien seinen, van mensen die voor me reden ook geen klachten gehoord.
Ik heb 4300k (wel in originele lampen).

de geneRaal

Blackstone under construction

Turbo-Geek

Zal er iets niet goed zitten Maus want er zijn bosjes mensen met dezelfde specs en die hebben die klachten niet.
Ik zou beginnen ze gewoon iets naar beneden te zetten en te kijken hoe dat gaat.
Het lager/hoger zetten maakt voor jouw lichtwaarneming niet veel uit maar wel voor de medeweggebruiker.
Dat hij wellicht wat laag komt te zitten mbt de APK lichtmeetkast is alleen maar interessant tijdens de keuring.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

de geneRaal

tja.......dan zit er niets anders op dan ze lager te zetten,wat eigenlijk onzin is want ze staan apk goed.

tis wel een bulk licht maar als ik iedereen irriteer,dan probeer ik het met de orginele wel een keer.


ben ik echt de enigste?

volgens mij niet want het lichtbeeld van de wagens in dit topic is ook om te huilen.
had ik ook in het begin,bleek een lamp niet goed te zitten(scheef)

gr 8)
Blackstone under construction