Volvo 850 t5 bij auto rima

Gestart door Schnappi, 27-05-2007 14:56:55

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Citaat van: Spin! op 04-06-2007 22:18:44
Ik kan me dat verhaal nog wel herinneren...iemand de foto's nog?  ;D

Kan ze niet meer vinden.. stonden op mijn oude server. Het was iemand die een spiegelkap (links) zocht en vervolgens de foto's kreeg van dezelfde auto toen die OP dezelfde spiegel geparkeerd had gestaan, in de letterlijke zin van het woord.

Had ergens in de garantievoorwaarden of op de aankoopnota de opmerking: 'naar zover ons bekend geen schade verleden'. Dat is wel erg vreemd als hij MET schade binnenkomt en er zonder schade weer uitgaat.

De persoon in kwestie dacht te balen van een kapot spiegelkapje, maar heeft volgens mij eerst een uur met zijn hoofd tegen de muur staan bonken  :eusa_wall:. Uiteindelijk is die auto volgens mij ook weer retour gegaan.

Voor jullie informatie; de S70 die hier OOK wordt aangeboden via autotrack staat ook hierte koop.

[edit]Vreemd genoeg net verwijderd, maar hier staat dezelfde auto ook nog een keer ;)[/edit]

Spin!

Die S70 heb ik ook zien staan...geen enkel stukje plaatwerk zonder krassen of deukjes...deed bij voorbaat al pijn aan het oog! En is trouwens een Belgische auto...

www.vm-parts.nl

Ludo

Citaat van: denkweb op 05-06-2007 20:00:48
Kan ze niet meer vinden.. stonden op mijn oude server.

was dat niet de auto van Alex, de ex 'Roffel Column Schrijver' ?.

Spin!

Net even de RDW site gechecked...deze auto heeft inmiddels een nieuwe eigenaar gevonden, 21-6 opnieuw tenaamgesteld. Zou de eigenaar zich hier melden????

www.vm-parts.nl

Joris_Scholte

Citaat van: Spin! op 29-07-2007 19:18:29
Net even de RDW site gechecked...deze auto heeft inmiddels een nieuwe eigenaar gevonden, 21-6 opnieuw tenaamgesteld. Zou de eigenaar zich hier melden????

Hoop het wel. Ben heel benieuwd naar hoe hij een sloopauto weer van een kenteken heeft kunnen voorzien....

denkweb

Iemand dat kenteken nog bij de hand? Kijken of er iemand een gratis check wil laten doen tijdens een komende sleuteldag van de 850 club  :eusa_whistle:

Of kunnen we dat de koper niet aan doen...?   :evil:

V70R-obert

Buiten die hele auto om waar het hier over gaat/ging, schrik ik toch wel een beetje van het bedrijf RIMA. Dit bedrijf staat (stond) bij mij bekend als een groot eerlijk bedrijf, een bedrijf waar ik onderdelen zou kopen wanneer ik gebruikte delen nodig was. We kunnen het zoet inpakken, maar sommige postings die ik hier lees wijzen op schofterig gedrag van dit bedrijf. Weer een firma waar je met een boog omheen moet, jammer...

Zo had ik zelf interesse in een V70N t5 voordat we deze kochten. Deze auto stond in Vriezeveen te koop bij een 'particulier'. Voordat ik hem belde had ik even zijn naam 'gegoogled' bleek de directeur te zijn van een plaatselijke schadebedrijf. Toen ik hem vroeg of de wagen ooit schade had gehad zei hij dat dit niet aannemelijk was voor zover zijn kennis reikte.

Vreemd antwoordde ik, daar u een schadebedrijf heeft.......... het werd erg stil aan de telefoon.

Ik weet zeker dat veel bedrijven hun omzet flink kunnen verhogen door chronisch eerlijk te zijn. Deze leugens komen nu ook als een boomerang weer terug in hun nek.

Joris_Scholte

Onderdelen kun je prima halen bij RIMA, al zijn ze soms best aan de prijs. Maar auto's zou ik maar lekker laten staan.
Op een klein halfuurtje rijden van RIMA zit Boy Geenacker. Ook daar kun je goed terecht voor onderdelen, en met de prijs kun je daar soms ook nog wel eens voordeliger uit zijn.

850 Ra$ing

Citaat van: Joris_Scholte op 25-08-2007 13:35:53
Onderdelen kun je prima halen bij RIMA, al zijn ze soms best aan de prijs. Maar auto's zou ik maar lekker laten staan.
Op een klein halfuurtje rijden van RIMA zit Boy Geenacker. Ook daar kun je goed terecht voor onderdelen, en met de prijs kun je daar soms ook nog wel eens voordeliger uit zijn.

Sluit ik me volledig bij aan. Bij Rima moet je alleen onderdelen halen verder niets!!!
En Boy Geenacker in Nijmegen is echt een super kerel, de prijzen die hij voor onderdelen vraagd is echt zeer laag.

SIPS Master

Zeer zeker, heeft het niet altijd liggen. Maar het loont de moeite ff te wachten en het bij Boy te halen.
Up the Irons!

Frankglt

Toch maar even dit topic nieuw leven inblazen.

Zojuist bij Rima geweest voor wat klein grut (afdekplaatjes, borgpennetjes voor de gril, nieuwe plastic voor de snelheidsmeter en toerenteller, etc.) Erg goed geholpen door de gast die met me over de hele binnenplaats vol met overleden Volvo's is gelopen. Ook rechtsgestuurde auto's gezien, waaronder een C70 saffron. Wel een erg trieste aanblik, zoveel mooie Volvo's die aan gort zijn gereden. Dan ben ik wel weer blij dat de mijne er nog zo mooi uitziet...