Nooit zo kwaad geweest

Gestart door JCviggen, 16-05-2007 18:34:19

Vorige topic - Volgende topic

Wout309t

Je schiet er geen reet mee op om zo'n ventje af te tuigen... Al is het natuurlijk niet leuk om je 'trots' die je zelf altijd netjes warmrijd afgeragd te zien worden door een ander.
Maar goed, geweld lost niets op. Wanneer leert de mensheid dat eens???

Op een ander forum ook eens iets dergelijks aan de hand geweest met een Impreza. Alleen had deze jongen een RSM erin zitten en kon dus aflezen hoe er gereden was tijdens het voorgaande ritje.
Weet het niet precies meer, maar kwam er op neer dat de auto al binnen een minuut de begrenzer had gezien. Was er eentje met meer dan 350 pk dus dan zijn die subjes al vrij gevoelig. In elk geval schandalig, dik 1,5 bar op een koud blok en dan dat toerental.
Ik geloof dat die gozer wel een schadevergoeding heeft gehad, maar weet niet meer hoe het precies is afgelopen.
2011 V70 2.0T R-Design MT

J-P

Citaat van: Ludo op 16-05-2007 23:47:41
gaan we nu weer appelen met bananen vergelijken. ???

::)

Het risico incalculerende dat je losse handjes krijgt heb ik het bericht  verwijderd. Zinloos geweld lost niets op.

Ludo

heeft niks met losse handjes te maken.
JC brengt z'n auto voor de lampen af te stellen, ondertussen gaan ze em effe afraggen.
jij hebt het over een ongeluk, dat is nog altijd iets heel anders.

J-P

Weet jij veel hoe die man ermee gereden heeft?  :eusa_snooty:

mehn

Citaat van: J-P op 16-05-2007 23:57:35

Hij had er helemaal niet mee moeten/mogen rijden.
Nou ja, de werkplaats in en uit als het regent.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

pwassink

Met die auto van Jc moet je er wel heel ver vanafstaan om dat niet te horen als er doorgehuild wordt ..   :eusa_whistle:

Geen goede zaak voor betreffende garage, maar klasse dat je even gewacht hebt ..  :eusa_clap:

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Ludo

Citaat van: J-P op 16-05-2007 23:57:35

kun je niet lezen dan?.

Citaat van: JCviggen op 16-05-2007 18:34:19
Om 16:30 precies hoor ik een zwaar geluid, kijk naar buiten en zie mijn eigen T-5R wegscheuren in 2e en 3e versnelling.

Koplampen regelen heeft nu al een proefrit nodig?? Motor kan nooit erg warm zijn geweest, misschien even het water warm gedraaid en dan maar even gaan knallen met de wagen van de klant.

rody

vind het allemaal een beetje gezeur. de topic-starter oordeelt gelijk negatief over de 20-jarige monteur terwijl die zelf 26 is.
zelf zou je natuurlijk nooit zoiets gedaan hebben...

neemt niet weg dat de proefrit totaal overbodig was. toch zou ik het zelf op sportieve manier benaderd hebben; door te zeuren bouw je ook geen goede relatie op met het bedrijf.

overigens vind ik het vreemd dat er geen toezicht is; een fatsoenlijke firma zou toch zoiets moeten voorkomen lijkt mij.

J-P

Ludo: Ik had het over mijn eigen T5, niet over die van JC. Dat is gewoon een schande maar geen losse handen waardig.

Eugene

Citaat van: oldostofjas op 16-05-2007 18:52:08
Stoere praat. En iedereen maar roepen dat ie tegen zinloos geweld is.

Dan is het in mijn ogen niet meer zinloos

If it's not blown, it sucks...

Ludo

Citaat van: rody op 17-05-2007 00:02:27
vind het allemaal een beetje gezeur. de topic-starter oordeelt gelijk negatief over de 20-jarige monteur terwijl die zelf 26 is.

écht niet, ik heb vroeger vaker een ouwe vervangwagen meegekregen.
zo eentje die al 2 jaar niet gepoetst is en waar binnenin zowat alles loshangt.
maar zelfs daar doe je voorzichtig mee, al is het alleen maar omdat het niet mijn eigendom is.
als je daarvoor geen respect kan opbrengen...

door te zeuren bouw je ook geen goede relatie op met het bedrijf. 
waar slaat dat dan op?.
gewoon altijd vriendelijk ja knikken?.

t5karel

Jan heeft goed gehandeld,zou zelf die snotneus hoogstpersoonlijk net zover onder de grond stampen als dat ie er boven stond,maar dan kan je ook weer een aanklacht verwachten en worden daders slachtoffer ipv andersom :eusa_wall:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Eugene

Waar slaat dit op???

Ikzelf ben 22 en oordeel ook negatief over die monteur. Als je een opleiding autotechniek heb gehad, weet je als geen ander hoe slecht het is met koude motor te gaan trappen. Bovendien was het hem puur te doen om de auto te testen, dat is wel duidelijk.

Zelf sleutel ik veel aan auto's en ook aan die van JC, maar ik zou zoiets NOOIT in mijn hoofd halen!

Eugene

Citaat van: Ludo op 17-05-2007 00:12:24

écht niet, ik heb vroeger vaker een ouwe vervangwagen meegekregen.
zo eentje die al 2 jaar niet gepoetst is en waar binnenin zowat alles loshangt.
maar zelfs daar doe je voorzichtig mee, al is het alleen maar omdat het niet mijn eigendom is.
als je daarvoor geen respect kan opbrengen...

door te zeuren bouw je ook geen goede relatie op met het bedrijf. 
waar slaat dat dan op?.
gewoon altijd vriendelijk ja knikken?.

Zou hij die 20 jarige monteur zijn geweest? ::)

rody

tja; als je dan zo boos bent waarom betaal je dan nog...

ja knikken hoeft niet , maar een goed gesprek zou toch misschien meer uitgehaald hebben.

heb overigens zelf de eer en het genoegen gehad met een XJ-R  jaguar te mogen rijden en reken maar dat ik alleen daarom al uit respect niet de wagen heb afgetrapt.