Project "Black Magic"

Gestart door Black Magic, 24-06-2007 19:16:22

Vorige topic - Volgende topic

Black Magic

Ach als het zwart eraf komt word ie gewoon weer in kleur van de auto gespoten net als de vorige grille ;)

Black Magic

Achterzijde nu compleet

Dorpels zijn inmiddels ook gemonteerd dus al met al lijkt het al weer wat ;)

markwinterman

aaargh die uitlaten zijn super!!
is dat er ook voor estate?
en zal wel weer een godsvermogen kosten zeker...

Jeroentjuh

Citaat van: markwinterman op 05-07-2007 19:55:54
aaargh die uitlaten zijn super!!
is dat er ook voor estate?
en zal wel weer een godsvermogen kosten zeker...

Ja is ook wel voor de estate te krijgen, vind het op een estate ook mooier als op een sedan...

mr clubs

Erg mooi geworden, ziet er weer uit als nieuw.

gr Paul

850 T5 Freak

Ziet er goed uit Maarten! kijk je wel uit voor dat hekje  :P

Gr Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

elianmars

Citaat van: 850 T5 Freak op 05-07-2007 23:02:23
Ziet er goed uit Maarten! kijk je wel uit voor dat hekje  :P

Gr Dave

Staat er inderdaad eng dicht op geparkeerd.....  :o

R o b

Die zijde is nu aan de beurt  ;D

Freakybaby

Ziet er heel netjes uit!

Hekje is zoiets als de muur bij mijn ouders, netjes en rustig erlangs parkeren, je leert wel hoe je dat precies moet doen...
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Black Magic

Tsjah dat heb je als de auto in de inrit geparkeerd staat en er moeten nog fietsers langs dan moet ie zo strak als mogelijk langs dat hekje staan :) Maar een beetje stuurman kan em wel op een centimeter of 3 afstand van het hekje neezetten hoor :)

Rayman

Citaat van: Freakybaby op 06-07-2007 09:47:28
Hekje is zoiets als de muur bij mijn ouders, netjes en rustig erlangs parkeren, je leert wel hoe je dat precies moet doen...

Precies. Je hebt op een gegeven moment referentiepunten; je parkeert op een gegeven moment in 1 keer strak langs de muur/heg/afgrond ;D.

Complimenten Black Magic! Auto ziet er weer strak uit!
Dark Side of the Force is German

Black Magic

Dank je wel, ik doe me best maar ik heb te weinig tijd en te veel te doen :) maar stukje bij beetje komt het helemaal goed.

Ik heb er sinds vandaag een 5-cilinder bij  al is het wel een VW transporter TDI en is hij alleen voor me werk maar het is een 2.5 tdi ipv een 1.9tdi ;)

Black Magic

Ik had vandaag weer even tijd om wat te klussen en daar is het volgende uit gekomen:

randjes links:

en rechts:

de blokjes grille nu met logo (claxons verplaatst en on der accu gemonteerd maar zo dat er geen spatwater van de weg in kan komen want anders zijn ze zo kapot)

en mijn versie van hoe openen we een motorkap als die voorzien is van een blokjesgrille:

zo dus a la S/V/C70 alleen dan net iets anders  :)

Black Magic

Nu de koplampen , het interieur en het blinderen van de ramen nog en hij is klaar ;) of ik moet stiekum nog wat verzinnen. Oke ik was al begonnen met een dremel het inlaatspruitstuk en de kleppendeksel te polijsten :)

Eugene

Citaat van: Black Magic op 23-07-2007 17:00:34
Nu de koplampen , het interieur en het blinderen van de ramen nog en hij is klaar ;)

Met een 850 project blijf je bezig ;D

If it's not blown, it sucks...