S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

BartusKN

gruwelijk zeg, nu door mooie foto komtje auto echt tot zijn recht. achterlichten zijn ook heel strak. Wat ik ook heel mooi vind staan is die lip. Heb je mooie aanpassingen aan gedaan zeer stoer.! Wanneer doe je de mijne ? :P

mitchelli

Ik ben er ook wel aardig blij en trots mee ja!En deze foto`s zijn zoiezo een verademing vergeleken met mijn mobiele foto`s  ;D
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Flipjes 850 R

Citaat van: mitchelli op 21-03-2008 18:44:45
Ik ben er ook wel aardig blij en trots mee ja!En deze foto`s zijn zoiezo een verademing vergeleken met mijn mobiele foto`s  ;D

Ja idd Marco bedankt voor de verlossing ;D ;D ;D

Ik zou het niet zo snel allemaal zelf willen (kunnen) op mijn auto, maar het ziet er wel erg strak uit zeg !!! Toppertje  :eusa_clap:
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Chris

Mitch, je kar is echt gruwelijk geworden! Erg mooi! Hij staat er super bij! ;D

Maar toch, vertel nou eens ff eerlijk.. we nemen hier aan dat comfort niet je eerste prio is... maar is het nog een beetje uit te houden op een klinkerweggetje??

Groeten

mitchelli

Ja hoor is zeker uit te houden hoor.Vind het wel lekker om dan een beetje door elkaar geschudt te worden  ;D Die FK veren zijn toch nog iets stugger dan de weitec veren,maar voelen onwijs lekker en stabiel aan.

De achterkant is nu iets verder gezakt,maar niet ver genoeg.Daarom ga ik die veren aan de achterkant wat modificeren.

Nu is het nog even wachten op het stuurtje  :eusa_drool:

Chris

Nou, lekker schudden dan maar :eusa_boohoo: ;D

Ben benieuwd naar je stuurtje..

mitchelli

Ik heb verbluffend nieuws!Nooit meer onscherpe foto`s van mij kant.Geen mitchellipixchelli meer......

Ik heb een nieuwe camera. Een digitale spiegelreflex nikon D70 met 4 gb geheugen,en een af-s dx zoom lens 18-70mm,en een 35-200mm lens.  :eusa_dance:  :eusa_dance:

Binnenkort mn eerste foto`s  8)

Misha

Citaat van: mitchelli op 28-03-2008 21:49:05
Ik heb verbluffend nieuws!Nooit meer onscherpe foto`s van mij kant.Geen mitchellipixchelli meer......

Ik heb een nieuwe camera. Een digitale spiegelreflex nikon D70 met 4 gb geheugen,en een af-s dx zoom lens 18-70mm,en een 35-200mm lens.  :eusa_dance:  :eusa_dance:

Eerst zien, dan geloven... :evil: ;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

mitchelli

Dat komt wel goed  ;D

pieter

Citaat van: Misha op 28-03-2008 21:50:12
Citaat van: mitchelli op 28-03-2008 21:49:05

Ik geloof je nu al wel  ;)
Maar ik wil wel snel foto´s zien  ;D

fearless

Er zijn mensen die ook met een DSLR klote foto's kunnen maken.  :eusa_whistle:  Dus kom maar op met die foto's.  ;) 

BartusKN

Citaat van: fearless op 28-03-2008 22:15:24
Er zijn mensen die ook met een DSLR klote foto's kunnen maken.  :eusa_whistle:  Dus kom maar op met die foto's.  ;) 

Hopelijk ben ik daar morgen geen een van (morgen mijn 400D + vette lens kopen :eusa_angel:)

Thys

Citaat van: Misha op 28-03-2008 21:50:12

Precies, maak eerst maar eens foto's van die camera :eusa_whistle:

met je telefoon... ;D

850 Ra$ing

Netjes netjes  :eusa_clap:
Ik zelf rij ook al weer een half jaar op  hetzelfde setje veren als jij nu hebt en ik moet zeggen dat ik nog steeds erg tevreden ben.
Ik denk alleen dat ik over een jaartje voor de schroefset ga van FK.

mitchelli

Hier dan wat foto`s,gemaakt met mn nieuwe camera  :eusa_dance: Had hem nu op vol auto staan.Binnenkort maar eens goed de handleiding doorlezen om de vele geavanceerde manuele opties te kunnen toepassen,en echt aan de slag te gaan...

niet slecht,toch  8)