S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Ja klopt. Glyco rekent 75 euro per set. Maar da´s 1 lager....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Turbo-Geek

Citaat van: M a r c op 22-12-2009 19:06:17
Ja klopt. Glyco rekent 75 euro per set. Maar da´s 1 lager....

En dat dus 6 maal ?
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Rogerb

en koppeling in huis?

Johann

Rogerb

dus de cuore heeft het toch gered :P

850 Ra$ing

Citaat van: Rogerb op 22-12-2009 22:11:09
dus de cuore heeft het toch gered :P

Er zit een tjoemp filter op, dus dit stelt niet veel voor.

toppertheo

heb net gister nieuwe glyco lagers in mijn 850 gedaan (heb geen turbo) maar bestellen was geen probleem bij de lokale revicie boer.
ben in totaal 2 uur aan de telefoon geweest bij de volvo dealer en konden mij niet helpen ivm de vele verschillende maten maar glyco leverd gewoon standaard setjes en doet niet moeilijk en is gewoon goed!

wel even aangeven wat je nu hebt en of je sputter lagers wilt of niet.

groeten

mitchelli

Oke....Gister gezellig even bij Johan wezen buurten.Stond versteld van alle spullen die hij heeft  voor volvo`s :o Mijn vriendin wachtte even in de auto..Uiteindelijk heeft ze denk bijna een uur op me gewacht  :P Het was heen en weer wel bijna 400km en 4.5uur rijden,maar was de moeite waard.En ik heb nu een mooie spec3+ koppeling. Verder is het probleem met de krukaslagers ook opgelost. Johan zou ze regelen bij een plaatselijk revisie bedrijf  :eusa_clap:  (van glyco). En dan ook nog van een diesel,want die zouden sterker wezen  :eusa_dance:

Foto`s volgen van de koppeling enz....
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

t5karel

Citaat van: mitchelli op 23-12-2009 07:54:11
Oke....Gister gezellig even bij Johan wezen buurten.Stond versteld van alle spullen die hij heeft  voor volvo`s :o
;D Menig onderdelen leverancier is d,r jaloers op ja :eusa_clap: :o
Goed bezig iig :eusa_clap:
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

elianmars

Citaat van: mitchelli op 23-12-2009 07:54:11
En dan ook nog van een diesel,want die zouden sterker wezen  :eusa_dance:

Tóch nog wat goed aan de diesels!  :D ;D

UserID6342

Citaat van: M a r c op 22-12-2009 18:05:52
Glyco geeft gewoon lagers in STD en in 0.25mm overmaat aan, voor de rest wordt er niet over kleurcodes gel*ld.....  :eusa_doh:
Is ook het meest logische ipv die kleurcode meuk die Volvo eraan hangt.

Misha

Citaat van: Dirk342 op 23-12-2009 10:26:50
Citaat van: M a r c op 22-12-2009 18:05:52
Glyco geeft gewoon lagers in STD en in 0.25mm overmaat aan, voor de rest wordt er niet over kleurcodes gel*ld.....  :eusa_doh:
Is ook het meest logische ipv die kleurcode meuk die Volvo eraan hangt.
Zoals je in de tabel kunt zien staan die kleuren ook voor maatvoering, de relatieve speling staat erbij vermeld.
Ik denk eigenlijk dat je met de volvo lagerschaaltjes nauwkeuriger de speling kunt opvangen.
De vraag is dan in hoeverre dat boeit in de praktijk, maar afoden als onzin vind ik ook een beetje kort door de bocht.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

TIMON

85011940

mitchelli

ja  :) gister bij de kerstboom meeting het laatst nodige onderdeel opgehaald bij johan (nogmaals bedankt voor het regelen van de krukaslagers johan!). En de krukas is er inmiddels uit. Ben nu alles aan het reinigen enz.Kan zo een beetje rommelen in m`n pauzes.Hoop dan aanstaande zaterdag het grote werk te doen,en hem weer lopend te krijgen! Zal vanavond nog wat foto`s plaatsen...

mitchelli

Zo..De krukas zit er weer in,en de drijfstangen er weer aan vast. Toch nog een hoop gedaan in m`n pauze.Vooral in het reinigen gaat een hoop tijd zitten....Heb heel veel foto`s gemaakt,maar heb echt nog geen tijd om ze op internet te zetten.Doe ik zo snel mogelijk.
Morgen de drijfstangen op juist moment vastzetten,en de carterpan reinigen en misschien zelfs wel tijd voor de nieuwe oliepomp en distrubutieriem enz.