S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mitchelli

Citeer[Als je na het overschakelen inhoud, en de AFR te rijk is heb je dus relatief gezien te weinig lucht in het mengsel. Door het nog meer af te blazen in wat voor manier dan ook zorgt er niet voor (in mijn ogen) dat het in het inlaatspruitstuk komt.
Ik denk persoonlijk dat je het meer moet zoeken bij de afstelling./quote]

CiteerZou kunnen.Ga denk toch even met orginele bov proberen voor de zekerheid...Maar dan moet ik er wel een zien te regelen.....

En anders toch maar weer even naar rica  :)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

850 Ra$ing

Citaat van: VolvoMafia op 18-02-2010 15:18:37
Citaat van: mitchelli op 18-02-2010 15:10:03
CiteerOok nét aan hahahaha. Net voor mijn collega... Gefeliciteerd! Mitch hangt ergens rond de 160 geloof ik

Heb nou geen idee of ik nu wel of niet een weekendje weg heb...

nope, das volgens mij de eerste 100

Eerste 200 dacht ik.
Voor mij geen finale, maar wel een weekendje weg!

mitchelli

Van het weekend ook xenon in m`n mistlampen gebouwd  8) foto`s volgen.
Heb besloten om voorlopig alleen m`n achterbank eruit te halen.Die zit er zo weer in als het nodig mocht zijn.
14 Maart ga ik meedoen aan toyo tires shootout (400m sprint).  :eusa_dance: In de middag die dag is er volgens mij ook time attack....misschien kan ik me daar ook nog voor inschrijven..
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

Wordt er een beetje moe van....M`n kachelradiateur is weer lek. Dit is de 4e al ! Hoe kan dat nou zo vaak stuk gaan. Heb weleens een verhaal gehoord dat het door statische electriciteit komt..En dat je een massa kabel moet maken van de kachelradiateur naar de massa van de auto...  ???
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

martijn.

#2614
zit ie niet onder spanning gemonteerd.  mis omdat je auto zo stug is rammelt ie dan kapot.

Eugene

Citaat van: martijn. op 27-02-2010 11:25:32
zit ie niet onder spannig ie gemonteerd.  mis omdat je auto zo stug is rammeld ie misschien dan kapot.

Onder spanning zou goed kunnen. Of ben je imitatie kachelrads aan het installeren, want die zijn soms zelfs lek als ze nieuw in de doos zitten :|

If it's not blown, it sucks...

)()()sT


elianmars

Wat heb je eigenlijk bij Mitch opgehaald, Joost?

Walter

Mitch, je mag 'm wel eens poetsen... die motorkap oogt zo dof...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

elianmars

Citaat van: VolvoMafia op 01-03-2010 08:41:30
Mitch, je mag 'm wel eens poetsen... die motorkap oogt zo dof...

Het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag: wat een stoffige motorkap....   :eusa_doh: ;D

)()()sT

Citaat van: elianmars op 28-02-2010 11:40:43
Wat heb je eigenlijk bij Mitch opgehaald, Joost?

Ik had voor Rogé (rovelra) een verlaat verjaardagskado; HPI-kitje.
En zelf heb ik nog het turbodrukmetertje gekocht voor in de A-stijl.
Nu nog zoeken naar een houder en die dan beige spuiten... (Sander zei ook al: "er kan altijd nog een donker interieur in"  ;D)

mitchelli

Citaat van: Eugene op 27-02-2010 12:08:47
Citaat van: martijn. op 27-02-2010 11:25:32
zit ie niet onder spannig ie gemonteerd.  mis omdat je auto zo stug is rammeld ie misschien dan kapot.

Onder spanning zou goed kunnen. Of ben je imitatie kachelrads aan het installeren, want die zijn soms zelfs lek als ze nieuw in de doos zitten :|

Nee waren allemaal geen imi`s. En die Kachelrad kan eigenlijk niet verkeerd gemonteerd worden lijkt mij. Die ik nu ga monteren,soldeer ik gewoon een aarde draad. Even kijken of dat dan misschien werkt...

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

JCviggen

Statische electriciteit hoef je je geen zorgen over te maken...waar dat verhaal vandaan komt wil ik niet weten  ;D Het laatste waar metaal last van heeft is statische electriciteit.
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

-D©©©L-

Citaat van: JCviggen op 02-03-2010 08:32:08
Statische electriciteit hoef je je geen zorgen over te maken...waar dat verhaal vandaan komt wil ik niet weten  ;D Het laatste waar metaal last van heeft is statische electriciteit.

Ja maar... er loopt toch een waterachtige koelvloeistof door ?  ;D

mitchelli

Citaat van: JCviggen op 02-03-2010 08:32:08
Statische electriciteit hoef je je geen zorgen over te maken...waar dat verhaal vandaan komt wil ik niet weten  ;D Het laatste waar metaal last van heeft is statische electriciteit.

Komt van m`n broer (laatste studiejaar natuurkunde TU delft).........
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....