Project "Black Magic"

Gestart door Black Magic, 24-06-2007 19:16:22

Vorige topic - Volgende topic

850 T5 Freak

Ziet er goed uit maarten  :eusa_clap: ben ook benieuwd naar het eindresultaat  8)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

mitchelli

Ben benieuwd hoe het onder je auto staat.Leuk grilletje trouwens  ;D
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

D-J

Mmm, dat ziet er alvast mooi uit!!
V70 T-5D

Black Magic

Inmiddels de zwarte stalen winterwielen verkocht en een setje persus weten op te scharrelen, dat staat net iets mooier vind ik :

en de patatsnijder (blokjesgrille) in kleur van de auto (019).

:)

Volvo Felipe

Hehe,

De grill staat er weer eens netjes in zie ik, nu nog de velgen en hij is weer eens klaar.....

Flipjes 850 R

Mooi !!! maar uh...., komt er nog een logo e.d. in , of blijft íe "kaal" ???
855 R Automaat Dark Olive Pearl

BartusKN

in
Citaat van: Flipjes 850 R op 18-02-2008 19:16:55
Mooi !!! maar uh...., komt er nog een logo e.d. in , of blijft íe "kaal" ???

mee eens, en zelfde vraag

Black Magic

Over dat logo zijn de meningen verdeeld ook omdat de heldere lampen er al uit zijn zou de auto met logo een beetje braaf overkomen en zo zonder logo blijf ie zijn orginele en een tikkeltje agressieve uitstraling behouden ;)

Voorlopig laat ik het zo even staan want het logo is niet makkelijk te verwijderen zonder schade en opzich vond ik het niet misstaat (de foto kan een vertekent beeld geven maar in het echt ziet het er strak uit omdat ie dezelfde kleur heeft als de auto) :)

fbm

Citaat van: Black Magic op 18-02-2008 19:20:10ook omdat de heldere lampen er al uit zijn

Hoezo dat dan?
( heb daar zelf ook al aan zitten denken om de originele weer terug te monteren.)
Klote vocht :eusa_wall:

Emiel

Black Magic

Citaat van: fbm op 23-02-2008 22:50:45
Citaat van: Black Magic op 18-02-2008 19:20:10ook omdat de heldere lampen er al uit zijn

Hoezo dat dan?
( heb daar zelf ook al aan zitten denken om de originele weer terug te monteren.)
Klote vocht :eusa_wall:

Niet om de lampen af te zeiken maar goed ik kreeg geen goed lichtbeeld met xenon en moest de lampen te laag zetten om het overige verkeer niet te ergeren en sorry maar daar heb ik geen xenon voor , ik heb het gekocht voor meer licht niet voor minder of beperkt licht. Dus opzoek gegaan op marktplaats en in Rotterdam heb ik 2 koplampen van weinig kunnen bemachtigen die zo goed als nieuw waren   :eusa_dance:

Inderdaad was het vocht in de knipperlichten vervelend , waar ik op gegeven moment wel een oplossing voor leek te hebben ; ik had ruitenspoeiervloeistof slangetjes op de knipperlichten aangesloten en ze net boven de radiateur achter de grille bevestigd zodat de rijwind de als het waren droog kon blazen en dat leek redelijk te werken behalve met heftige regenval dan lijkt niets zin te hebben.

Ook heb ik de stoute schoenen aangetrokken en gaat de auto volgende week voor een upgrade van 8,8 % meer vermogen naar Fasttech. Ik hoef er geen wonderen van te verwachten maar dat is het uitgangpunt ook niet ik wil em wat soepeler hebben en dat ie net iets lekkerder oppakt en zou je hiermee kunnen bereiken.

Mijn bevindingen volgen. 8)

robbie409

Een retourtje Fasttech heeft de mijne ook goed gedaan ;)

En een luchtfiltertje ook trouwens.

Black Magic

Citaat van: robbie409 op 24-02-2008 00:01:54
Een retourtje Fasttech heeft de mijne ook goed gedaan ;)

En een luchtfiltertje ook trouwens.

Een K&N filtertje zat er al in ;)

Vanmiddag even naar Fasttech geweest (door de aardige mensen werd me meteen een kopje koffie aangeboden - goede service :eusa_clap: )  voor het chippen van mijn 2.5 20 klepper  :o ;D,  nadat de software aangepast was en de computers weer onder de kap waren gemonteerd mocht ik naast de tunert plaats nemen voor een gezamelijke proefrit en daarna heb ik zelf nog even ervaren wat het resultaat was , ik vind het echt een verbetering en het geld dubbel en dwars waard.

De motor is soepeler door het gehele toerengebied maar vooral bovenin de toeren , reageert sneller en feller op het gaspedaal en accelereert ook gemakkelijker kortom het rijplezier is er een stuk op voorruit gegaan.

Gegeven is dat ik er geen wonderen van verwachtte en ook wel wist dat hij niet ineens een bult vermogen erbij zou krijgen. Maar wat ik wel verwachtte een soepeler rijdende auto die iets meer aan het gas hangt en wat sneller op een aanraking van het gaspedaal reageert en dat heb ik gekregen , ik ben er heel erg tevreden mee :D

Emiel

850 T5 Freak

mooi werk maarten  :) beetje jammer van de koplampen, maar ik snap wel waarom  ;)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica