ben van plan een 850 estate uit Japan uit halen.

Gestart door jansenemc, 05-07-2007 22:27:47

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Importeren via Belgie kan lonend zijn trouwens.

Racingbrick

Waarom dan?
Belgie invoer kost bijna nix, een zegeltje of zo. ( bij wagens uit de EU dan)

Dan moet je hem weer invoeren in NL, en dan pakken ze je gewoon nog een keer.

Laserblue

Citaat van: Racingbrick op 06-07-2007 10:43:20
Waarom dan?
Belgie invoer kost bijna nix, een zegeltje of zo. ( bij wagens uit de EU dan)

Dan moet je hem weer invoeren in NL, en dan pakken ze je gewoon nog een keer.

dan heb je geen belasting over je vervoerskosten ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Gijs850

stel dat ie nou geen 39k heeft gelopen maar 239k dan is het nog een koopje!! Da's het mooie met deze auto. Ik heb een 10 jaar oude 850 met 259.000 km gekocht. Een hoop mensen vinden dat een zeer hoge km stand maar luister eens naar alle kenners op dit forum. Die hebben pas respect als je 400.000 of meer op je teller had staan.

Als je gebruik kan maken van je (japanse) contacten biedt dat zeker voordelen, maar als het niks is, levert ie misschien 1500/2000 euro op via marktplaats. Dan heb je in het ergste geval een strop van 1000 euro. Ik kan niet in je portemonnee kijken maar ik zou dan stevig balen.

Aan de andere kant heb je nooit echte zekerheid als je er hier 1 koopt.

Stuur wat een beetje versleten is met 'maar' 40.000 miles vind ik ook typisch.

lastig hoor, succes met je keuze!!

Marc O.

Vreemd dat die voorbumper zo aan het afbladderen is. Zou ie schade hebben gehad? Als ik naar de foto kijk zie ik een Opel Omega. Nooit geweten dat ze die in Japan verkochten. Weet je zeker dat die auto in Japan staat en dat die website niet een grote scam is? Ik zou de gok niet wagen en gewoon een Nederlandse of desnoods Duitse auto kopen met onderhoudshistorie etc etc. Kun je hem iig goed inspecteren en een proefrit maken.
...The Nile isn't just a river in Africa...

V70geRwin

Kijk eens in Duitsland wat je daar voor het geld wat je kwijt zou zijn kan kopen.
Voordeel is dat je waarschijnlijk wel eerst kan proefrijden...
Nadeel is dat er waarschijnlijk geen boot van je rijderij heen vaart  ;)
www.mobile.de vindt je ook nog hele bruikbare km standen hoor.

Tuurlijk is het leuk en spannend om te proberen maar hoeveel geld is dat spannende gedeelte je waard? Dat lijkt me een goede vraag om af te zetten tegen het risico.

Leuke omschrijving van de Bravo  ;D, heb er ook eens eentje gehuurd via de veiling van Budget en klopt wel aardig..

Suc6 met je beslissing nemen!

Esveldt

Als het echt een mega unieke Volvo zou zijn, zou ik het doen.
Een witte R bijv. Of een zeer goed onderhouden CY.

Maar is hij wel zo uniek? Denk het zelf niet.

imho, die uitvoering is ook wel dichterbij te verkrijgen.

Heb het even gemist, maar is dit nu de eerste Volvo die je op het oog hebt?

elianmars

Citaat van: Marc O. op 06-07-2007 11:02:55
Vreemd dat die voorbumper zo aan het afbladderen is. Zou ie schade hebben gehad? Als ik naar de foto kijk zie ik een Opel Omega. Nooit geweten dat ze die in Japan verkochten. Weet je zeker dat die auto in Japan staat en dat die website niet een grote scam is? Ik zou de gok niet wagen en gewoon een Nederlandse of desnoods Duitse auto kopen met onderhoudshistorie etc etc. Kun je hem iig goed inspecteren en een proefrit maken.

Voorbumper is niet aan het afbladderen. De wagen is (voor de foto?) net gewassen en het bovendek van de bumper is aan het opdrogen. Dat zijn de vlekken die je ziet.

Kijk maar eens naar meerdere foto's, dan zie je genoeg Japanse kentekens.

elianmars

Ps: als je toch voor (bijna) niks kunt verschepen, neem voor mij dan deze maar mee  :P

Marc O.

Citaat van: elianmars op 06-07-2007 19:48:35
Voorbumper is niet aan het afbladderen. De wagen is (voor de foto?) net gewassen en het bovendek van de bumper is aan het opdrogen. Dat zijn de vlekken die je ziet.

Inderdaad, nu zie ik het ook!

Citaat van: elianmars op 06-07-2007 19:48:35
Kijk maar eens naar meerdere foto's, dan zie je genoeg Japanse kentekens.

Eehhmm.....idem... ::)  :eusa_whistle:
...The Nile isn't just a river in Africa...

kyro

als ik de foto zo bekijk, met die bagger op de
achtergrond, bekruipt me gelijk zo'n
onbehagelijk gevoel over de 850 zelf
't zegt misschien niks !!

maar moet ook gelijk weer denken aan die T-5 laatst
bij Rima

The Saint

Als ze daar echt van de auto af moeten, waarom bied je dan geen 850 dollar? DAN hoef je bij wijze van spreken niet eens meer te weten of de km's echt zijn.

Als je 'm haalt is ie sowieso uniek denk ik: geboren in de VS en via Japan naar Europa..
No shirt no shoes, no pinball

Esveldt

Ben

Citaat van: The Saint op 07-07-2007 09:24:47
Als ze daar echt van de auto af moeten, waarom bied je dan geen 850 dollar? DAN hoef je bij wijze van spreken niet eens meer te weten of de km's echt zijn.

Als je 'm haalt is ie sowieso uniek denk ik: geboren in de VS en via Japan naar Europa..

Nog mooier, geboren in Europa -> -> rondje om de wereld en weer terug  :eusa_drool: