Project "Black Magic"

Gestart door Black Magic, 24-06-2007 19:16:22

Vorige topic - Volgende topic

Jort

Ik heb de Kenwood DDX-6027 erin gedaan. Past mooi.
In combinatie met een Kenwood G520 navigatie computer, maar als ik het opnieuw zou doen, dan zou ik er een DNX-7200 inzetten.
Goedkoper en makkelijker inbouwen.
Deze heeft namelijk alles in één.

Oh, ik heb er ook een iPod interface opzitten.

Jort.

haRtV70R

Citaat van: Jort op 25-08-2007 21:22:13
Ik heb de Kenwood DDX-6027 erin gedaan. Past mooi.
In combinatie met een Kenwood G520 navigatie computer, maar als ik het opnieuw zou doen, dan zou ik er een DNX-7200 inzetten.
Goedkoper en makkelijker inbouwen.
Deze heeft namelijk alles in één.

Oh, ik heb er ook een iPod interface opzitten.

Jort.

Aah, okee. Mooi man! :eusa_clap: Ik heb de 6029. Maar jij heb hem met navi? Ik vind de kenwood navi module wel erg duur... :eusa_think: Kost bijna net zoveel als de radio zelf... :eusa_wall:
[move][/move]

Black Magic

Ik heb de Kenwood DPX501U dat is een radio/cd/usb speler.(dubbeldin)

Het ging mij niet zozeer om de navigatie maar meer om de technische gegevens mbt het bouwen van de installatie en het afspelen via usb is perfect. (geen wisselaar meer)

850 T5 Freak

Zeer nette 850 geworden  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: nieuwe lampunits staan hem zeker niet verkeerd  ;)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Volvo Felipe

Hey,

Mooie wagen geworden by the way

groetjes en veel succes verder

Jort

CiteerAah, okee. Mooi man!  Ik heb de 6029. Maar jij heb hem met navi? Ik vind de kenwood navi module wel erg duur...  Kost bijna net zoveel als de radio zelf...

Volgens mij valt de Garmin module wel mee. Moet je even zoeken naar de G520, want die is volgens mij zo rond de 800.

Jort.

Black Magic

Het leer heb ik gisteren gemonteerd bij eugene -waarvoor mijn dank dat ik het daar kon monteren- En vandaag weer even met de audio bezig geweest , dit had te maken met de brakke conrad onderdelen die het weer aflaten weten (regelbare cinch kabel splitser) Maar alles werkt weer goed door het aanpassen en verplaatsen van de aansluiting is het weer een "blow out your mind" effect ;D

Volgende week gaan ze de ruiten even opnieuw blinderen omdat hier links en rechts wat blaasjes zijn ontstaan en het polijsten van alu onderdelen staat ook nog op de planning kortom druk zat ;)

Foto's volgen.

Black Magic

De foto's van:

De donkere beglazing

Het lederen interieur

Flipjes 850 R

:eusa_whistle: :eusa_whistle: Ik ben niet zo van de zwarte auto's, maar zo met dat leer en die ramen TOP !!!
855 R Automaat Dark Olive Pearl

thuur

Heb je ook een foto van schuin/voor genomen?

Hoeveel % getint is het nu?

Mooi man 8)

Gr ;)

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Black Magic

De tint loopt nu van 30 (toegestaan) op de voorportierruiten, 20 op de achterportier inclusief het driehoekruitje en 10 of 05 op de achterruit (nou stond het op de factuur anders vermeld , voorste ruiten 65% achter 35% en achterruit 20%)  ;)

mitchelli

mooi project heb je daar.Ziet er goed uit!Vooral die 2 pijpen,leer en ruitblindering.Ik wil die van mij ook een beetje  8) Keep up the good work
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Jeff

Citaat van: Black Magic op 15-09-2007 20:01:39
De tint loopt nu van 30 (toegestaan) op de voorportierruiten, 20 op de achterportier inclusief het driehoekruitje en 10 of 05 op de achterruit ;)

Netjes man... Wat heeft dit je ongeveer gekost wil het namelijk ook gaan doen :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

fbm

Je bent weer goed bezig geweest :eusa_clap: Nu met leer erin  :eusa_dance: En de ramen laten tinten ook heel mooi!

Netjes!