Vrouwen.........

Gestart door Laserblue, 20-06-2007 17:49:26

Vorige topic - Volgende topic

V70R-obert

Vrouwen hebben de gave om heel apart ruzie te maken. Zet 3 of meer vrouwen bijelkaar op een kantoor en binnen de kortste keren is er ruzie in de keet. Wanneer mannen op het werk een geschil hebben, schelden ze elkaar even verrot om alsvolgens de volgende dag weer vriendjes te zijn. Vrouwen hebben een vijand voor het leven gevonden en maken de andere vrouw zo het leven zuur dat één haar baan gaat opzeggen. Vrouwen zoeken ook steun bij een ander om gezamelijk de ander te kielhalen.

Maar tref je ze individueel dan zijn ze ontzettend leuk, meegaand en aardig.

Grappig fenomeen wel, een vrouw.

Eneuhh... hoeveel mannen hier zijn sinds ze getrouwd zijn wat kilo's aangekomen tot grote teleurstelling van hun vrouw?
Ik kreeg voor een tijdje geleden de opmerking dat ik er nu iets anders uitzien dan bij 'aanschaf' :eusa_sick:

FGG

Citaat van: M a r c op 12-07-2007 16:30:14
Daarom ben ik op huwelijkse-voorwaarden getrouwd  ;D
Citaat van: M a r c op 12-07-2007 16:30:14
Mijn vrouw heeft sowieso meer geld dan mij....  :eusa_doh:

Je moeten  :'( i.p.v.  ;D, lijkt me...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Taranis

Citaat van: V70R-obert op 12-07-2007 16:31:10
Eneuhh... hoeveel mannen hier zijn sinds ze getrouwd zijn wat kilo's aangekomen tot grote teleurstelling van hun vrouw?
Ik kreeg voor een tijdje geleden de opmerking dat ik er nu iets anders uitzien dan bij 'aanschaf' :eusa_sick:

En jouw vrouw zijn de jaren inmiddels niet aan te zien dan dus begrijp ik?

FGG

Daar hoor je ze idd nooit over. Het vrouwtje moet altijd mooi en slank blijven en ondertussen hangen we zelf met een dikke pens en een glas bier op de bank.

Eugene

Citaat van: FGG op 12-07-2007 16:33:41
Daar hoor je ze idd nooit over. Het vrouwtje moet altijd mooi en slank blijven en ondertussen hangen we zelf met een dikke pens en een glas bier op de bank achter het forum.

If it's not blown, it sucks...

FGG

Citaat van: Eugene op 12-07-2007 16:34:32
Citaat van: FGG op 12-07-2007 16:33:41
Daar hoor je ze idd nooit over. Het vrouwtje moet altijd mooi en slank blijven en ondertussen hangen we zelf met een dikke pens en een glas bier op de bank achter het forum.

;D

Snellebaksteen

Grappig fenomeen wel, een vrouw.

Nou, ik lach me rot  ;D  ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

theovh

Citaat van: M a r c op 12-07-2007 16:23:13
Citaat van: theovh op 12-07-2007 16:20:05
maar ondertussen heb je dus het geld van eneco al twee keer uitgegeven?

Daarom zorg ik dat ik nooit iets terug krijg

Kost mij teveel geld!

Joh, het is zó eenvoudig: stel je verdient ieder een salaris, en je weet wat de gezamelijke vaste lasten zijn. Stort ieder maandelijk de helft van de vaste lasten op een en/of rekening en betaal daar de gezamelijk kosten uit. En de rest van je salaris/inkomsten hou je lekker zelf. Vrij besteedbaar. Niet meer dan normaal eigenlijk?

Haha! Als dát zou kunnen! ;D

Helaas werkt mijn vrouw èèn dag

En verder kijken er ook nod drie anderen over mijn schouders mee

quote 1 uh pap? die atb van mij, Dàt kan echt niet meer zo'n nieuwe trek is toch niet zo duur?

Jij hebt ook een nieuwe atb (dat dan weer wel)

quote 2 pap ik wil ook gaan mountainbiken!

quote drie papa hebbe (wijzend naar een  skelter)

Let op! ik zeur niet !

Eigenlijk vind ik het prachtig!
Zelf een Atb fanaat ik woon in Apeldoorn(velluwe)
En heb drie kids waarvan er Twee het zelfde doen!

Maar dus is het soms niet zo eenvoudig om het ff te delen :(

Wat heb je aan  veel paardekrachten als er een ezel achter het stuur zit.

V70R-obert

Nee, ze schranst zich een weg naar buiten zonder een grammetje aan te komen. Laat mij een maand m'n gang gang en je moet me stuiteren bij een stoeprand.

M a r c

Citaat van: Taranis op 12-07-2007 16:32:42

Dát wou ik net gaan zeggen... trouw je een mooi slanke vrouw, tot er kinderen komen, dat is schijnbaar het teken dat men daarna er niet meer verleidelijk en verzorgd uit hoeft te zien? Ik zie ze hier in het dorp wel lopen....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

The Saint

Citaat van: M a r c op 12-07-2007 17:01:38
Citaat van: Taranis op 12-07-2007 16:32:42

Dát wou ik net gaan zeggen... trouw je een mooi slanke vrouw, tot er kinderen komen, dat is schijnbaar het teken dat men daarna er niet meer verleidelijk en verzorgd uit hoeft te zien? Ik zie ze hier in het dorp wel lopen....

Is een veel voorkomend verschijnsel ja... en dat hoef je niet te 'nemen'!

Net zoals jouw vrouw/vriendin het niet van jou hoeft te nemen!

maar wij 'kunnen' nog hoor M a r c  ;D
No shirt no shoes, no pinball

@®-

Citaat van: M a r c op 12-07-2007 16:17:30
nee hoor... ik doe me ding en mijn vrouw ook. Heb dat nooit begrepen dat wanneer je getrouwd bent er ineens toestemming aan de vrouw moet worden gevraagd om je zuurverdiende centen ergens aan te besteden... Volgens mij zit je dan gewoon onder de plak  ;D
Was ook meer als vergelijking bedoelt, omdat je het wel vaak tegenkomt dat dat gebeurt

Wij hebben 1 rekening en daar wordt alles op gestort en wordt alles van betaald, als we wat willen hebben doen we dat gewoon, en we hoeven geen toestemming aan elkaar te vragen. We leven samen dus het geld is ook van ons samen, dat geldt ook voor de spullen die we hebben.

Ludo

wat een geklaag hier.
was dan vrijgezel gebleven...  :evil:

theovh

Citaat van: Ludo op 12-07-2007 18:45:49
wat een geklaag hier.

Mannen............! ;D
Wat heb je aan  veel paardekrachten als er een ezel achter het stuur zit.

Freakybaby

Citaat van: Ludo op 12-07-2007 18:45:49
wat een geklaag hier.

Heb dat al vaker bedacht, maar zonder is voor mij toch echt geen optie  :eusa_silenced:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn