volvo 850 t-5

Gestart door 850-T5-peter, 05-05-2007 13:17:28

Vorige topic - Volgende topic

kyro

Citaat van: Philip850 op 09-06-2007 00:40:33

komt goed, hij blijft namelijk gewoon bij mij. kreeg er echt spijt van hem weg te doen, dus wat dat betreft ben ik blij met het hele akkefietje. het blijft mijn monster, ookal is ie niet geblazen.

:o  tsssssss : dus eigenlijk, moet er nu een "dank u wel"
  naar uhh.........  :eusa_think: :)

maar nu geen T-5 ? of..

gr

850-T5-peter

helaas was mij al door mijn meerdere in het bedrijf waar ik werkte een baan toegezegd, en door zijn meerdere is het contract afgesloten.
hier ben ik dus ook juridisch*of hoe ik dit ook typ* mee bezig

ik had mij heel erg er op verheugd om deze volvo over te nemen, en het was voor mij ook een erge domper om hem niet te kunnen halen.

maar de wegenbelasting en de verzekering en daarbij dus nog de benzine en onderhoud zijn mij naar berekeningen te duur. vooral omdat ik nu geen zekerheid heb op inkomsten en dus ook geen groot geld kan uitgeven.

ik heb een Clio gekocht om de dood simpele rijder, ik heb tot nog toe alleen maar renault's gehad en ik daar best wel wat vrienden mee heb die dus heel veel met de clio kunnen aan reparatie's en dergelijke.
dit kost mij dus VELE malen minder dan in een garage.

dit alles bij elkaar rijd de clio ook nog 1 op 13   1op 15 ongv.

en qua wegen belasting zit ik een stuk lager en verzekering idem..!

ik weet dat ik hier niks mee goed praat op dit forum, dat was ook zeker mijn planning niet, als menden op voorhand al bedenken dat ik dit voor een lolletje doe moeten ze dat vooral doen.

maar 1 zover ik weet was de auto nog niet gekeurd toen ik de auto afzei, hierbij betekend dus dat er ook nog geen deal was want ik wilde de auto alleen halen als hij gekeurd was en als de auto mij rijdend of in het echt op wat voor manier was tegen gevallen had ik hem niet mee genomen. en dit zou niemand doen.

dus pak mij nu ook niet op iets wat vele hier ook niet zouden doen.

verder zal ik naar vraag van mensen dit id verwijderen en dan kunnen jullier weer rustig verder met dit forumpje op jullie eigen manier.

Ludo

Citaat van: 850-T5-peter op 09-06-2007 15:10:41
ik weet dat ik hier niks mee goed praat op dit forum, dat was ook zeker mijn planning niet, als mensen op voorhand al bedenken dat ik dit voor een lolletje doe moeten ze dat vooral doen.
tis niet dat we denken dat je het voor het lolletje doet. (denk ik toch)
een verstandig persoon heeft meestal het geld in de knip, en gaat pas dán op zoek.
geld dat je niet hebt, kan/moet je ook niet uitgeven...   ;)

850-T5-peter

Citaat van: Ludo op 09-06-2007 18:49:00
ik weet dat ik hier niks mee goed praat op dit forum, dat was ook zeker mijn planning niet, als mensen op voorhand al bedenken dat ik dit voor een lolletje doe moeten ze dat vooral doen.
een verstandig persoon heeft meestal het geld in de knip, en gaat pas dán op zoek.
geld dat je niet hebt, kan/moet je ook niet uitgeven...   ;)

dan ben je duidelijk de slimste niet,
ik geef het nu toch ook niet uit.

ik had het geld voor de aanschaf en 2 maanden wegenbelasting en verzekering al staan maar ik ging er vanuit dat ik dus dit werk nog een halfjaar had en dus mijn buffer weer kon opbouwen, en ipv dat had ik dat geld van de auto nodig om dus weer vervoer te hebben om naar ander werk te kunnen zoeken want ik kan wel in mn straat blijven rond fietsen en hopen dat een straatsteen tegen me zegt dat ik bij hem kom werken maar denk niet dat een straatsteen mij salaris gaat geven;)

ik ging dus ook de auto niet overnemen omdat ik dus het buffertje dat ik had gemaakt ergens anders voor nodig had, maar verder houd het hier op in iedergeval hier over.

geen zin meer in deze onzinnige discussies met mensen die hun gelijk willen hebben en niet tot rede vatbaar zijn

kyro

peter,

denk dat 15 pagina's "kibbeling" wel voldoende is ! (begint te rotte)

ga lekker jouw ding doen !

mocht je ooit nog een 850/x70 aan willen schaffen:

lees, lees, en lees

en dan !     wie weet :eusa_think:..................................

Rayman

Ben het wel een beetje met Kyro eens. Gooi er maar een slotje op. Want nu gaat het toch nergens meer over. :)

markwinterman

mooi zo'n clio!
ik laat altijd beetje het gas los als er 1 langs me heen komt...
ben altijd bang dat ik hem het luchtfilter inzuig als ik gas geef ;D

Eugene

Citaat van: 850-T5-peter op 10-06-2007 03:22:58
geen zin meer in deze onzinnige discussies met mensen die hun gelijk willen hebben en niet tot rede vatbaar zijn

aha, jij gaat dus vanaf nu niet meer in discussie met jezelf? ::)

If it's not blown, it sucks...

Ludo

Citaat van: 850-T5-peter op 10-06-2007 03:22:58
Citaat van: Ludo op 09-06-2007 18:49:00
geld dat je niet hebt, kan/moet je ook niet uitgeven...   ;)

dan ben je duidelijk de slimste niet,
ik geef het nu toch ook niet uit.

ik had het geld voor de aanschaf en 2 maanden wegenbelasting en verzekering al staan maar ik ging er vanuit dat ik dus dit werk nog een halfjaar had en dus mijn buffer weer kon opbouwen, en ipv dat had ik dat geld van de auto nodig om dus weer vervoer te hebben om naar ander werk te kunnen zoeken want ik kan wel in mn straat blijven rond fietsen en hopen dat een straatsteen tegen me zegt dat ik bij hem kom werken maar denk niet dat een straatsteen mij salaris gaat geven;)

ik ging dus ook de auto niet overnemen omdat ik dus het buffertje dat ik had gemaakt ergens anders voor nodig had, maar verder houd het hier op in iedergeval hier over.

je spreekt jezelf op alle fronten tegen jongen.  ::)

ik heb een Clio gekocht
maar je mag er idd mee ophouden, gasten zoals de reden van dit topic (die wel willen maar niet kunnen) zitten er 56 in een dozijn.  :-X

Ben

We gaan nu wel erg OFF TOPIC en het wordt wel erg persoonlijk nu.
Met dank aan verschillende melders doe ik dit topic op slot