Vrouwen.........

Gestart door Laserblue, 20-06-2007 17:49:26

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Dronken vrouw valt in nat beton

AMSTERDAM- Een dronken vrouw in Rusland is uit een nieuwe aangelegde weg getrokken, nadat zij in een betonmixer viel en in een plas met drogend cement terechtkwam.

De 43-jarige vrouw liep terug naar huis na een klaarblijkelijk gezellige lunch met vrienden. Ze zag dat de weg werd geblokkeerd door machines die lunchende wegwerkers op de weg hadden achtergelaten.

De dronken vrouw probeerde over de machines heen te stappen en gleed uit. Ze viel in de betonmixer die de wegwerkers waren vergeten uit te schakelen. Na een aantal minuten met het beton rondgedraaid te zijn, werd zij eruit gegoten in een plas van cement. Terwijl de vrouw worstelde om eruit te komen, gleed ze alsmaar verder in het beton, totdat alleen haar hoofd er nog uitstak.

Reddingsactie

Wegwerkers die terugkwamen van hun lunchpauze, waarschuwden de reddingsbrigade. Die trokken haar vervolgens met man en macht uit het natte wegdek.

"Ondanks het feit dat ze maar net uit het beton stak, had de vrouw nog genoeg praatjes. Ze bleef de reddingswerkers maar aanwijzingen geven over de manier waarop ze haar eruit moesten halen. Het was heel irritant"
, meldde een woordvoerder van de reddingsbrigade.
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

M a r c

ik zie het al helemaal voor me  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

haRtV70R

Typisch een vrouwelijke reactie, eerst zichzelf in de nesten werken en daarna nog commentaar ook! :eusa_boohoo:
[move][/move]

Johann

Citaat van: haRtV70R op 20-06-2007 18:06:10
Typisch een vrouwelijke reactie, eerst zichzelf in de nesten werken en daarna nog commentaar ook! :eusa_boohoo:

En vergeet die drank niet...  ;D

Freakybaby

Drank? Is die ervoor nodig om commentaar te geven als je haar aan het helpen bent  :eusa_wall:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

haRtV70R

*wacht op reactie van andere sekse*
[move][/move]

Gunnar

Een imigrante die onder het moto :" Eindelijk vaste voet IN de grond" predikte?
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

M a r c

Ik zou ze gewoon helemaal onder het beton geduwt hebben.... ze was toch al een heel eind gekomen  :eusa_shifty:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Esveldt

Dan krijg je een zwakke plek in het beton.

:eusa_whistle:

Edwin

Daarom kunnen ze ook maar beter achter het aanrecht blijven staan! :-* :-*

gr. Edwin.  8)

Esveldt

Dit gaat niet goed dit!

Zo vrouw onvriendelijk zijn we toch niet met z'n allen?!  :eusa_think:

t5karel

Zo, allemaal weer rijk en sterk zo te horen ;D. Kerels praat hehehe.Dat er nog geen reactie van de dames is hier :evil:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

theovh

Met zo'n vrouw in het beton zal het wel geen fluisterasfalt worden :eusa_think:
Wat heb je aan  veel paardekrachten als er een ezel achter het stuur zit.

850blues

Citaat van: theovh op 20-06-2007 21:07:08

*klimt weer terug op z'n stoel*
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

haRtV70R

Citaat van: theovh op 20-06-2007 21:07:08

;D ;D ;D
[move][/move]