volvo 850 t-5

Gestart door 850-T5-peter, 05-05-2007 13:17:28

Vorige topic - Volgende topic

Rick.

Citaat van: spekkie99 op 11-05-2007 13:05:56
Citaat van: Eugene op 11-05-2007 13:00:28
Citaat van: Emiel op 11-05-2007 12:57:39
En waarmee ga je 265 pk afremmen?

idd, verkeerde volgorde :)

Eerst betere remmen en bij voorkeur onderstel, dan aan het vermogen sleutelen.

ben benieuwd wat jullie eerste updrage was  ;)

@peter; welkom hier! Vragen mag maar met eerst lezen en dan vragen stellen scoor je echt punten!

4 cm verlaging, Remmen liggen reeds thuis, 302mm, wel nog monteren en dan pas de chip :)
Don't waste your time always searching for those wasted years.

OMD

ach...

zometeen 18t en verder spul met orginele remmen... ben geen constante hardrijder, dat vergeten mensen ook nog wel eens. Remmenupgrade komt nog wel is.

850-T5-peter

ik weet dat de remupgrade wel komt want er komt ook nog een stage 2 chip en andere downpipe en een andere turbo als ik het nu allemaal goed zeg.

maar dit betreft een actie bij een bedrijf stage 1 chip voor 225.-  met de oude ECU op dvd rom en 5jaar garantie, dus mocht je hem weer standaart willen dan kan je dat doen binnen die 5 jaar.!

groeten peter ik zal eens vragen wat het kost daar voor een T5-r!
groeten

pwassink

Citaat van: 850-T5-peter op 12-05-2007 11:56:04

maar dit betreft een actie bij een bedrijf stage 1 chip voor 225.-  met de oude ECU op dvd rom en 5jaar garantie, dus mocht je hem weer standaart willen dan kan je dat doen binnen die 5 jaar.!

Op Dvd nogwel .. poeh poeh..

Nooit geweten dat ik Gb's in mijn ECU heb zitten..   :eusa_think:

En gaat die dvd wel 5 jaar mee dan , is ook nog een vraagstuk op zich ..

sorry .. [cynischmode uit ..]
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Ronbroek

Tja, over 5 jaar is een cd niet meer af te spelen zeker ? Het gaat denk ik eerder om kb's dan om
mb's

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

M a r c

Zou je je chip niet baseren op kwaliteit en ervaringen van anderen in plaats van alleen op de prijs...? Tis maar een tip.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

t5karel

Citaat van: M a r c op 12-05-2007 19:38:05
Zou je je chip niet baseren op kwaliteit en ervaringen van anderen in plaats van alleen op de prijs...? Tis maar een tip.
Ben weer een ervaring rijker geworden vandaag :eusa_dance:., financieel wel iets armer ;). ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

OMD

Doe nou verstandig en ga niet voor de goedkoopste aanbieder...

het is een kostbaar blok en het zou zonde zijn als het niet goed gaat allemaal...

-D©©©L-

Citaat van: 850-T5-peter op 12-05-2007 11:56:04
ik weet dat de remupgrade wel komt want er komt ook nog een stage 2 chip en andere downpipe en een andere turbo als ik het nu allemaal goed zeg.

groeten peter ik zal eens vragen wat het kost daar voor een T5-r!
groeten

en wat kost een "stage 2" chip daar als je al een "stage 1" chip van hun hebt  ?

Ronbroek

Dan moet je wel de DVD teruggeven  :eusa_shifty:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

850-T5-peter

het gaat er om dat je hem gratis terug *gevoerd* krijgt binnen die 5 jaar.

kijk dat mensen hier alleen op iets letten als hier is iemandgeweest dus daar moet ik ook heen kan ik weinig aan doen.

ik vertel hier eenvoudig en normaal iets en het word gelijk de grond in geboord.

het betreft een actie die ze momenteel hebben en dat is de rede van de goedkope prijs.
een stage 1 chip is daar momenteel alleen verkrijgbaar, een stage 2 chip hebben ze de software nog niet voor had ik begrepen..

het betreft een beginnend bedrijf maar de persoon die het gestart heeft zit al langere tijd in de chiptuning en is voor ons dus te vertrouwen..

maar ik weet 1 ding.. ik zal voortaan geen berichten meer sturen die opzich best wel leuk kunnen uitpakken

groeten peter

850-T5-peter

Citaat van: M a r c op 12-05-2007 19:38:05

waarom als er genoeg goede reacties al van zijn zou ik dan niet overtuigd of wat dan ook kunnen raken
ik weet dat iets wat goed is in jullie ogen geld moet kosten. maar zo hoeft het niet altijd te zitten!

groeten peter..

thuur

Citaat van: 850-T5-peter op 13-05-2007 01:19:43
ik vertel hier eenvoudig en normaal iets en het word gelijk de grond in geboord.

:eusa_naughty: Dat is niet waar.. We willen je alleen behoeden voor een miskoop! Hoe negatief het ook mag overkomen, vat het niet persoonlijk op.

En aan de andere kant: we hebben wel iemand nodig die iets nieuws probeert :) Anders hebben we geen referentiemateriaal ;)

Laat je niet gek maken en doe je ding. Maar we willen wel je bevindingen horen ;D

Gr 8)

850-T5-peter

Jullie zullen zeker horen hoe goed het is gegaan,
deze maand zal het niet lukken voor ons..

trouwens heb even gekeken de normale prijs voor de chip is 557.00 euro..

groeten..

thuur

-200 euro clubkorting ;)

Gr 8)