Vrouwen.........

Gestart door Laserblue, 20-06-2007 17:49:26

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Citaat van: Marc O. op 12-07-2007 14:31:47
Gewoon vragen of ze een eerlijk of een vriendelijk antwoord willen hebben. Meestal hoef je dan helemáál geen antwoord meer te geven. En da's mooi, want dan kun je ook niks verkeerd zeggen  :evil:

Dat heb je dan namelijk al gedaan :P

If it's not blown, it sucks...

Freakybaby

Je kent de vragen wel: Wat zal ik aantrekken (naar mijn familie/werk/feestjes) laat je haar eerst een half uur zelf klooien, daarna geef je maar wat tips. Krijg je meteen terug: dat had ik de vorige keer ook al aan... (JA en toen stond dat ook prima)

Rollen omdraaien werkt erg goed. Gingen naar een feestje van een vriendin van haar. Ben maar eens een 10 minuten (langer hield ik het niet vol) gaan zeuren over wat ik aan moest.  ::)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Marc O.

Citaat van: Eugene op 12-07-2007 14:33:42
Citaat van: Marc O. op 12-07-2007 14:31:47
Gewoon vragen of ze een eerlijk of een vriendelijk antwoord willen hebben. Meestal hoef je dan helemáál geen antwoord meer te geven. En da's mooi, want dan kun je ook niks verkeerd zeggen  :evil:

Dat heb je dan namelijk al gedaan :P

Nee hoor, want het eerlijke antwoord zou best wel eens kunnen overeenkomen met het vriendelijke antwoord. 
...The Nile isn't just a river in Africa...

Snellebaksteen

Dat kan, maar als dat zo is, had jij je vraag ook niet hoeven stellen.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

@®-

Zo heeft mijn werkgever wel eens een vriendin gehad die iets forser was dan een maatje 36.

Ze hebben een wintersport vakantie geboekt en geeft haar een skipak als kado in maatje 36.
Zij kijkt naar de maat en met een nors gezicht zegt ze tegen hem: "ik heb helemaal geen maat 36, maar maat 42"
Waarop hij antwoord: "Klopt, en je hebt nog 8 weken voor we op vakantie gaan dus weet je wat je te doen staat"

;D ;D ;D

Niet netjes, maar wel humor.

Dit is echt gebeurt.

Freakybaby

Citaat van: @®- op 12-07-2007 14:40:12
Zo heeft mijn werkgever wel eens een vriendin gehad die iets forser was dan een maatje 36.

Ze hebben een wintersport vakantie geboekt en geeft haar een skipak als kado in maatje 36.
Zij kijkt naar de maat en met een nors gezicht zegt ze tegen hem: "ik heb helemaal geen maat 36, maar maat 42"
Waarop hij antwoord: "Klopt, en je hebt nog 8 weken voor we op vakantie gaan dus weet je wat je te doen staat"

;D ;D ;D

Niet netjes, maar wel humor.

Dit is echt gebeurt.
:eusa_clap:

Nee ik heb niks te klagen  ;D

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Marc O.

Citaat van: Snellebaksteen op 12-07-2007 14:39:33
Dat kan, maar als dat zo is, had jij je vraag ook niet hoeven stellen.

Je moet het ook niet alléén op die manier vragen als het eerlijke antwoord onvriendelijk zou zijn  :evil:

jberg

een vrouw is duizend mannen te erg (bijbel)

het is beter te wonen op de hoek van het dak dan met een kijfachtige huisvrouw (ook bijbel)

Freakybaby

Weet je wat het hele probleem is. ZONDER vrouw is voor mij geen optie.

Meestal ben je er gek op, en soms word je er gek van. Ach, lijkt wel het leven

Snellebaksteen

:eusa_whistle:

Zojuist mooie motorlaarzen besteld ;D ;D

Marc O.

Freakybaby

jberg

wat helemaal zo maf is bij vrouwen, heb je eindelijk iets gevonden wat ze in al hun perfectie verkeerd hebben gedaan en zeg je daar wat van, na 20 seconden ruzie maken is het ineens allemaal jouw schuld

Freakybaby

Citaat van: Claudia op 12-07-2007 15:03:32
Gewoon als je ze hebt, ze ergens in de kast verstoppen.
Over een paar weken aandoen, en als ze vraagt: "Goh...nieuw?", zeg je: "Nee, die heb ik al jaaaaaren! En als je beter op had gelet had je ze al veel vaker gezien!" :eusa_snooty: (en dan is de verontwaardigde blik van essentieel belang)

Werkt altijd :eusa_shhh:

En jij ziet dat niet als je man wat nieuws aan heeft? Mannen zien dat idd niet van vrouwen, maar andersom?? Chrissie heeft het meestal eerder door dan ik dat ik wat nieuws (aan) heb

Snellebaksteen

Nou ik koop m'n kleren lekker zelf hoor. Voor je het weet zit je met een rose hippe stropdas om. Niks mis met hip, maar liever niet om mijn nek.