Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Citaat van: maruska op 23-07-2012 17:36:54
neem je je tent mee dan ? ;D

Binnen heb je geen tent nodig :eusa_whistle:

Taranis

Blij dat ik niet de enige ben die telkens te horen krijgt 'dat hebben we nou nog nooit gezien', maar je raakt er soms wel een beetje gefrustreerd van.

Succes met kamperen morgen ;D

maartendeb

Volgens dit topic is het wel remblokset 272343?  :eusa_think:

Sbv

Tim is nog druk aan het kamperen waarschijnlijk.

viking_in_shorts

Drie keer is scheepsrecht toch?

Ik heb nu thuis gehad: 30793799  en ik heb nu thuis: 9485267  Zoals jullie zullen begrijpen passen ook die niet :eusa_wall:

Ze hebben nu besteld: 272343 (ook al is dat een '98 model) samen met weer een ander model met een nummer dat hij te snel zei (=iets van "raceremmen" ???)
Morgen worden ze bezorgd, ik ga ze ophalen, neem wéér de oude mee en ga hard hopen. Ze mogen blij zijn dat ze me 30% korting gegeven hebben op het huidige setje want anders had ik daar zitten parkeren.

Wel erg jammer dat we morgenvroeg vertrekken: ik ga ze ophalen, betalen en kan ze pas over 2 weken als ik terug ben monteren :eusa_pray:

viking_in_shorts

Citaat van: maartendeb op 24-07-2012 13:13:49
Volgens dit topic is het wel remblokset 272343?  :eusa_think:

dit plaatje is precies wat ik nodig heb. Alleen snap ik deze foto die eronder staat niet want dat lijkt me overeen te komen met 9485267. Maar dat zal wel foto-genisch-bedrog zijn.

Gezien het zonnetje schijnt ga ik maar een bruine pens kweken en zo ook nog even zwemmen. Én de koffers / auto inpakken want morgenvroeg gaan we weg...

Taranis

Ach, je hoeft niet bang te zijn dat ze je auto jatten als ie 2 weken op blokken staat ;D

Goede reis en goede vakantie :) Naar oma Janneke of niet?

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 24-07-2012 14:24:13
Ach, je hoeft niet bang te zijn dat ze je auto jatten als ie 2 weken op blokken staat ;D

Hij staat alweer op z'n bandjes. Ik ga de auto niet 2 weken op blokken laten staan  :eusa_hand:

Citaat van: Taranis op 24-07-2012 14:24:13
Goede reis en goede vakantie :) Naar oma Janneke of niet?

Jepp, met een korte overnachting bij mn ouders op de heenreis. De terugreis is nog onzeker.

Taranis

Doe ze de groeten van me :)

t_w

Citaat van: viking_in_shorts op 24-07-2012 14:19:22

dit plaatje is precies wat ik nodig heb. Alleen snap ik deze foto die eronder staat niet want dat lijkt me overeen te komen met 9485267. Maar dat zal wel foto-genisch-bedrog zijn.

Gezien het zonnetje schijnt ga ik maar een bruine pens kweken en zo ook nog even zwemmen. Én de koffers / auto inpakken want morgenvroeg gaan we weg...

Dan kunnen we ze wel ruilen ;)

Ik ga vanmiddag ook maar weer even langs de dealer. Nu neem ik de oude blokken mee...

Ewout Schalkwijk

Goeie vakantie Tim!

Oma Janneke? Is dat Nederland?

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Citaat van: t_w op 24-07-2012 14:34:39
Citaat van: viking_in_shorts op 24-07-2012 14:19:22

Dan kunnen we ze wel ruilen ;)

Ik ga vanmiddag ook maar weer even langs de dealer. Nu neem ik de oude blokken mee...

Inderdaad: ruilen zouden we kunnen doen. Zeker geen zin om ze hier even af te leveren vanmiddag?

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-07-2012 15:01:28
Goeie vakantie Tim!

Ewøut

Nope: haar zomerhuis in Zuid-Frankrijk. In de buurt van het zomerhuis van de familie KIM

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 24-07-2012 15:03:29
Goeie vakantie Tim!

Ewøut

Nope: haar zomerhuis in Zuid-Frankrijk. In de buurt van het zomerhuis van de familie KIM

Ah, daar ben ik in 2004 geweest, prachtige omgeving maar het werd me daar na een paar dagen te heet. Volgens mij toen ver in de tweede helft van de dertig graden.

Nou ja, geniet er maar van.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Chris

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-07-2012 15:18:45
Goeie vakantie Tim!

Ewøut

Ah, daar ben ik in 2004 geweest, prachtige omgeving maar het werd me daar na een paar dagen te heet. Volgens mij toen ver in de tweede helft van de dertig graden.

Ewøut

Wat leuk dat jullie dezelfde oma hebben, of in ieder geval kennen :eusa_whistle: ;D.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Chris op 24-07-2012 15:20:56
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-07-2012 15:18:45
Goeie vakantie Tim!

Ewøut

Ewøut

Wat leuk dat jullie dezelfde oma hebben, of in ieder geval kennen :eusa_whistle: ;D.

Nah, ik bedoelde het zomerhuis van KIM z'n ouders... :angel: