Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Vergeet niet dat mijn dash er al 15 jaar opzit. Er zitten zeker dingen vastgeplakt, zijn afgebroken of vol met prut. Ik wil er graag de tijd en ruimte voor hebben ...
En dan vooral geen stress qua weersomstandigheden ...

blastaway

Citaat van: viking_in_shorts op 25-03-2014 08:30:31
Vergeet niet dat mijn dash er al 15 jaar opzit. Er zitten zeker dingen vastgeplakt, zijn afgebroken of vol met prut. Ik wil er graag de tijd en ruimte voor hebben ...

Ik zou ook rustig aan doen. Je weet nu hoe je het weer tijdelijk kunt oplossen en ff een dag plannen in droge omstandigheden (lees binnen) om er aan te beginnen.
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

ZC3rr0r

Citaat van: viking_in_shorts op 25-03-2014 08:30:31

Absoluut top idee.
Ik heb destijds gedacht "ff" mijn dash om te bouwen en opnieuw te bekabelen bij mijn 850.

Dat duurde zegmaar ietsjes langer dan 2 uur....denk 20 uur.

En in de haast had ik één van de schroeven dolgedraaid waarmee het ding bevestigd zat, waardoor ik een week later de hele handel nog eens los kon gaan maken en herstellen.
Nee, haastige spoed is zeker niet goed bij je dashboard.

elianmars

Heb je nu nog altijd geen garage gebouwd, Tim? ;D

viking_in_shorts

Citaat van: elianmars op 25-03-2014 10:51:14
Heb je nu nog altijd geen garage gebouwd, Tim? ;D

Nope, maar de tuin is (bijna) op orde!  (en het geld even op)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 25-03-2014 07:58:28
Citaat van: Taranis op 25-03-2014 07:55:15
Is het geen idee om uit te zoeken waarom je zekeringen eruit klappen? :eusa_think:

Ja natuurlijk. Maar hoe?

Mij hoop is dat ik van de zomer Ewout even mag vervelen en in zijn garage en met zijn hulp mijn dashboard eraf haal en dan stroom ga checken. Zoals gewoonlijk is het bij mij voor de deur geen idee. Helemaal niet nu het nog vriest ...

Tuurlijk mag dat Tim. Maar niet 'even' onderweg van Zweden naar Stavanger. Is niet een klusje wat we tussen de thee en het avondeten doen. Als je helemaal slim bent... ArjenT5R heeft me gisteren in een App nog uitgebreid bezworen dat hij van de zomer hier even komt vakantie vieren... :angel:

;D

Gaat gezellie worden. Wouter is ook nog ergens hier in het Noorden... :D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 25-03-2014 08:22:51
in ca 1,5 a 2 uur ligt dash er naast. 2 man is handig bij het helemaal verwijderen

Heb je al iets te doen v.d zomer? :eusa_whistle:

P.S. Claire is een hele goeie oppas. :angel:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-03-2014 18:50:43
in ca 1,5 a 2 uur ligt dash er naast. 2 man is handig bij het helemaal verwijderen

hahaha prima hoor.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 25-03-2014 19:10:34
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-03-2014 18:50:43

hahaha prima hoor.

Check!

Viking, doe je voordeel.

viking_in_shorts

Zeker weten dat het niet onderweg naar Stavanger wordt. Zoals ik al eerder schreef: ik heb grote plannen :eusa_whistle:

Onderweg naar Stavanger is alleen even alcohol afleveren en heel misschien ff auto parkeren voor een fiets tochtje.

Wat doen jullie week 28 en 29?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 25-03-2014 19:58:37
Wat doen jullie week 28 en 29?

Dan hebben we / zijn we op vakantie. Afhankelijk of we Mac kunnen onderbrengen.

viking_in_shorts

Zojuist eindelijk wat zomer rubber op de auto gezet.

Deze velgen even van mijn vriendin geleend: wil het even een week of twee aankijken. Ziet er IRL in ieder geval beter uit dan op deze foto's. Ik zal van de week tijdens mijn vakantie vast wel de kans krijgen om wat mooie foto's te schieten ...

Sbv

en wat mag er nu op de V70 dan ?

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 12-04-2014 12:51:53

Winterbanden :eusa_shifty:   We hebben nog steeds nachtvorst ....

ZC3rr0r

Citaat van: viking_in_shorts op 12-04-2014 12:58:12
Citaat van: Sbv op 12-04-2014 12:51:53

Winterbanden :eusa_shifty:   We hebben nog steeds nachtvorst ....

Wel ja? Deze week nog niks van gemerkt als ik eerlijk ben.

...al dat thuiswerken maakt dat er dagen zijn dat ik niet verder kom dan de veranda ;)