Vrouwen.........

Gestart door Laserblue, 20-06-2007 17:49:26

Vorige topic - Volgende topic

R o b

Eugene

Dat kunnen kippen dan weer niet

If it's not blown, it sucks...

Freakybaby

Citaat van: Snellebaksteen op 11-07-2007 16:22:01
Zojuist:

Je weet toch dat we geld terug krijgen van de Eneco? Nou heb ik net een paar schoenen zien staan die prachtig bij mijn nieuwe jurk zouden staan...
>:(

En toen ik van het weekend stond te kwijlen bij nieuwe motorlaarzen waren ze te duur!!

Vrouwen, je kunt beter kippen houden. Heb je nog eieren ook.

geld verdelen naar verhouding wie wat betaald heeft  ::)

Neuj, koop die motorlaarzen toch gewoon  :evil:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Freakybaby

Citaat van: Claudia op 11-07-2007 16:26:09
Citaat van: Snellebaksteen op 11-07-2007 16:22:01

Vrouwen, je kunt beter kippen houden. Heb je nog eieren ook.

;D ;D ;D

Is ook een beetje appels met peren vergelijken, he!
Wat moet je met mooie motorlaarzen als je tóch zo'n achterlijke helm op hebt, en een duf pak aan....

een helm is net zoiets als een BH, bescherming als het nodig is, en uit als ermee gespeeld gaat worden..

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Misha

Citaat van: Freakybaby op 11-07-2007 17:33:06
een helm is net zoiets als een BH, bescherming als het nodig is, en uit als ermee gespeeld gaat worden..
Een BH is ter bescherming ?
:eusa_think:
Da's wel een heel kinky bh dan...

In motorsporttermen is het eerder een soor van HANS: het voorkomt dat het koppie gaat hangen..
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

reneetje

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Freakybaby

Klopt helemaal Claudia  :eusa_shhh:

Turbobiker

Citaat van: Freakybaby op 11-07-2007 17:31:03
geld verdelen naar verhouding wie wat betaald heeft  ::)

Schiet vast niet op, van welke kant je het ook bekijkt. Zij zal een groter aandeel in de energie rekening hebben, dus ook meer betaald hebben. En dan ook een groter aandeel in de besparing, omdat er op haar grotere aandeel nu eenmaal meer te besparen valt.

Kortom, geen motorlaarzen voor baksteen...
De Tussenpaus

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Freakybaby

Citaat van: Snellebaksteen op 12-07-2007 09:57:44
>:(

Ik begrijp dat zij nieuwe schoentjes heeft en jij geen nieuwe motorlaarzen  :eusa_snooty:

Snellebaksteen

Yep. En ze heeft er ook nog een handtas bijgekocht. >:(

En dan vraagt ze ook nog waarom ik zo sjacherijnig reageer op de vraag of ik ze mooi vind.

Doet mij weer heel erg denken aan een ander verhaal.

Toen ik Diana leerde kennen had ze lang blond haar. Mooi. In de afgelopen 15 jaar is er nogal eens wat gewijzigd aan de kleur en de lengte en steeds maar moest ik het mooi vinden, maar iedere keer als het weer lang en blond was heb ik duidelijk gemaakt dat ik dat toch echt het mooiste vind.

Zo ook de laatste keer een paar dagen voor ze naar de kapper ging, zij vraagt; wat denk je er van als ik m'n haar weer eens kort doe? Ik zeg (geheel naar waarheid); ik vind het zo lang en blond het mooiste. Zij weer: Jamaar kort en donker is toch ook leuk? Ik weer; ik ben toch niet met een vrouw met kort donker haar getrouwd? Trek je conclusie.

Niet subtiel, geef ik toe maar soms helpen alleen drastische maatregelen. Helaas, niet in dit geval. Terug van de kapper is het haar uiteraard kort en donker geworden. "Leuk he" zegt ze. "Nee" antwoord ik.

En opeens ben ik een vervelende sjacherijn die nooit eens wat aardigs zegt. Pfffff. Eerlijkheid wordt steeds minder gewaardeerd.

Freakybaby

Ken dat.

Mijn vriendin stelt ook regelmatig vragen waar ze het antwoord niet op wil horen. Stelt ze ze van tevoren, dan krijgt ze eerlijk antwoord, doet ze het dan alsnog is mijn mening niet ineens verandert  :eusa_wall:

Zie de topic titel  :-\

Snellebaksteen

Op de vraag: "Krijg ik een dikke kont in deze broek?" kun je trouwens altijd naar waarheid "Nee" antwoorden. Het komt nl nooit door de broek...... ;D

Freakybaby

Ze vraagt me eerder of het leuk staat..

Ach, OOK van haar kant af is het zo dat ze wist/weet/had moeten weten wat voor reacties je op die vragen zal krijgen. Dus kan je ook de tegenvraag stellen: wil je antwoord dat je wil horen, wat ik zou moeten geven, de waarheid of mijn mening?

Marc O.

Gewoon vragen of ze een eerlijk of een vriendelijk antwoord willen hebben. Meestal hoef je dan helemáál geen antwoord meer te geven. En da's mooi, want dan kun je ook niks verkeerd zeggen  :evil:
...The Nile isn't just a river in Africa...