S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Zoveel km's is zeker niet nodig.
Inrijden is eigenlijk iets van vroeger en gaat steeds minder op met de moderne materialen, olieen en technieken.
Gewoon rijden (in begin toch rustig want duurt ff voor olie op temp is) en daarna met gezond verstand er regelmatig flink gas erop.
Door de structuur en drukte in NL zal je automatisch een heel wisselend (overwegend rustig) rijgedrag overhouden.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Vulk

Geweldig! Geniet er van!

Bouke

Dat zijn weer leuke berichten  :eusa_dance: nou de boel heel houden en genieten ;D ,je heb het maar weer snel gefixt Mitch  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Jeff

Mooi man! Geniet er van zou ik zeggen ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Freakybaby

Gefeliciteerd Mitchel! En 7 citroenen krijgen de grijns wel weer van je gezicht na de proefrit ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

pikkepoelie

hijs zeker wel wir snel gefixt ja  ;D :eusa_clap:
en das aleen maar fijn zon auto hoord niej binne te staan maar te knallen :eusa_dance:
en hoe rijd da weer oe oude vertouwde 850 terug ??

Thys

Mooi werk! :eusa_clap:

Kun je gelijk door naar de rollenbankmeeting ;D

Ran-DiZzle

dat is pas een mooi begin van het nieuwe jaar!..  ;D

Richard850

Heel netjes, en nog snel gedaan ook nog!

Succes!

peteRRR

Citaat van: mitchelli op 02-01-2010 14:01:06
HIJ DOET HET!  :eusa_dance: En klinkt allemaal goed.Alleen m`n druklager rammelt een beetje,maar dat schijnt zo te horen bij die spec koppelingen...

Even m`n gereedschappen opruimen en daarna een flinke proefrit. Moeten krukaslagers en drijfstanglagers eigenlijk ingereden worden??

:eusa_dance:  :eusa_dance:  :eusa_dance:

Top Mitchell super gedaan en positief gebleven,knap man.
Mijn druklager rammelt ook als ik de auto start maar is naar 2 minuten weer weg,wil nog wel een gebeuren dat het druklagervet wat minder word in de  tijd is mij verteld maar hou het wel in de gaten.

Trouwens de champions nog gemonteerd Mitchell?
Die van mij rijdt er nog steeds prima op en merk dat ie in de overboost beter gaat dan voorheen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Heel mooi dat-ie weer loopt, Mitch!  :eusa_clap:

En nu de boel heel houden, hè  ;D

mitchelli

proefrit niet geheel vlekkeloos geworden...Rijdt super en geen rare geluiden,alleen een super olielekkage...Op de brug te zien dat het tussen het blok en de bak vandaan komt,met druppels tegelijk  :-[ Toch heb ik de nieuwe keering nog gecontroleerd met erin zetten en gemonteerd met speciaal gereedschap van volvo...Ik denk zelf dat het vriesplugje net boven die keering eruit ligt. Dus dat wordt weer de bak demonteren denk ik :eusa_wall:  :eusa_wall:  :eusa_wall:
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

elianmars

Da's k*t, Mitch.....

Hopelijk vind je snel waar het vandaan komt. En dan gewoon weer gaan genieten van die wagen  ;)

Richard850

Hmmm, das minder leuk!