volvo 850 t-5

Gestart door 850-T5-peter, 05-05-2007 13:17:28

Vorige topic - Volgende topic

rody

Citaat van: 850-T5-peter op 29-05-2007 19:44:00
ik wacht denk ik maar nog even een maandje met de 850, dan heb ik hopelijk wat meer geld... dan kan ik net even een wat betere keuze maken denk ik...

want met een klein budget heb je  weinig keuzes en 2 meestal zijn ze niet goed..

dus ik denk dat ik nog even slim afwacht...

kijk eens op marktplaats.volgens mij staat er in lieshout een mooie voor 1250,=.

850-T5-peter

dan ga ik amar eens daar kijken ja.

hoop dat het allemaal een beetje goed zit dat ik dan toch een auto heb haha!

850-T5-peter

helaas nog niks gehoord van philp, hoop dit toch wel voor morgen nog te horen.
anders dan ga ik weer verder zoeken naar een andere 850 GLT

groeten peter...

pwassink

Dan zou het zomaar kunnen dat je bod een beetje te laag was ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

850-T5-peter

nope, ik heb hem gesproken op msn, heb mijn bod kunnen verhogen.

hij zou mij bellen/of via msn laten weten of hij er wat van vond..
imv apk keuring op wat voor termijn dat gedaan kon worden.. en hij zei mij daar gister over te informeren vandaar dat ik het zo jammer vind..

wil de auto namelijk best graag

850-T5-peter

gesproken met philp en hij hoopt hem deze week door de apk gewalst hebben..

daarna gaan we de deal rondmaken
groeten peter

850-T5-peter

na veel gezeur met mn contract is hij niet verlengt.
mijn wil voor een 850 is dus ook de grond in geboord.

ik ga vanavond dus maar een Renault Clio 16V kopen...

groeten peter

mn broer heeft gelukkig nogwel de T5

M a r c

deja-vu...

Verander je naam meteen even in "Clio-Petra"

;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eugene

Citaat van: M a r c op 07-06-2007 20:28:15
deja-vu...

Verander je naam meteen even in "Clio-Petra"

;D

Clio-16V-Petra ;)

If it's not blown, it sucks...

Ricardo

matRRR

Peter, met deze actie maak je je hier wederom niet geliefd. Onder andere ook bij 850 philip, met wie je al in verre onderhandeling was, die voor JOU de auto door de apk doet. Vervolgens gaat je contract niet door en direct daarna koop je een clio, op dezelfde dag nota bene.je zet mensen hiermee continu op het verkeerde been en jaagt ze tegen je in het harnas. En nee, als je net als ons zo volvosiast was, had je het eerst met een 440 gedaan ..als je op je werk net zo bent als hier op het forum, wordt alles me opeens duidelijk...
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

)()()sT

Ik wil niet zeiken, maar ik las wat onderhandeling en over de auto die misschien 200 euro te duur was... Als het je al om een paar honderd euro gaat zou ik überhaupt maar eens goed denken of je een 850 (of sowieso een auto) zou willen rijden. Ga een keer tanken en je bent ook 100 euri kwijt  ;D en onderhoud kost geld (voor ELKE auto).

Ik kan niet in je beurs kijken, maar als er dadelijk wat is, is er geen geld om het te repareren.

Trouwens... in dat budget-gebied koop ik liever een 850 voor 1000-1500 euro (en die van Philip was volgens mij best oké) in plaats van een afgetaaide Clio van 800 euro... Maar wie ben ik  :eusa_whistle:

(en nu zeg ik dus NIET dat die Clio van je niks is... het gaat om het idee)

M a r c

ik zeg al: deja-vu.... deze gevoelens had ik nu ook bij 'ene' RS-Sport. Ook al werd ik toen door iedereen afgebrandt.... Er zijn hier af en toe mensen die met een hoop bla-bla lopen te verkondigen wat ze allemaal niet willen kopen en als dan puntje bij paaltje komt is er onvoldoende budget of besluiten ze in 1 minuut een hele andere weg in te slaan.... terwijl ze wel weken/maanden lopen te emmeren over de aanschaf van een Volvo.

Zo... jullie mogen het er weer niet mee eens zijn, maar dit zijn mijn gedachten hierbij  :eusa_snooty:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Ludo

:eusa_clap:

Citaat van: M a r c op 08-06-2007 09:22:01
Zo... jullie mogen het er weer niet mee eens zijn, maar dit zijn mijn gedachten hierbij  :eusa_snooty:

er is geen reden om het oneens te zijn.
het zijn gewoon harde feiten.

Laserblue

jeugdig enthousiasme ;)
(en irrealisme :eusa_whistle:)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*