Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Dat was uiteindelijk toch ook gewoon een originele Bosch? :eusa_think:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Daar hoefde niets aan te gebeuren hoor. Je moet de pomp alleen in de tankhouder monteren.
Als je bij Volvo of waar ook een pomp besteld, ben je verplicht dezelfde handelingen te doen.

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Citaat van: KIM op 21-09-2014 20:00:51
Daar hoefde niets aan te gebeuren hoor. Je moet de pomp alleen in de tankhouder monteren.
Als je bij Volvo of waar ook een pomp besteld, ben je verplicht dezelfde handelingen te doen.

Je moest toch ook connectors solderen?

KIM

Volgens mij alleen aanknijpen.
Maar als dat alles is...

viking_in_shorts

PANG! zei het ...

FilmPJE

En nu ruikt het erg zoet in de auto. Zometeen maar eens kijken wat de oplossing is. Hij staat nu ergens tussen huis en werk op me te wachten.

)()()sT

volvobug

Oeps! Kachelradiateur gesprongen?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Sbv

Kachelradiator poef ?
Gat in het dak ?

viking_in_shorts

Kachelradiateur lijkt het imho op. Net na de file (er was een ongeluk gebeurt - zie je op de foto hieronder aan de bovenkant)  geef ik gas en PANG! Hele auto binnen no-time vol met witte, zoete rook. Meteen gestopt en motorkap open. Daar niets te zien. Achter passagiersstoel veel koelvloeistof. Ofwel een slang danwel de kachelradiateur. Hopelijk tijdens de lunch even kijken hoe en wat.

ZC3rr0r

Citaat van: viking_in_shorts op 17-10-2014 10:38:06
Kachelradiateur lijkt het imho op. Net na de file (er was een ongeluk gebeurt - zie je op de foto hieronder aan de bovenkant)  geef ik gas en PANG! Hele auto binnen no-time vol met witte, zoete rook. Meteen gestopt en motorkap open. Daar niets te zien. Achter passagiersstoel veel koelvloeistof. Ofwel een slang danwel de kachelradiateur. Hopelijk tijdens de lunch even kijken hoe en wat.

http://i234.photobucket.com/albums/ee125/viking_in_shorts/volvo/PANG/B6862563-3546-4F44-A811-82F6595B3DA5_zpsth216kmk.jpg

Ik was al bang dat jij de oorzaak van de file was toen ik een C70 zag staan.
Laat me weten als ik iets voor je kan doen :-)

Ewout Schalkwijk

Niet best Tim. Sterkte met vinden en oplossen.

t_w

Het vervangen van een radiator en/ of slang is nog wel te doen, die troep weer schoon krijgen lijkt me meer werk!

Succes!

viking_in_shorts

Zojuist even naar de auto gekeken. Niets te zien, behalve heeeeeeel veel koelvloeistof achter de pass. stoel.
Niets achter of onder de bestuurder, niets onder / voor de passagiersstoel zelf.

Kan iemand me vertellen hoe groot de kans is dat dit _niet_ de kachelradiateur is?

Zou graag willen vermijden om voor €450 (SEK 4300) een radiator te kopen en op zondag erachter te komen dat het iets anders is...

UserID25761

Wat ik vreemd vind is dat er koelvloeistof achter de stoelen ligt,  :o
lijkt mij logischer als het voor bij de middenconsole ligt  :eusa_think: