volvo 850 t-5

Gestart door 850-T5-peter, 05-05-2007 13:17:28

Vorige topic - Volgende topic

rody

Citaat van: )()()sT op 15-05-2007 14:13:46
De basis van Volvo uit is gewoon de 2.3 geweest. Aangezien in Nederland geen belasting op cilinderinhoud wordt geheven lijkt het me niet nodig om dan een 2.0 ook nog eens in het "gamma" op te nemen...

Toch?

dat noemt men een "oord"auto

denk maar aan de mb 190 met 4-bak en enkele buitenspiegel.

nieuwprijs moest toen ergens rond de 50.000 kaal liggen.

heeft iets te maken met fiscale wetgeving/bijtelling.

850-T5-peter

lol voor mij is bekend dat ik een Volvo 850 2.5 20V GLT ga kopen..

dus nu zijn er 2 850's in de fam! lol
groeten

matRRR

Gefeliciteerd in ieder geval! Bestel meteen een k en n luchtfilter voor de vervanging van de originele voor een iets lekkerder geluid, je kan ook een van de topics lezen over aanpassen van de airbox. Kleur gegevens en fotos zijn natuurlijk nog altijd welkom.
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

850-T5-peter

ik ben momenteel aan het twijfelen,

de zilvere van Philip850 ziet er opzich ook leuk uit maar 1450 zou dan even nog een weekje moeten wachten want heb nu 1100  (dit is niet een kleur waar ik direct op zou vallen maar een 850 is een 850 dus moet nu nie gaan zeuren natuurlijk) *haha*

maar bij een garage in apeldoorn staat ook een 850 voor €1200 met apk tot 17-03-08 alleen hier staat geen kilometerstand bij... Kenteken is DV-LZ-24 misschien bekend hier?

of deze:
Volvo 850 850 GLT 2.5i 20V Groen Metallic 230.000 km Benzine, Sedan, 4 Deuren, Handgeschakeld 5-versnellingen, APK bij aflevering, bumpers in carrosseriekleur, elektrische ramen voor + achter, ABS, stuurbekrachtiging, centrale vergrendeling, half lederen bekleding, cruise control, in hoogte verstelbare stoel(en), getint glas, 5-cilinder.

Vaste handelsprijs € 1250,- met 1 jaar APK  Kenteken FD-FR-37   (deze heeft wel mijn voorkeur omdat hij er op de foto's wel erg mooi uit ziet)

staat in Heino, Overijssel

850-T5-peter

Wat erg ben ik eigenlijk....

twijfelen voor het leven..

ik heb een bod gedaan op de auto van philp en hoop dat hij daarmee accoord gaat...

en dan hoop ik uiterijk volgende week duidelijkheid te hebben!!

groeten peter

)()()sT

Ik zou eerder via een forumlid wat kopen, dan via een handelaar ;)

850-T5-peter

dat is ook mijn bedoeling, vandaar dat ik een bod op zijn auto heb gedaan.
alleen helaas wat ik al verwachtte vind hij het bod te laag.. en kan ik helaas niet hoger gaan zitten..

maarja! even afwachten nog maar dan!

groeten peter

ewing

Citaat van: 850-T5-peter op 27-05-2007 12:43:42
maar bij een garage in apeldoorn staat ook een 850 voor €1200 met apk tot 17-03-08 alleen hier staat geen kilometerstand bij... Kenteken is DV-LZ-24 misschien bekend hier?

Garages in Apeldoorn zijn per definitie verdacht....

850-T5-peter

hahaha, en kan je me hierbij uitleggen waarom..

ik heb hier zelf nog geen idee van namelijk.. weet wel dar ik geen auto uit friesland koop... om de doodsimpele rede dat we al 2 x een miskoop hebben gedaan daar..

groeten

Johann

In Friesland kun je nu heel goed 10 jaar oude auto's kopen.
Ze lopen ongeveer 10 jaar achter dus beginnen ze de 850's nu goed onder de knie te krijgen......  ;D

killerbee

Citaat van: Johann op 29-05-2007 17:25:26
In Friesland kun je nu heel goed 10 jaar oude auto's kopen.
Ze lopen ongeveer 10 jaar achter dus beginnen ze de 850's nu goed onder de knie te krijgen......  ;D

Vraagt hier iemand ergens om  :eusa_wall: :eusa_wall: ;D ;D

Turbobiker

Citaat van: J.R. Ewing op 29-05-2007 08:36:34
Garages in Apeldoorn Amersfoort zijn per definitie verdacht....
De Tussenpaus

Emiel

Citaat van: Turbobiker op 29-05-2007 18:32:05
Volvo garages in Amersfoort zijn per definitie verdacht....

matRRR

mijn ouderlijk huis staat in enter.......
Altijd genoeg volvo onderdelen ;D ;D ;D ;D ;D ;D
(en in enter hebben we elferink!!!!!)
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

850-T5-peter

ik wacht denk ik maar nog even een maandje met de 850, dan heb ik hopelijk wat meer geld... dan kan ik net even een wat betere keuze maken denk ik...

want met een klein budget heb je  weinig keuzes en 2 meestal zijn ze niet goed..

dus ik denk dat ik nog even slim afwacht...