S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Doet me een beetje hier aan denken:



;D ;D


Ik kom het nog wel een keer in het echt bekijken. Ik kan er nu nog niet echt over oordelen, geloof ik.

BartusKN

zo als eerste indruk staat het mooi op een zwarte auto :) zelf zou ik het bij mijnes niet doen. staat wel strak van wat ik er nu van kan zien

mitchelli

ja zijn niet al te beste foto`s  ;D Komen vast nog betere. Over ander halve week gaat hij lekker op zn gat.Kan niet wachten.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

schutten

Lekker op z,n gat  ::)

Maar goed bezig  ;), zal hem 15 maart is in het echt bewonderen...

Chris

Aparte mod Mitch... wil het weleens in het echt zien. Je hebt in ieder geval weer iets aparts ;D

850 T5 Freak

Ziet er niet verkeerd uit  :D alleen mag dit wel voor apk???
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

mitchelli

tja,heb ik ook aan zitten denken.Maar er zit standaard een grijze rand op het achterlicht.Ik heb die alleen iets breder gemaakt...Verlichting is er niet minder fel van geworden,en de refelectoren doen ook nog gewoon hun werk....Ik vind het dus wel goedkeur  ;D
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

850 T5 Freak

haha dan is het goed  ;D maar maak eens wat betere foto's  :P
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

M a r c

 :eusa_think:  tja... ik vind de verhouding tussen die witte balk en de rode balken een beetje zoek nu. Maar hell, als jij het mooi vindt is het goed toch?  :D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mitchelli

grappig dat je dat zegt marc.Zat er namelijk aan te denken om de witte balk ook zwart te maken....En dan de knipperlichten bij de bovenste balk te doen (mag rood zijn achter).Moet alleen nog even kijken vanaf wanneer je achteruitrijlichten moet hebben voor apk.....
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

M a r c

Citaat van: mitchelli op 02-03-2008 23:41:55
grappig dat je dat zegt marc.Zat er namelijk aan te denken om de witte balk ook zwart te maken....En dan de knipperlichten bij de bovenste balk te doen (mag rood zijn achter).Moet alleen nog even kijken vanaf wanneer je achteruitrijlichten moet hebben voor apk.....

hoeft niet te werken op een 94-er  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mitchelli

Ik heb een 95-er....En ik dacht dat het vanaf 95 verplicht was...of was het nou 97?
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

fbm

Goed bezig! Misschien de Evolve bumper  :eusa_dance: wie neemt er nou een VST pfffffffff :eusa_wall:

8)

Black Magic

#1063
Persoonlijk heb ik de achterlichten liever zoals ze orgineel zijn maar goed dat is mijn mening  ;D

Je maakt er wel een uniek project van en al zal niet iedereen het mooi vinden het is en blijft jouw auto dus als jij het mooi vind is het goed toch? ;)


Joachim1

Lekker bezig Mitch,iets lager en je hebt een mooie unieke snelle roffel.