What's your next car?

Gestart door Barry_C70, 09-07-2007 02:24:08

Vorige topic - Volgende topic

t5karel

Citaat van: FGR op 02-02-2008 11:06:13
De vervanger van mijn 850GLT gaat een CY T-5R worden die ik binnen 5 jaar bijeen gespaard heb, gekocht van een liefhebber die hem met pijn in zijn hart aan deze liefhebber overdoet voor een faire prijs en ook in de verdere jaren gekoesterd zal worden als het 5e kind in huis. :eusa_clap:
Herkenbaar,dit is nou een leuke reactie :eusa_clap:.Alleen heb ik m direkt gekocht,aangezien jezelf geen garanties hebt voor de toekomst"you only live ones" :angel:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Niek

Over tien jaar... geen idee eigenlijk. Een Volvo, dat zeker. Komende jaartjes hoop ik vooruit te kunnen met mijn C70, daarna kan ik natuurlijk nog een jongere C70 Classic kopen van 2002 ofzo. Of een S60, dat vindt ik toch ook wel een hele mooie auto.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

michiel

Ik heb geen idee wat ik over 10 jaar rijd. 1 ding weet ik zeker, het wordt een auto waar je, na een lange rit en je hebt 'm geparkeerd, naar omkijkt.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

M a r c

Gewoon de T-5R houden dus....  :) Nog steeds een prachtige karakterbak, daar kan geen moderne Peug.... euh For.... ik bedoel Volvo tegenop  ;D

Met introductie van de 850 heeft Volvo toendertijd veel klanten bij BMW en Audi weggesnoept, ik denk dat Volvo met de huidige modellenlijn de plank volledig misslaat en weer veel klanten richting BMW en Audi gaat verliezen....  Alleen de C30 vind ik redelijk goed geslaagd voor een wagen in dat segment.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

elianmars

Citaat van: M a r c op 02-02-2008 15:23:39

Met introductie van de 850 heeft Volvo toendertijd veel klanten bij BMW en Audi weggesnoept, ik denk dat Volvo met de huidige modellenlijn de plank volledig misslaat en weer veel klanten richting BMW en Audi gaat verliezen....  Alleen de C30 vind ik redelijk goed geslaagd voor een wagen in dat segment.

:eusa_clap:

Spin!

Citaat van: M a r c op 02-02-2008 15:23:39
Gewoon de T-5R houden dus....  :) Nog steeds een prachtige karakterbak, daar kan geen moderne Peug.... euh For.... ik bedoel Volvo tegenop  ;D

mee eens

Die V50 is gewoon té lief ( lees=Fordachtig )...tenzij er een standaard R-design pakket op zit ;)

www.vm-parts.nl

de geneRaal

naast mijn 850 R..................die ik zeker 30 jaar hou  :eusa_eh:

komt er wel een keer een chrysler 300 c  naast te staan,wat een karakterbak is dat zeg......... :P
Blackstone under construction

D-J

Karakterbak?? Poser-bak van plastic uit de USofA....nee...dat kan zeker niet tegen zweeds staal op.

het Hemi blok dat er wel eens in ligt is wel aardig!!
V70 T-5D

Enno

De vervanger voor de V70 wordt een E39 met een 8 cilinder. De 850 blijft voorlopig. Vanaf 2010 wil ik die gaan gebuiken als semi klassieker.

Heel heel misschien ooit een Subaru, maar ik denk dat ik me daar al gauw mee ga vervelen....

Taranis

Citaat van: Enno op 02-02-2008 17:07:16
maar ik denk dat ik me daar al gauw mee ga vervelen....

Wat voor Subaru had je in gedachten dan? :eusa_think:

M a r c

Citaat van: D-J op 02-02-2008 17:01:58
Karakterbak?? Poser-bak van plastic uit de USofA....nee...dat kan zeker niet tegen zweeds staal op.

het Hemi blok dat er wel eens in ligt is wel aardig!!

Ik heb ermee gereden... Hemi?  Who the fuck is Hemi? Het gaat niet vooruit! Met heel veel pijn en moeite kruipt dat ding richting de 140 mph, gaat zó traag dat je bijna wilt meesteppen  :eusa_shifty:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: Taranis op 02-02-2008 17:19:33
Citaat van: Enno op 02-02-2008 17:07:16
maar ik denk dat ik me daar al gauw mee ga vervelen....

Wat voor Subaru had je in gedachten dan? :eusa_think:

Een Justy  ;D

info@europeantuning.nl

wepster

Citaat van: michiel op 02-02-2008 14:05:54
Ik heb geen idee wat ik over 10 jaar rijd. 1 ding weet ik zeker, het wordt een auto waar je, na een lange rit en je hebt 'm geparkeerd, naar omkijkt.

oftewel een volvo dus

Black Magic

850 T5 Freak

mijn volgende auto  :eusa_think: een oude amerikaan vind ik ook wel erg gaaf, denk aan een Camaro of een shelby mustang uit 67" maar voorlopig houd ik het nog wel bij volvo  ;)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica