Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Om het minimum te bereiken  :-X

elianmars

viking_in_shorts

Nextbase :eusa_wall:

Al jaren heeft mn dochter voor onze auto-rit een dvd spelertje. De vorige was al een jaar of twee wat minder en toen we vanmiddag vertrokken was het over en uit met dat ding. Erg veel keken we niet uit naar een auto-rit van 10 uur waar ons prinsesje het zonder films moest stellen. Dus langs de meest dichtbijzijnde electronica-boer gereden en een nieuwe auto-dvd speler gekocht.

Zo'n standaard monterings-kit is dus wel standaard maar blijkbaar is de Volvo niet standaard. Het lukte me maar niet om de bevestiging goed vast te maken. Hoofdsteun zit momenteel dus niet meer heel goed vast. Want we moesten dus wel vertrekken.

Heeft er iemand anders een nieuwe(re) NextBase dvd speler voor de auto gekocht, en zo ja: hoe zit hij vast? Ik zal zometeen ook nog even de zoekfunctie proberen natuurlijk ;)

Ondertussen staat de cabrio bij mijn buitenlandse vriendjes die hem tijdens de vakantie eens goed onder handen gaan nemen, en zal ik de komende twee + weken in Nederland vertoeven.

Hopelijk houd het snel op met regenen ...

Ewout Schalkwijk

Goeie reis en veel plezier in Nederland. Je kwam niet naar de KBM? :angel:

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Thx. Vooralsnog heeeel veel regen. Maar ik rij niet, voor het eerst in veel jaar. Over een uurtje zijn we bij Rødby. Neem aan dat ik dan het stokje mag overnemen voor een stuk winterbanden met max 210...

Was eigenlijk niet van plan naar de kbm te komen. Vorige jaren kende ik er twee of drie man.

Bouke

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Chris

Welkom in NL weer Tim en veel plezier! Als je komt zie ik je op de KBM ;).

Taranis

leons850

Ik wil je best een handje geven hoor, ken je er nog 1. ;)

Goeie reis.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Johann

Zie je op de KBM Tim!

viking_in_shorts

Nou jongens, leuk gebabbel over die KBM, maar ik zoek eigenlijk een antwoord op mijn vraag op de NextBase bevestiging  :eusa_whistle:   :eusa_shifty:

Johann

Citaat van: viking_in_shorts op 22-12-2014 10:11:54
Nou jongens, leuk gebabbel over die KBM, maar ik zoek eigenlijk een antwoord op mijn vraag op de NextBase bevestiging  :eusa_whistle:   :eusa_shifty:

Niet aan de orde nu.  ;D

leons850

Daar wil iemand je vast mee helpen bij de KBM.  :eusa_whistle:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Chris